Tytuł: Ujawniony podsył via Bobrowniki Wiadomość wysłana przez: E583.002 on 19 Listopada 2009, 10:12:29 Cytat: "emibe" więc zwracam uwagę, że są również inni o głodowych pensjach i bez ochłapów w postaci dodatków. Więc porównując, nie macie tak źle, choć nie rewelacyjnie. To jest płaca netto czyli to co dostaję, ja żadnych dodatków nie pobieram - jak to nazywałeś. Nie wiem co też oznacza "nie macie tak źle" skoro bardzo wielu pobiera najniższą krajową, która obecnie wynosi 1075 zł netto. W sumie ktoś może mniec o te 50 złotych gorzej :) więc nie mam tak źle Cytuj Oczywiście bo pociąg kursuje w tzw. kółko .... ale ile to sie co niektórzy napodniecali. Nie chodzi o 120 złotych, tylko o kłopotliwe i czasochłonne manewry m.in. Co do frekwencji to powiem Ci tak, że w 5 wagonach się ludzie nie mieszczą. (kazdy wagon przyjmij po 140 miejsc) I po raz kolejny odpowiem że na odc. Bobrowniki - Skierniewice jest to UJAWNIONY POSDYŁ składu między Sochaczewem i Skierniewicami Tytuł: Ujawniony podsył via Bobrowniki Wiadomość wysłana przez: andrzej2110 on 19 Listopada 2009, 10:59:07 Cytat: "Grzegorz Fidler" Bobrowniki - Skierniewice jest to UJAWNIONY POSDYŁ składu między Sochaczewem i Skierniewicami A czemu nie pościć ujawnionego normalnego rozkładowego?? Tytuł: Ujawniony podsył via Bobrowniki Wiadomość wysłana przez: emibe on 19 Listopada 2009, 15:06:33 Cytat: "Grzegorz Fidler" To jest płaca netto czyli to co dostaję, ja żadnych dodatków nie pobieram - jak to nazywałeś. Jak sobie przypomnisz, "dodatki" do głodowej pensji to Twoje stwierdzenie x postów wyżej. Nie sprowadzajmy dyskusji do tematu zarobków kolejarzy, bo to inny aspekt, w niewielkim stopniu związany z tematem. Wiem co znaczy zarabiać pół pensji krajowej :sad: . Sformułowanie "macie lepiej" to spłycenie z mej strony, tak jak spłycana jest dyskusja, a jedynie ma na celu, że zawody na garnuszku państwa przy "głodowych pensjach" mają różny zestaw dodatków - mniej lub bardziej zasadnych. Dodatki, czyli ulgi przewijają się w tej dyskusji. Cytat: "Grzegorz Fidler" Nie chodzi o 120 złotych, tylko o kłopotliwe i czasochłonne manewry m.in. Położyłeś nacisk na to ile bierze PLK, więc sobie pomyślałem, że też chodzi o to. Cytat: "Grzegorz Fidler" Co do frekwencji to powiem Ci tak, że w 5 wagonach się ludzie nie mieszczą. (kazdy wagon przyjmij po 140 miejsc) I po raz kolejny odpowiem że na odc. Bobrowniki - Skierniewice jest to UJAWNIONY POSDYŁ składu między Sochaczewem i Skierniewicami Takie stwierdzenie nic mi nie mówi (albo tyle co pismak "dziennikarz" piszący o pociągach dla kolejarzy). Jeżdżę zapchanymi składami na linii skierniewickiej - to wiem jak wygląda sytuacja. Uściślam zatem pytanie, bo widzę że mógłbyś napisać nieco więcej, boś bliżej najbardziej wiarygodnego źródła. Bawmy się w konkrety, zarzucając pismakom ich brak. Jakie są frekwencje wszystkich składowych tego obiegu? Czemu przez prezesa KM podniesiony jest temat sławnych 9 procent? Czy można te obiegi ułożyć tak, że nie będzie tego nie rentownego odcinka (korzystając z innych składów, które w tym czasie i