Świat kolejek wąskotorowych

KOLEJE PRZEMYSŁOWE => Ekomuzeum im. Jana Pazdura w Starachowicach (Wielki Piec) => Wątek zaczęty przez: Rogoz on 31 Stycznia 2008, 14:57:06



Tytuł: Prace na weekend 09-10.02.2008
Wiadomość wysłana przez: Rogoz on 31 Stycznia 2008, 14:57:06
Witam

Jakby się ktoś nudził w weekned to zapraszam do popracowania na Wielkim Piecu.
Planowany zakres prac wygląda następująco:

Prace torowe:
- prace ziemne - przedłużamy dołek pod zwrotnicę,
- wymiana podkładów
- poprawa geometrii torowiska

Lokomotywa WLS-50:
- przykręcanie wideł maźniczych do ostoi lokomotywy
- montaż mechnizmów jezdnych, zamontowanie zestawów kołowych
O ile nie wyjdą poważniejsze problemy to planujemy postawić loka na koła

Pozdrawiam
Marcin


Tytuł: Prace na weekend 09-10.02.2008
Wiadomość wysłana przez: Ogoniasty on 31 Stycznia 2008, 15:04:02
Jak nie będzie padać to jak najbardziej pisze sie na prace torowe  :mrgreen:


Tytuł: Prace na weekend 09-10.02.2008
Wiadomość wysłana przez: kalito on 31 Stycznia 2008, 15:32:46
Nareszcie mogę to powiedzieć! Ja też będę! :)


Tytuł: Prace na weekend 09-10.02.2008
Wiadomość wysłana przez: AXEL on 02 Lutego 2008, 20:05:17
Choroba lok na koła wędruje a mnie nie będzie :/ Mam nadzieje że zaczekacie z tą operacją :)


Tytuł: Prace na weekend 09-10.02.2008
Wiadomość wysłana przez: polo on 05 Lutego 2008, 18:41:02
jak pogoda będzie taka jak dziś, to spróbuję się wybrać na WP.
Jak z możliwościami noclegowymi ?
Skoro Kalito może być.......


Tytuł: Prace na weekend 09-10.02.2008
Wiadomość wysłana przez: AXEL on 05 Lutego 2008, 19:51:51
Nocleg standardowo - salonka lub pokoje koło biura przepusek. W salonce jak uda Wam się podciągnąć prąd jest dużo cieplej i wygodniej jak w pokoju.


Tytuł: Prace na weekend 09-10.02.2008
Wiadomość wysłana przez: Rogoz on 12 Lutego 2008, 20:21:31
Małe sprawozdanie z prac.

Dzięki determinacji kolegów Ogoniastego i Kalito udało się zrealizować zamierzone prace torowe. Na kolejnym 20m odcinku torowiska została wymieniona część podkładów, całość odcinka jest podbita. Dodatkowo rozpoczęto renowację jeden ze zwrotnic gdzie na początek zostały wymienione podkłady. Ciekawą innowacją techniczną było wykorzystanie parowozu LOWA jako mobilnego narzędzia do ugniatania torowiska. Napęd niestety ludzko-nożny :)
Dziękuję wszystkim pomagierom


(http://www.skw.org.pl/mr/2007-02-08_WP/4.jpg)

(http://www.skw.org.pl/mr/2007-02-08_WP/6.jpg)
Ciekawostka: płyta żeliwna widoczna na zdjęciach waży ok. 200kg

(http://www.skw.org.pl/mr/2007-02-08_WP/5.jpg)

(http://www.skw.org.pl/mr/2007-02-08_WP/1.jpg)

(http://www.skw.org.pl/mr/2007-02-08_WP/2.jpg)

(http://www.skw.org.pl/mr/2007-02-08_WP/3.jpg)