Tytuł: Przetarg na "Remont wagonów pasażerskich" - Naprawa Główna Wiadomość wysłana przez: kamicz on 18 Września 2012, 23:29:52 Witam!
Dziś UM Bytom ogłosiło przetarg na naprawę kolejnych (tym razem 2) wagonów turystycznych - otwartych. SIWZ został jeszcze delikatnie dopracowany po 2 letniej eksploatacji wagonów po NG z 2010 roku. Za http://bip.um.bytom.pl (http://bip.um.bytom.pl) "Remont wagonów pasażerskich" Cytuj Bytom: Remont wagonów pasażerskich Numer ogłoszenia: 353780 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta , ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2836301, faks 032 2836344. • Adres strony internetowej zamawiającego: [url]http://bip.um.bytom.pl/[/url] ([url]http://bip.um.bytom.pl/[/url]) I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wagonów pasażerskich. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwóch wagonów pasażerskich (turystycznych na tor szerokości 785 mm). Poprzez remont będący przedmiotem niniejszego zamówienia uważa się wykonanie naprawy głównej, a co za tym idzie na potwierdzenie wykonania winno zostać wystawione świadectwo dotyczące naprawy głównej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokument pn.: Wymagania dla naprawy wagonu pasażerskiego na bazie konstrukcji 4 Ww/2 na tor szerokości 785 mm oraz postanowienia umowne, stanowiące załączniki do siwz. 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonaną usługę, liczonej od dnia końcowego odbioru robót.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu usług objętych przedmiotem zamówienia określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, o wartości do 50% niniejszego zamówienia. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto: Urząd Miejski w Bytomiu GETIN NOBLE Bank S.A. Oddział w Bytomiu nr konta 49-1560-1049-0000-9030-0005-1567, z wpisaniem na dowodzie wpłaty hasła: Remont wagonów pasażerskich - wadium. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w oryginale w Urzędzie Miejskim w Wydziale Zamówień Publicznych; 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2 - pok. nr 301. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na ww. rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia winno: 1) być wystawione na Gminę Bytom z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Bytomiu, ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom. 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 3) mieć okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą 4) zawierać informację, jakiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczy (tytuł postępowania, numer sprawy lub numer i data ogłoszenia o zamówieniu) 7. Zamawiający: 1) zwraca wadium zgodnie z treścią art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp, 2) żąda ponownego wniesienia wadium w przypadku określonym w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, 3) zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Wadium powinno zabezpieczać cały 30-dniowy termin związania ofertą, za początek którego uważa się termin składania ofert. III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o nie dotyczy • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o nie dotyczy • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o nie dotyczy • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o nie dotyczy • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o nie dotyczy III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) a) formularz oferty, b) oświadczenia i dokumentów określonych specyfikacji; oraz (jeżeli dotyczy) c) pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem lub innego dokumentu z którego wynika upoważnienie do reprezentowania wykonawcy, d) dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, w przypadku pełnomocnictwa należy złożyć je w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem, e) pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - oryginał dokumentu, f) W przypadku składania aktualnego odpisu z właściwego rejestru w formie informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu z Rejestru Przedsiębiorców pobraną na podstawie art.4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz.U. z 2007r. Nr 168, poz. 1186 z późn. zm.) należy dołączyć oświadczenie o zgodności wydruku z otrzymaną wersją elektroniczną (vide § 9 ust.3 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 22 grudnia 2011r. w sprawie warunków organizacyjno-technicznych dotyczących formy wniosków i dokumentów oraz ich składania drogą elektroniczną do sądów rejestrowych i Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego oraz sposobu posługiwania się dokumentami wydanymi w postaci elektronicznej). III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1) zmiana strony umowy w sytuacji następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów, 2) zmiana terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: a. siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od wykonawcy lub których wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu robót spowodowane przez osoby trzecie, b. jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać zamawiającemu, personelowi zamawiającego lub eksploatującemu wagony, c. przedłużającą się procedurę przetargową. W sytuacji gdy od zawarcia umowy do terminu realizacji pozostaje okres krótszy niż 7 tygodni, wówczas Wykonawca może domagać się przedłużenia terminu realizacji umowy o maksymalny okres stanowiący łącznie 7 tygodni na realizację, liczone od dnia zawarcia umowy; 3) zmiana wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, 4) zmiana podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu prac bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku Wykonawcy wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: [url]http://bip.um.bytom.pl/[/url] ([url]http://bip.um.bytom.pl/[/url]) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bytomiu Wydział Zamówień Publicznych (pokój 301) 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2 adres internetowy: [url]http://bip.um.bytom.pl/[/url] ([url]http://bip.um.bytom.pl/[/url]) e-mail: zamowienia@um.bytom.pl. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Bytomiu 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2 Wydział Organizacyjny-Kancelaria Urzędu pok. nr 243. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Tytuł: Odp: Przetarg na "Remont wagonów pasażerskich" - Naprawa Główna Wiadomość wysłana przez: kalito on 19 Września 2012, 08:31:36 Axel do dzieła :D
Tytuł: Odp: Przetarg na "Remont wagonów pasażerskich" - Naprawa Główna Wiadomość wysłana przez: Piottr_tt on 19 Września 2012, 14:37:01 SIWZ tak skonstruowany, że pan Heniek z warsztatem w garażu też może wystartować. Nie ma żadnych wymagań dotyczących potencjału technicznego i doświadczenia....