tak jadą po tej trasie)? Czy rzeczywiście w Bobrownikach mieszka szycha KM? Tytuł: Ujawniony podsył via Bobrowniki Wiadomość wysłana przez: E583.002 on 19 Listopada 2009, 17:26:40 Cytat: "emibe" Jakie są frekwencje wszystkich składowych tego obiegu? Czemu przez prezesa KM podniesiony jest temat sławnych 9 procent? Czy można te obiegi ułożyć tak, że nie będzie tego nie rentownego odcinka (korzystając z innych składów, które w tym czasie i tak jadą po tej trasie)? Czy rzeczywiście w Bobrownikach mieszka szycha KM? Największa frekwencja jest na odcinku oczywiście Warszawa - Skierniewice, natomiast na odcinku Skierniewice - Bobrowniki najwięcej osób jedzie do Bełchowa. Na odcinku Skierniewice - Bełchów nie ma ścisku i frekwy w granicach 200% i raczej nie przekracza ona 20-30% w Bobrownikach wysiadają najtwardsi pasażerowie - aczkolwiek zawsze jest to kilkanaście osób. Co do szychy w KM-ach to chyba są jakieś wolne żarty, ja z Bobrownik znam tylko jednego kierownika pociągu który pracuje w KolMazie i po artykułach w prasie zyskał ksywę "dyrektor" zgadnijcie czemu :) Więc tak jak mówiłem przyczyny techniczne no chyba że owy kierownik ma takie znajomości że pociąg kursuje tylko dla ndaje mi się iego. Zresztą z Bobrownik do Warszawy bliżej jest przez Sochaczew niż przez Skierniewice... Co do odcinka Arkadia - Sochaczew, będe szczery i nie wiem dlaczego ten pociąg jedzie jako PWPJ może mało chętnych na jazdę z Bobrownik do Sochaczewa? a może wcześniej jedzie jakiś elektryczny do W-wy albo brak jest możliwości wytrasowania postojów (IC-ki i inne wynalazki)? Nie wiem tylko domniemuje Tytuł: Ujawniony podsył via Bobrowniki Wiadomość wysłana przez: Ariel Ciechański on 19 Listopada 2009, 17:48:47 Cytat: "Grzegorz Fidler" Zresztą z Bobrownik do Warszawy bliżej jest przez Sochaczew niż przez Skierniewice... Bobrowniki-Warszawa Śródm. przez Skierniewice 82 km Bobrowniki-Warszawa Śródm. przez Sochaczew 88 km I co Pan na to?? Tytuł: Ujawniony podsył via Bobrowniki Wiadomość wysłana przez: E583.002 on 19 Listopada 2009, 18:17:48 Masz racje z tym, że nie do końca. Po pierwsze
Bobrowniki - WWZ (via Placencja, Arkadia, Sochaczew) 81,736 km Bobrowniki - WWZ (via Skierniewice) 77,757 km Odległośc podobna z tym, że przez Sochaczew byłoby dużo szybciej bo obecnie na Łowicz - Skierniewice szlakowa oscyluje w okolicach 30 km/h. Ariel co do punktu siezdenia to ja nie opowiadam się ani za zwiazkami ani za prezesem bo za krótko siedzę w tych sprawach. Drażni mine tylko niekompetencja pismaków oraz to jak niektórzy podniecają się czytając (nie zawsze) pisane przez nich bzdury. Tytuł: Ujawniony podsył via Bobrowniki Wiadomość wysłana przez: KLAN PALUCHOWSKICH on 20 Listopada 2009, 09:06:45 Cytat: "Grzegorz Fidler" Drażni mine tylko niekompetencja pismaków oraz to jak niektórzy podniecają się czytając (nie zawsze) pisane przez nich bzdury. A nie drażni cię niedasizm? Jeśli jest w oblotach a raczej braku odpowiedniej osoby to sie wysyła część kierpociów na szkolenie kupuje się im odpowiedni sprzęt i jest cacy. Tytuł: Ujawniony podsył via