Świat kolejek wąskotorowych SMF
13 Października 2025, 01:33:48 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Ankieta
Pytanie: Kiedy przyjedziesz na tygodniową przygodę z wolontariatem  (Głosowanie skończone: 09 Lipca 2009, 10:50:52)
II połowa lipca - 5 (31.3%)
I połowa sierpnia - 5 (31.3%)
II połowa sierpnia - 4 (25%)
I połowa września - 1 (6.3%)
II połowa września - 1 (6.3%)
Głosów w sumie: 7

Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Prace sezonowe 2009 - Lato z Lydką  (Przeczytany 48805 razy)
Phinek
Gość
« Odpowiedz #80 : 08 Września 2009, 22:59:05 »
0

Jutro Lydka dostanie osie... wagonowe... dokładny opis po powrocie
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #81 : 09 Września 2009, 23:25:24 »
0

Jak już wspominałem... kończymy Lato z Lydką... zabawki trzeba schować do hali... a co zrobić z ostoją, która zalega na podkładach... trzeba coś wykombinować... i wykombinowaliśmy:



Tak powstało Ld1  :wink:

Przy okazji totalne wielkie dzięki dla Michała, który swoim zaangażowaniem wszystkich zadziwił... Ach ta kabina Lydki, Olejarnia... kto widział ten wie, kto nie widział, niech przyjedzie i zobaczy.
Zapisane
Piottr_tt
Minister
******
Długość toru:: 2006 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #82 : 12 Września 2009, 23:03:06 »
0

Łomatko, czemu lokomotywa została całkowicie zdemontowana? To będzie naprawa główna?
Zapisane

Pozdrawiam, Piottr
Nowa galeria foto -  http://wedrownosc.flog.pl
Kajetan
Dyrektor
*****
Długość toru:: 560 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #83 : 12 Września 2009, 23:35:58 »
0

Widać Piotrze, żeś nabrał zaległości...  :razz:

Tak, to JEST naprawa główna. W ramach naprawy jak na razie:

-Wykonano naprawę główną silnika
-Wyremontowano przekładnię
-Zdemontowano co się da pod kątem regeneracji i ponownego montażu.

Teraz chłopaków czeka mozolne składanie tego puzzla.
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #84 : 13 Września 2009, 01:26:02 »
0

Tak Piottrze to jest NG... Mało tego jest to słuszna NG bo stopień druciarstwa jaki ta lokomotywa osiągnęła dzięki swej służbie w cukrowni był co najmniej porażający. Do tego dochodzą takie kwiatki, jak np. uszkodzone resory, powycierane sworznie, powybijane śruby, braki w liczbie śrub, braki kołków ustajających itp... Mało tego nawet ostoja na dzień dzisiejszy ma takie kwiatki, jak popękane spawy (naszczęście w węzłach nieodpowiedzialnych).
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!