Świat kolejek wąskotorowych

NIECZYNNE => Piotrkowska Kolej Dojazdowa => Wątek zaczęty przez: arti281 on 17 Listopada 2008, 15:19:25



Tytuł: Niestety
Wiadomość wysłana przez: arti281 on 17 Listopada 2008, 15:19:25
Witam ponownie .W związku ze zmianami wewnątrz jeszcze Towarzystwa Przyjacil Kolejki Waskotorowej Piotrkow-Sulejów w stanie likwidacji pragniemy poinformować wszem i wobec że powyższy tabor trafi na Świętokrzyską Kolej Dojazdową.Prosze nie pytać o przyczyny.Tak chciał los.[/list]


Tytuł: Niestety
Wiadomość wysłana przez: kalito on 17 Listopada 2008, 15:46:17
Cytat: "arti281"
Prosze nie pytać o przyczyny.Tak chciał los.


Mhm. Generalnie naszymi żywotami kieruje li tylko i wyłącznie przypadek :)

Dobrze, że tabor trafi do Jędrzejowa, pytanie tylko, co to znaczy...

Cytat: "arti281"
...powyższy tabor...


...jeśli ten post jest pierwszym w wątku? Fajnie by było zobaczyć pełną listę "towaru", który dostanie się do Jędrzejowa.


Tytuł: Niestety
Wiadomość wysłana przez: andrzej2110 on 17 Listopada 2008, 15:47:20
W Jędrzejowie się nie zmarnuje. Lidka się przyda w Jędrzejowie.

Kiedy będzie przewieziony tabor i w jaki sposób??


Tytuł: Niestety
Wiadomość wysłana przez: arti281 on 17 Listopada 2008, 16:32:12
Cytat: "andrzej2110"
Kiedy będzie przewieziony tabor i w jaki sposób??

To pytanie do Naczelnika.Pozdrawiam


Tytuł: Niestety
Wiadomość wysłana przez: Maszynista27 on 17 Listopada 2008, 16:54:49
Tabor jaki przekazują to:
Wls 150 - pewnie już czegoś brakuje
Lyd2  bez silnika i chłodnicy
Dwie węglarki dwuosiowe
Dwa kryte w tym jeden pochodzący z XIX wieku.

Tabor pierw miał trafić do Krośniewic ale nie trafił bo jak widać Ci ludzie byli i są nie uczciwi, jak widać ciągle zmieniają zdania. A sprawa parowozu znowu ożyła w prokuraturze.


Tytuł: Niestety
Wiadomość wysłana przez: KLAN PALUCHOWSKICH on 17 Listopada 2008, 17:08:00
Cytat: "Maszynista27"
Tabor jaki przekazują to:
Wls 150 - pewnie już czegoś brakuje
Lyd2  bez silnika i chłodnicy
Dwie węglarki dwuosiowe
Dwa kryte w tym jeden pochodzący z XIX wieku.

Tabor pierw miał trafić do Krośniewic ale nie trafił bo jak widać Ci ludzie byli i są nie uczciwi, jak widać ciągle zmieniają zdania. A sprawa parowozu znowu ożyła w prokuraturze.


Kolego tabor ma być PRZEKAZANY a nie SPRZEDANY toteż zupełnie nie rozumiem twojego żalu czy zarzutów o nieuczciwość. Jeżeli coś komuś daję to tylko ode mnie zależy czy to coś ktoś dostanie i w jakim stanie to coś będzie.


Tytuł: Niestety
Wiadomość wysłana przez: Irys on 17 Listopada 2008, 17:27:50
Cytat: "Maszynista27"
A sprawa parowozu znowu ożyła w prokuraturze.

Można wiedzieć o jaki parowóz chodzi? Czyżby Ol49-48?


Tytuł: Niestety
Wiadomość wysłana przez: Szymek on 17 Listopada 2008, 17:52:21
Cytuj
Tabor pierw miał trafić do Krośniewic ale nie trafił bo jak widać Ci ludzie byli i są nie uczciwi, jak widać ciągle zmieniają zdania.