Bobrowniki Wiadomość wysłana przez: E583.002 on 20 Listopada 2009, 15:55:44 Cytat: "KLAN PALUCHOWSKICH" A nie drażni cię niedasizm? Jeśli jest w oblotach a raczej braku odpowiedniej osoby to sie wysyła część kierpociów na szkolenie kupuje się im odpowiedni sprzęt i jest cacy. Ok, ale powiedz mi po co? Ile osób będzie jechać do Łowicza przez Skierniewice :) skoro jedzie się dobrą godzinę dłużej? I co wydać pieniądze tylko po to żeby MK byli zadowoleni? Zresztą od nowego rozkładu Bobrownik nie ma już... Tytuł: Ujawniony podsył via Bobrowniki Wiadomość wysłana przez: Przemek on 20 Listopada 2009, 18:54:03 Cytat: "Grzegorz Fidler" Uważasz 1100 zł netto to dużo i narzekam bo wszyscy narzekają :) Jeśli jesteś Maszynistą i tyle zarabiasz to zwracam honor. Powinni cię przywozić z domu do samej lokomotywy i z powrotem. Ja zarabiam tylko kilka stówek więcej. Cytat: "Grzegorz Fidler" Dzięki temu unikamy kolejnego obrotu składu. Jak więc widzicie cały obieg jest tak ułożony, że nie występuje tutaj ANI JEDEN OBLOT SKŁADU, którego w Łowiczu np nie ma komu zrobić... a PLK za odpięcie/przypięcie elektrowozu śpiewa sobie ok 120 PLN :) A kto w PLK jest upoważniony do odpinania/dopinania? Cytuj [glow=red]PLK za odpięcie/przypięcie elektrowozu śpiewa sobie ok 120 PLN :)[/glow][/b] Ale jestem dymany. Ja to robię za darmo czasem kilka (naście) razy dziennie. Tytuł: Ujawniony podsył via Bobrowniki Wiadomość wysłana przez: KLAN PALUCHOWSKICH on 20 Listopada 2009, 21:11:24 Cytat: "Grzegorz Fidler" Ok, ale powiedz mi po co? Ile osób będzie jechać do Łowicza przez Skierniewice :) skoro jedzie się dobrą godzinę dłużej? I co wydać pieniądze tylko po to żeby MK byli zadowoleni? Zresztą od nowego rozkładu Bobrownik nie ma już... Nie Łowicz to inna stacja, kompetencje pracowników to nie jest jednorazowa fanaberia z tego nie raz nie dwa się w przyszłości w firmie skorzysta. Tytuł: Ujawniony podsył via Bobrowniki Wiadomość wysłana przez: E583.002 on 21 Listopada 2009, 15:46:11 @Przemek - ja nie jestem maszynistą - jestem elektronikiem na warsztacie.
Cytuj kompetencje pracowników to nie jest jednorazowa fanaberia z tego nie raz nie dwa się w przyszłości w firmie skorzysta. Niedasię, nie to że na PKP się nieda tylko fiycznie się nie da. Wyobraź sobie kieroewnika w mudnurze odpinającego skład. Żeby wejść na tory i lączyć skład a) trzeba mieć kamizelkę odblaskową b) trzeba mieć ważne pozwolenie na poruszanie się po torach PLK c) trzeba przejść odpowiednie szkolenie d) trzeba posiadać odpowiednie ŚOI - do których należą m.in kask, strój, odpowiednie obuwie Generalnie jak już mówiłem, można - ale po co? Zeby było dłużej trudniej, drozej? Kierownik pociągu niej est od łączenia składu, od tego są manewrowi względnie ustawiacze. O podłączaniu WN-a nie wspomniając... Tytuł: Ujawniony podsył via Bobrowniki Wiadomość wysłana przez: buczek_pkp on 21 Listopada 2009, 20:21:25 Akurat za podłączanie lub odłączanie skladu tam gdzie nie ma do tego obsługi odpowiedzialny jest za to maszynista lub pomocnik maszynisty a tym bardziej do podlączenia lub rozłączenia WN.
