Świat kolejek wąskotorowych

NIECZYNNE => Krośniewicka Kolej Dojazdowa => Wątek zaczęty przez: jkan997 on 28 Marzec 2018, 13:44:35



Tytuł: Przejezdność linii
Wiadomość wysłana przez: jkan997 on 28 Marzec 2018, 13:44:35
Mam pytanie do znawców - do którego miejsca od Ozorkowa linia Krośniewicka jest przejezdna dla drezyn / rowerów szynowych.
Miałem okazję zerknąć wczoraj na pierwsze 3km od Ozorkowa i wyglądają na ładnie odkrzaczone.


Tytuł: Odp: Przejezdność linii
Wiadomość wysłana przez: Wądzio on 28 Marzec 2018, 18:49:17
Nie licząc zaasfaltowanych przejazdów w Krośniewicach i wyciętego przejazdu w Liliopolu po przycięciu gałęzi i oczyszczeniu przejazdów to nawet do Wielkiej Wsi. Dalej zaczynają się poważniejsze ubytki. Z tegorocznych jazd jest elegancko wycięte do Sierpowa póki co.


Tytuł: Odp: Przejezdność linii
Wiadomość wysłana przez: Jarek on 28 Marzec 2018, 20:17:30
poważne braki i przeszkody dla drezyn zaczynają sie w Zbijewie  Parcelach. Od Krośniewic w stronę Zbijewa nic nie jechało od 4 lat (tzn, myśmy nie jechali :) ) więc pewnie jest zarośnięte.


Tytuł: Odp: Przejezdność linii
Wiadomość wysłana przez: Franc Maurer on 28 Marzec 2018, 23:44:13
Witam (niestój) od strony Krośniewic do Ostrów - linia od Krośniewice Błonie robi  się z 750mm na 600mm z powodu kradzieży przytwierdzeń . Od wiaduktu do Ostrów kradzieże łupek po obu stronach. Nalezy uważać na rozjazdy w Ostrowach bo wszystko mozliwe. Obnizenia toru juz w samych Ostrowach na 2 przejazdach.
Linia na Boniewo - od Krośniewic większość przejazdów zalana asfaltem . Robiono to z głową w szmabie bo i tak gówka szyny jest wyżej. Zalane asfalty to na Bardzinek zaraz za obwodnicą , Baby , Ostrówki , Dąbrowice  , potem ul.Kłodawska Dąbrowice , a nasepnie gruby asfalt  Liliopol i Wielka Wieś (przejazd skasowany dzięki firmie modernizującej drogę - Zakład Remontów Dróg i Mostów Koło) ,.
Dalej niech się wypowie Pan Jarek , bo kradzieże nawierzchni nie tylko sa przed Cettami ale takze i dalej