Nie chciał bym być źle odebrany (staram się tylko patrzeć obiektywnie), ale moim skromnym zdaniem to chyba dobra decyzja. Spójrzcie na to z czysto praktycznego punktu widzenia: na Kolei Krośniewickiej jest taboru "do wyboru, do koloru" - od 2 drezyn, poprzez 2 Wls 150, 3 wagony motorowe (Mbxd2, MBxd1), Lxd2, na parowozie (na razie co prawda nie czynnym) skończywszy. Można więc na tej kolejce jechać na każdą okazję innym taborem.
Natomiast w Jędrzejowie PKP oprócz paliwożernych 3 Lxd2 i parowozu nie zostawiło nawet drezyny (ta z silnikiem od Maluch to inwencja twórcza obecnej ekipy). Tak więc każdy pociąg roboczy, czy np. turystyczny z 30 osobami (1 wagon) musi być prowadzony ciężką Lxd2. Piotrkowska Wls na kolejce Jędrzejowskiej na prawdę bardziej się przyda i myślę, że będzie miała tam dużo pracy (nie będzie kolejnym pojazdem do kolekcji).

Nie rozumiem więc tematu "Niestety", a może tak właśnie "Stety" - spójrzcie na to obiektywnie, pomimo iż mieszkacie może bliżej Krośniewic niż Jędrzejowa.


Tytuł: Niestety
Wiadomość wysłana przez: adam on 17 Listopada 2008, 18:42:15
Wls 150 jest jedna a wtajemniczeni  może powiedzą gdzie jest druga , co do Krośniewic mialem nadzieję  ,żę zachowa się bądz jedna LYD2 na kujawach , cóż stalo się , szkoda - cóż na kolejce jędrzejowskiej także będzie stanowić coś estra , a że bylo napisane ,iż ludzie z krośniewic ciągle coś zmieniają i są nie uczciwi , to przepraszam ,ale mnie na spotkaniu w Piotrkowie nie bylo i nie wiem co bylo ustalone , potem na spotkaniu w krosniewicach wyszlo jak wyszlo co nie którzy zachowali się arogancko  i kaput.


Tytuł: Niestety
Wiadomość wysłana przez: arti281 on 17 Listopada 2008, 19:01:29
Ale tak po prawdzie najpierw torowisko trza miec a nie wizjie tak jak to mieli niektorzy nie zwracajac uwage na fakty iz do tej pory wagon zlega i czekac jak ZGN za to sie weznie MASZYNISTO


Tytuł: Niestety
Wiadomość wysłana przez: andy on 17 Listopada 2008, 19:22:25
(http://sr7bki.jestok.com/p-s/s1.jpg)

(http://sr7bki.jestok.com/p-s/s2.jpg)


Tytuł: Niestety
Wiadomość wysłana przez: kalito on 17 Listopada 2008, 19:33:54
Arti!

Primo: odpowiedz mi na moje pytanie, bo moim zdaniem stanowi sedno tego wątku, a po uzyskaniu tej odpowiedzi wątek zostanie prewencyjnie zamknięty.

Secundo: ostrzeżenie za pisanie bez zachowania jakichkolwiek zasad gramatyki i interpunkcji stosowanych w języku polskim.


Tytuł: Niestety
Wiadomość wysłana przez: arti281 on 17 Listopada 2008, 21:08:14
Jest bardzo proste i bez złości wszystko to co miało być przekazane do Krośniewic czyli 2 dwie lokomotywy w tym jedna bez silnika choć nadmieniono na 750mm że był wagony oraz pozostały sprzęt który nie został przkazany czytaj zakrętarki itd .Czy satysfakcjonuje Cię taka odpowiedz?


Tytuł: Niestety
Wiadomość wysłana przez: kalito on 17 Listopada 2008, 21:16:14
Ja już nie pamiętam co miało być przekazane do Krośniewic. Nie siedzę po uszy w tematyce piotrkowskiej, więc mam prawo zapomnieć. Wnoszę więc, że Maszynista27 podał pełną listę i ją przyjmę za aktualną, mimo iż zacząłeś jakieś na jej temat dziwne dyskusje. Temat zamykam, niepotrzebne posty wywalam.


Cytat: "Maszynista27"

Wls 150 - pewnie już czegoś brakuje
Lyd2  bez silnika i chłodnicy
Dwie węglarki dwuosiowe
Dwa kryte w tym jeden pochodzący z XIX wieku.