Świat kolejek wąskotorowych

FORA KOLEJOWE => Tabor => Wątek zaczęty przez: Jsz on 05 Grudnia 2009, 14:03:09



Tytuł: [Lxd2] - Adaptacja silników Henscha do Lxd2
Wiadomość wysłana przez: Jsz on 05 Grudnia 2009, 14:03:09
Silnik Wola-Henschel 71H12A jest silnikiem typowo napędowym i ma on zastosowanie do napędu wiertni oraz po adaptacji w Lxd2,a nie jak napisał kolega Phinek do agregatu prądotwórczego gdyż stosowane tam były silniki bez doładowania o mocy do 350KM i z regulatorem jedno zakresowym.


Tytuł: [Lxd2] - Adaptacja silników Henscha do Lxd2
Wiadomość wysłana przez: Phinek on 05 Grudnia 2009, 15:37:21
a


Tytuł: [Lxd2] - Adaptacja silników Henscha do Lxd2
Wiadomość wysłana przez: Jsz on 05 Grudnia 2009, 19:14:38
Cytat: "Phinek"
No i jeszcze prosze o powtórzenie tego co mówiłeś a propos pompy wtryskowej na Lxd2-264.

Jak możesz to przypomnij co było mówione na ten temat,bo ja nie pamiętam.


Tytuł: [Lxd2] - Adaptacja silników Henscha do Lxd2
Wiadomość wysłana przez: Phinek on 05 Grudnia 2009, 23:10:35
a


Tytuł: [Lxd2] - Adaptacja silników Henscha do Lxd2
Wiadomość wysłana przez: Jsz on 07 Grudnia 2009, 16:18:26
Cytat: "Phinek"
Mówiłeś, że jest tam pompa agregatowa ustawiona na większą moc.
Dziwiło mnie to ze względu na to, że zazwyczaj agregaty mają niższą moc pochodne silniki trakcyjne. A kolejarze potwierdzili, że 264 zawsze lepiej ciągnęła.

Chyba się nie zrozumieliśmy,chodziło mi o to że silnik ten ma oryginalną pompę wtryskową stosowaną do silników napędowych jakimi są silniki Wola 71H12A wyregulowaną zapewne na moc 465KM przy 1600obr/min,stąd odczuwalna większa moc tej lokomotywy.Nie tylko ta lokomotywa ma silnik z taką pompą i regulatorem bo widziałem  je zabudowane w innych lokomotywach.


Tytuł: [Lxd2] - Adaptacja silników Henscha do Lxd2
Wiadomość wysłana przez: Phinek on 07 Grudnia 2009, 17:42:36
a