Świat kolejek wąskotorowych SMF
11 Października 2025, 16:50:25 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 [4]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: SKPL 2002-2006?  (Przeczytany 33537 razy)
ok333
Dyrektor
*****
Długość toru:: 596 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #60 : 15 Listopada 2006, 10:33:47 »
0

Cos mi mowi , ze na kazdej stacji stycznej przydalyby sie takie urzadzenia , jak ma zainstakowane na dachu swojej siedziby lubonska OSP :mrgreen: .Chcecie wiedziec jakie ? Wystarczy u Syrenki kliknac na to wytluszczone haslo ekologow - przewijac i juuuuuz!He  :grin: ,he.

Joanno , tak trzymaj (moja Aska na Tulcach siedzi).

Pozdrawiam

ok333
Zapisane

Ratujmy Koleje Waskotorowe  !!!
-----------------------------------------------
,, Najlatwiej niszczyc .
   Trudno zachowac to , co warte zachowania.''
Wislawa Szymborska
syrenka
Nowicjusz
*
Długość toru:: 40 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #61 : 15 Listopada 2006, 15:26:06 »
0

:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

TO ja ułatwię i po prostu wkleję zdjęcie:




To ma być działko przeciw F-16...
A Tulce miła wieś - też mam tam paru znajomych.
Zapisane

F-16 cud techniki - leciał tydzień z Ameryki
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #62 : 15 Listopada 2006, 18:45:57 »
0

Cytat: "ok333"


I to jest wlasnie przejaw profesjonalizacji dzialania. Stowarzyszenie, w zgodzie z prawem, jak najbardziej moze prowadzic dzialanosc gospodarcza, jednak jest to z przyczyn formalnych i prawnych przy wiekszej skali dzialalnosci klopotliwe (chocby oddzielenie dzialalnosc statutowej od gospodarczej, oddzielenie w rachunkowosci kosztow statutowych od kosztow dzialalnosci gospodarczej).

Zapewne na pierwszy rzut oka takie dzielenie na spolki, zaklady utrzymania moze sie wyda niektorym dziwne (komplikacja struktury, potencjalne "mnozenie stolkow"), jednak jest bardzo istotne z punktu widzenia ubiegania sie o dotacje, rozliczania ich oraz kontrolowania przez samorzady wydatkowania dotacji (o czym z reszta mowi komunikat SKPL).

Dodatkowo powstaje kwestia formalnego odseparowania dzialalnosci w charakterze zarzadu kolei od dzialalnosci w charakterze przewoznika, co, przynajmniej w niektorych wojewodztwach, jest bardzo istotne przy ubieganiu sie dotacje do przewozow pasazerskich (marszalek moze dotowac nierentowne przewozy pasazerskie, ale nie moze dotowac utrzymania infrastruktury).
Zapisane
Misiek_K
Mechanik
***
Długość toru:: 162 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #63 : 15 Listopada 2006, 23:04:26 »
0

Cytat: "Kudlok"
I to jest wlasnie przejaw profesjonalizacji dzialania. Stowarzyszenie, w zgodzie z prawem, jak najbardziej moze prowadzic dzialanosc gospodarcza, jednak jest to z przyczyn formalnych i prawnych przy wiekszej skali dzialalnosci klopotliwe (chocby oddzielenie dzialalnosc statutowej od gospodarczej, oddzielenie w rachunkowosci kosztow statutowych od kosztow dzialalnosci gospodarczej).


Widze, ze zarzad SKPL wreszcie dojrzal do tej decyzji. To dobrze! To madry podzial i powinien rozwiazac wiele problemow rozliczeniowych, ktore dzis wystepuja.
Zapisane
ok333
Dyrektor
*****
Długość toru:: 596 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #64 : 13 Kwietnia 2007, 16:30:28 »
0

re :tory nas Kaliskiej KD w w/w okresie .

W poscie na pl.misc.kolej (gdzie nie pisuje ) z dnia 13 kwietnia br

Lowca popelnil byl :

Cytuj
...jak oni to robia ,zwlaszcza , ze w 2006 nie wymienili ani jednego podkladu ...


zrodlo :  :arrow: http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.misc.kolej&aid=47908318

Otoz mily Kolego , nie wiem gdze zaczerpnales tej wiedzy ? Moja jest taka  , ze w okresie pierwszych 3 kwartalow podklady byly wymieniane  - przynajmniej -  na trzech odcinkach  :
 1.  w rejonie Rozdzal .
 2. w rejonie Biernatki - Zelazkow ,
 3. w rejonie  Smaszewa .
O zakresie prac mogo poinformowac Tomek Strapagiel albo Nacz. Kal.KD pan Andrzej Muchlewicz .
Przez pewien czas na torze odstawczym - oczywiscie waskim  - ,,czekala'' dyzurna platforma napelniona tluczniem .  SKPL zabral juz ja do Zbierska  , bo pewnie narazie na tym odcinku jest niepotrzebna .

Pozdrawiam
Zapisane

Ratujmy Koleje Waskotorowe  !!!
-----------------------------------------------
,, Najlatwiej niszczyc .
   Trudno zachowac to , co warte zachowania.''
Wislawa Szymborska
Strony: 1 2 3 [4]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!