Szczerze i serio.
Przy modelowaniu taboru - owszem, "dasie". Przeróżne zabudowania - też. Natomiast budowę trasy jako takiej, "zza komputera" w oparciu wyłącznie o nadsyłane materiały odradzam - i polecam jednak wziąć ten aparat samemu w ręce pojeździć po tych kolejkach i fotografować samemu. Siedzę w takim "projekcie 750mm" do MSTS -a od lat i nauczyłem się przez ten czas tylko tyle,że nie istnieje coś takiego jak "domyślne 750mm" - Każda wąskotorówka jest inna, każda ma swoją specyfikę, każda rządzi się innymi prawami, na każdej przynajmniej ćwierć taboru to są jakieś własne przeróbki, modyfikacje tudzież zupełnie kosmiczne wynalazki. Na każdej są jakieś specyficzne miejsca, charakterystyczne tylko dla danej linii, (choćby zielony tunel na Śmigielskiej, czy Przybrodzin na Gnieźnieńskiej) i budowa trasy bez popatrzenia w terenie jak temat wygląda, bądź wyglądał, zaowocuje projektem będącym li i tylko wyobrażeniem autora o wąskotorówce a nie odwzorowaniem tego klimatu. Dlatego np. pierwsza wersja BKD poszła do kosza, a pomiędzy początkiem budowy drugiej a publikacją minęło bodajże 5 czy 6 lat. Uczcie się na naszych błędach i nie idźcie na skróty - a frajda z tej radosnej twórczości, z budowy trasy, ze zbierania materiałów, to już zupełnie inna sprawa