Tytuł: Odp: Przetarg na "Remont wagonów pasażerskich" - Naprawa Główna Wiadomość wysłana przez: dimekk on 19 Września 2012, 16:18:49 I jakie to różnice w SIWZie w stosunku do ostatniej NG?
Ponadto kto przyklepał ten przetarg? Koj? Bieda? I jak zapatrujecie się na współpracę z nową RM i prezydentem? Tytuł: Odp: Przetarg na "Remont wagonów pasażerskich" - Naprawa Główna Wiadomość wysłana przez: Kucyk on 19 Września 2012, 17:45:38 Nie zdziwił bym się jak ta naprawa sposobem gospodarczym wykonana była by na miejscu... 8)
Jednakże najbardziej zdumiewający jest brak ograniczenia kandydatów co do złej sytuacji ekonomicznej i finansowej. Tytuł: Odp: Przetarg na "Remont wagonów pasażerskich" - Naprawa Główna Wiadomość wysłana przez: OczeQ on 19 Września 2012, 21:33:15 I jak zapatrujecie się na współpracę z nową RM i prezydentem? Nowego prezydenta jeszcze nie ma... Tytuł: Odp: Przetarg na "Remont wagonów pasażerskich" - Naprawa Główna Wiadomość wysłana przez: dimekk on 19 Września 2012, 22:47:19 Nowego prezydenta jeszcze nie ma... Oficjalnie jeszcze nie ;)Tytuł: Odp: Przetarg na "Remont wagonów pasażerskich" - Naprawa Główna Wiadomość wysłana przez: kamicz on 13 Października 2012, 00:10:55 http://bip.um.bytom.pl/zalacznik?idZalacznika=956788 (http://bip.um.bytom.pl/zalacznik?idZalacznika=956788)
No i mamy wyniki - przetarg na naprawę główną 2 wagonów wygrała firma Kol-Mag z Nowego Sącza (d. Żuraw) za kwotę 145 000 zł brutto. Pozdrawiam Tytuł: Odp: Przetarg na "Remont wagonów pasażerskich" - Naprawa Główna Wiadomość wysłana przez: grzegorz_sykut on 13 Października 2012, 13:52:49 W ubiegłych latach owa firma wykonywała na NKW remonty lokomotyw Lxd2 (283 i 297) w 2011 roku oraz wagonów bxhpi (4 rumuńskie doczepy) i platformy (do przewozu rowerów) w 2012 roku. Z tego co wiem zarówno zleceniodawca (Powiat Opole Lubelskie) jak i użytkownicy (kolejarze NKW) zadowoleni efektów przeprowadzonych remontów. Poznałem właściciela firmy jak i kilku pracowników i mogę wypowiadać się o nich w samych superlatywach. Oby więcej takich wykonawców na wąskim torze.
Tytuł: Odp: Przetarg na "Remont wagonów pasażerskich" - Naprawa Główna Wiadomość wysłana przez: kamicz on 22 Grudnia 2012, 22:53:05 Wagony wróciły z naprawy ;) Więcej zdjęć tutaj ----> http://www.facebook.com/media/set/?set=a.425202804196241.87693.137533839629807&type=3 (http://www.facebook.com/media/set/?set=a.425202804196241.87693.137533839629807&type=3)
Tytuł: Odp: Przetarg na "Remont wagonów pasażerskich" - Naprawa Główna Wiadomość wysłana przez: hjugytf on 02 Stycznia 2013, 21:37:37 Pięknie!
Tytuł: Odp: Przetarg na "Remont wagonów pasażerskich" - Naprawa Główna Wiadomość wysłana przez: dimekk on 03 Stycznia 2013, 19:30:22 Ile zatem jezdnych wagonów będzie w sezonie 2013?
Tytuł: Odp: Przetarg na "Remont wagonów pasażerskich" - Naprawa Główna Wiadomość wysłana przez: OczeQ on 03 Stycznia 2013, 19:44:49 na dzień dzisiejszy skład letni na sezon 2013 wychodzi na 6x CTxhpi + Fxh/Kdxh
Tytuł: Odp: Przetarg na "Remont wagonów pasażerskich" - Naprawa Główna Wiadomość wysłana przez: mastif on 03 Stycznia 2013, 19:50:39 hej
a nie raczej 5*CTxhpi+1*CTxi+FXH?Kdxh ;D"i" się potłukło i spadło ;D Tytuł: Odp: Przetarg na "Remont wagonów pasażerskich" - Naprawa Główna Wiadomość wysłana przez: OczeQ on 03 Stycznia 2013, 20:52:22 Jak już się mamy czepiać szczegółów to 304 (ups, przepraszam 2304 ;) ) ma oznaczenie CTxi, ale ja od torów jestem, się nie znam :P
|