Kucyku, niestety wrzucone przez Ciebie wzory karty próby hamulca są nie aktualne przynajmniej od 4 lat. Proponuje wyjśc z bimbrowego zagłebia i zapoznać się z Rozporządzeniem w sprawie dokumentów, które powinny znajdować się w pojeździe kolejowym z
2 listopada 2006 które określa nowy wzór karty próby hamulca i urządzeń pneumatycznych.
Kolego konduktorze IC tutaj masz kartę obowiązującą:
http://www.nettax.pl/dzienniki/du/2007/9/poz.63.htmKarta:
http://www.nettax.pl/serwis/imgpub/du/2007/9/63_1_2.pdfDodam, że wypełnienie jej wbrew pozorom nie jest taką prostą sprawą

@SMKŻnin
Podane przez Ciebie nazwy określają
nastawy hamulca to znaczy że ten sam wagon w różnych nastawach ma różne masy hamujace. I można ustawić hamulec na "G" i wagon będzie wiózł ludzi i wcale to nie będzie towarowy. Co do hamulca <R> to nie jest to hamulec szybkodziałający bo obecnie stosowane hamulce wszystkie są szybkodziałające (nawet Westinghouse Lu.V.1 i Lu.XR.1) tylko jest to hamulec o masie hamującej zmiennej w funkcji prędkości. Jeżeli zaś
<R> jest czerwone to oznacza to dodatkowo, że hamulec posiada przyspieszacz nagłego hamowania - a to nie jest to samo co hamulec szybkodziałający.