Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 17:01:41 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Przejścia międzywagonowe  (Przeczytany 18650 razy)
marekus
Mechanik
***
Długość toru:: 279 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #20 : 09 Stycznia 2010, 16:12:38 »
0

No tak, przecież czytałem gdzieś o tym, że różne przebudowy były przykrywką pod budowę od podstaw. Tak było też n.p przy Wmc. Formalnie była to przebudowa z serii WWM5, a w rzeczywistości drezyny WWM5 przebudowywano na doczepki, a same drezyny budowano od podstaw.
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #21 : 11 Stycznia 2010, 01:12:55 »
0

a
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 12:53:45 wysłane przez Phinek » Zapisane
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #22 : 11 Stycznia 2010, 15:31:20 »
0

O tym właśnie myślałem Jacku  :wink:
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1560 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #23 : 11 Stycznia 2010, 15:44:17 »
0

Cytat: "dobrzyn"
W Lisewie budowano zupełnie nowe wagony. "modernizacje" robiono czysto statystycznie...
Warto jeszcze przy tym pamiętać o dość luźnym podejściu do dokumentacji w trakcie tego procederu  :wink: . Działano zazwyczaj "na żywioł". a potem ewentualnie dorabiano jakąś dokumentację powykonawczą, żeby się "góra" nie czepiała. W efekcie wszelkie rysunki i oficjalne informacje niekoniecznie odzwierciedlają stan faktyczny. W praktyce każdy pojazd był inny i opierał się na doświadczeniach wyciągniętych podczas budowy poprzednich.
Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
marekus
Mechanik
***
Długość toru:: 279 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #24 : 11 Stycznia 2010, 18:10:58 »
0

Może mały offtopic, ale tyczy się wagonów motorowych. Czy rogowski Mx203 (ex MBxd1) od początku miał półmiękkie siedzenia? Bo 204 z tego co pamiętam ma ławki z listewek.
Zapisane
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #25 : 12 Stycznia 2010, 08:51:07 »
0

Bo jest tak po dziadowski "zmodernizowany". 1Mw miały ławki półmiękkie
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
marekus
Mechanik
***
Długość toru:: 279 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #26 : 12 Stycznia 2010, 17:04:19 »
0

A jak wygląda sytuacja w 201?
Zapisane
102N
Zawiadowca
****
Długość toru:: 466 m

W terenie W terenie



jakub.luczak
« Odpowiedz #27 : 13 Stycznia 2010, 15:43:17 »
0

Półmiękkie.
Zapisane

1. Admin / Moderator ma zawsze rację.
2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!