Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 08:00:29 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kolej Rogowska jako...  (Przeczytany 5535 razy)
Adam W
Dyrektor
*****
Długość toru:: 601 m

W terenie W terenie



WWW
« : 29 Września 2010, 10:45:12 »
0

Było już kilka sytuacji w których Kolej Rogowska udawała inne. Ponieważ zjawisko przybiera na sile najlepiej będzie pisać o tym w dziale rogowskim. Dziś Rogów przenosimy do Rud: http://www.rada.trynek.gliwice.pl/. Nie bardzo rozumiem, czy inne kolejki nie mają zdjęć z pracującymi wolontariuszami?

Poza zdjęciami które dla zwykłego czytelnika udają Rudy, mamy taki oto kwiatek:
Cytat: rada.trynek.gliwice.pl
Kolej Wąskotorowa w Rudach skupia grono pasjonatów, którzy bezinteresownie są gotowi poświęcać dla niej swój czas. Wszyscy jesteśmy miłośnikami dawnej techniki, nie tylko kolejowej. Wolontariat na Kolei Rudzkiej oferuje w zamian coś czego nie da się kupić za żadne pieniądze – satysfakcję z przemienienia kolejnej, zardzewiałej bestii w kolejny piękny, pachnący świeżą farbą czynny eksponat, oraz uśmiechy ludzi tych dużych i tych małych podróżujących w odrestaurowanych wąskotorowych pojazdach.

Tymczasem u nas na http://kolejrogowska.pl/?page_id=24 przeczytacie:
Cytat: kolejrogowska.pl
Kolej Wąskotorowa Rogów – Rawa – Biała skupia grono pasjonatów, którzy bezinteresownie są gotowi poświęcać dla niej swój czas. Wszyscy jesteśmy miłośnikami dawnej techniki, nie tylko kolejowej. Wolontariat na Kolei Rogowskiej oferuje w zamian coś czego nie da się kupić za żadne pieniądze – satysfakcję z przemienienia kolejnej, zardzewiałej bestii w kolejny piękny, pachnący świeżą farbą czynny eksponat, oraz uśmiechy ludzi tych dużych i tych małych podróżujących w odrestaurowanych wąskotorowych pojazdach.


Nierozumiem czy tak trudno jest napisać taki tekst od siebie? My jakoś daliśmy radę.

S pozdravem Adam
« Ostatnia zmiana: 29 Września 2010, 10:48:19 wysłane przez Adam W » Zapisane

emibe
Administrator
*****
Długość toru:: 1053 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #1 : 29 Września 2010, 11:40:50 »
0

Nie wiem, czy nie było, ale już jest informacja o źródle zdjęć pod zdjęciami.
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #2 : 29 Września 2010, 12:36:02 »
0

BTW.. chyba trzeba obwarować kolejrogowską.pl zapisem o ochronie praw autorskich (choć akurat jest to jedyny "przywilej" który spływa na autora automatycznie z urzędu)...

Kilka razy widziałem na czyjejś prezentacji zdjęcia z kolejrogowska.pl w tym raz kolega prezentował na wydziale moje zdjęcie zaczerpnięte właśnie z tej strony... jeszcze mały pikuś jak to jest jakaś tam prezentacyjka z okazji seminarium dyplomowego czy innego zaliczenia przedmiotu, ale co gdy jest to wykorzystywane w działalności biznesowej?

Przy okazji przykład z innego wątku:
6. Wagon pasażerski Bxhpi A208P
W połowie lat osiemdziesiątych zdecydowano się zakupić w rumuńskich zakładach FAUR partię spalinowych zespołów trakcyjnych typu A20DP w dwóch wariantach: na tor 750 mm i 1000 mm. Każdy taki zespół trakcyjny, choć oznaczony jednym typem i jednym wspólnym numerem fabrycznym, składał się z trzech osobnych pojazdów spiętych typowym dla kolei wąskotorowych sprzęgiem centralnym - wagonu spalinowego oznaczonego serią MBxd2 i dwóch wagonów doczepnych oznaczonych serią Bxhpi.


dla porównania:
W połowie lat osiemdziesiątych zdecydowano się zakupić w rumuńskich zakładach FAUR partię spalinowych zespołów trakcyjnych typu A20DP w dwóch wariantach: na tor 750 mm i 1000 mm. Każdy taki zespół trakcyjny, choć oznaczony jednym typem i jednym wspólnym numerem fabrycznym, składał się z trzech osobnych pojazdów spiętych typowym dla kolei wąskotorowych sprzęgiem centralnym - wagonu spalinowego oznaczonego serią MBxd2 i dwóch wagonów doczepnych oznaczonych serią Bxhpi.



Z tego co pamiętam to 11 słowo czyni występek wobec autora... Ciekawe kto im tak doradził? Bo mnie to tam jeszcze wówczas nie było...
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!