Tytuł: Ujawniony podsył via Bobrowniki Wiadomość wysłana przez: KLAN PALUCHOWSKICH on 22 Listopada 2009, 00:08:41 Cytat: "Grzegorz Fidler" Niedasię, nie to że na PKP się nieda tylko fiycznie się nie da. Wyobraź sobie kieroewnika w mudnurze odpinającego skład. Żeby wejść na tory i lączyć skład Widziałem nei raz nie dwa maszynistę w jasnoniebieskiej koszuli, porządnych spodniach ala garnitur i na glanc wypolerowanych butach który spinał i rozpinał. Mundur +? OK, nei ma sprawy, każdy kierpoc dostaje roboczy fartuch który na czas spinania i rozpinania może założyć, do tego rękawice robocze. Cytat: "Grzegorz Fidler" a) trzeba mieć kamizelkę odblaskową Pierwszy lepszy sklep BHP, kamizela z atestem to oidp 40PLN w hurcie pewnie jeszcze taniej. Swoją drogą to moim zdaniem każdy kierpoć kamizelkę obowiązkowo mieć przy sobie powinien. Dlaczego? Mamy zatrzymanie na szlaku, trzeba wysiąść i coś zadziałać, w kamizeli jest milion razy lepiej widoczny. Cytat: "Grzegorz Fidler" b) trzeba mieć ważne pozwolenie na poruszanie się po torach PLK c) trzeba przejść odpowiednie szkolenie d) trzeba posiadać odpowiednie ŚOI - do których należą m.in kask, strój, odpowiednie obuwie Przy odrobinie dobrej woli obydwu stron jest to spokojnie do spełneinia. BTW. Może dodatkowa premia w wysokości 60PLN od spięcia przekonałaby kierowników do takiego pomysłu ? Cytat: "Grzegorz Fidler" Generalnie jak już mówiłem, można - ale po co? Zeby było dłużej trudniej, drozej? Dłużej ? Pociąg i tak nocuje, operacja spięcia/rozpięcia nic ci nie wydłuża. Trudniej- jaką widzisz trudność, poza kilkoma ruchami natury administracyjnej? Drożej- błagam wytłumacz mi gdzie to jest drożej bo nie kumam Mi naprawdę nie chodzi o to żeby komuś coś zabrać, napluć w twarz utrudnić życie itp. Mi chodzi jedynie o racjonalne gospodarowanie środkami, nic innego. Tytuł: Ujawniony podsył via Bobrowniki Wiadomość wysłana przez: E583.002 on 22 Listopada 2009, 07:21:08 Cytat: "KLAN PALUCHOWSKICH" Widziałem nei raz nie dwa maszynistę w jasnoniebieskiej koszuli, porządnych spodniach ala garnitur i na glanc wypolerowanych butach który spinał i rozpinał. Mundur +? OK, nei ma sprawy, każdy kierpoc dostaje roboczy fartuch który na czas spinania i rozpinania może założyć, do tego rękawice robocze. Halo dzieńdobry to jest prawdziwa kolej a nie zabawka w pociąg retro. Cytuj Dłużej ? Pociąg i tak nocuje, operacja spięcia/rozpięcia nic ci nie wydłuża. Nocleg jest jeden a jakby wjeżdzać do Łowicza na przepięcia to dochodzi Ci trzy operacje obrotu po 15 minut najbidniej każda. Cytuj Drożej- błagam wytłumacz mi gdzie to jest drożej bo nie kumam Wjazd do Łowicza, przekładanie wajch, więcej pockm, czasowe zajęcie torów... wyliczać dalej? Cytuj Mi naprawdę nie chodzi o to żeby komuś coś zabrać, napluć w twarz utrudnić życie itp. Mi chodzi jedynie o racjonalne gospodarowanie środkami, nic innego. A mi chodzi o to żeby uświadomić niektórym MK że ich pomysły na uzdrawianie kolei są nieraz nietrafione Tytuł: Ujawniony podsył via Bobrowniki Wiadomość wysłana przez: Phinek on 22 Listopada 2009, 10:48:47 a
|