Świat kolejek wąskotorowych

CZYNNE => Sochaczewska Kolej Muzealna => Wątek zaczęty przez: bastionn on 11 Wrzesień 2013, 11:23:16



Tytuł: Pociag retro po powodzi
Wiadomość wysłana przez: bastionn on 11 Wrzesień 2013, 11:23:16
Uszkodzenia linii po czerwcowym oberwaniu chmury uniemożliwiły prowadzenie przejazdów do Wilczy Tułowskich. Muzeum proponuje krótkie przejazdy niecodziennym w poprzednich latach składem motorowym z Mbd1-130 + 2 wagony  3Aw + Mbd1-126. Skład zabiera 70 pasażerów i dojeżdża tylko do rogatek Sochaczewa (skrzyzowanie z dorgą na Tułowice), po czym wraca do muzeum, cała przyjemnośc trwa ok 40min. Odjazd o 10.00 + ewentualnie, jeśli są chetni, o 11.00 (ogólnodostępne wszystkie soboty do 26.10).

W Tułowicach trwa budowa nowej stacji mającej równiez pełnić rolę wiejskiego domu kultury. W lipcu budynek był w stanie surowym zamkniętym. Pod tym adresem można obejrzec zdjecia starego budynku i wizualizację nowego. Starego oczywiście juz nie ma.
http://www.e-sochaczew.pl/sochaczew-zdjecia,znowu-i-wiecej-niz-stacja-kolejowa-w-tulowicach,84423.html (http://www.e-sochaczew.pl/sochaczew-zdjecia,znowu-i-wiecej-niz-stacja-kolejowa-w-tulowicach,84423.html)

A tutaj jest garść zdjęć z Mbd1 + bonusowo kilka z Piaseczna.
 


Tytuł: Odp: Pociag retro po powodzi
Wiadomość wysłana przez: Kucyk on 11 Wrzesień 2013, 12:30:55
A tutaj jest garść zdjęć z Mbd1 + bonusowo kilka z Piaseczna.

No, wypas zdjęciówy!  ;)


Tytuł: Odp: Pociag retro po powodzi
Wiadomość wysłana przez: bastionn on 11 Wrzesień 2013, 13:34:23
Super, że sie podobały!
https://picasaweb.google.com/101264624687458094068/SochaczewskaPiaseczno#


Tytuł: Odp: Pociag retro po powodzi
Wiadomość wysłana przez: dobrzyn on 11 Wrzesień 2013, 22:43:32
Ja tam widzę 2x 1Aw ;)


Tytuł: Odp: Pociag retro po powodzi
Wiadomość wysłana przez: bastionn on 12 Wrzesień 2013, 08:16:59
Bo takie jeżdżą. Dzięki za korektę.


Tytuł: Odp: Pociag retro po powodzi
Wiadomość wysłana przez: dobrzyn on 12 Wrzesień 2013, 09:10:05
BTW fotki bardzo fajne