andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #40 : 02 Kwietnia 2010, 18:25:39 » |
0
|
Szkoda ze to nie jest u nas. Np: w Bieszczadach.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Bogdan_KRK
|
 |
« Odpowiedz #41 : 22 Maja 2010, 11:05:04 » |
0
|
Ja znalazłem coś nowego. (chyba tego jeszcze nikt nie zapodał) http://www.youtube.com/watch?v=EOB4JYmf0tk Straszny ruch tam mają. Tylko gdzie odstępy między składami? :smile: Pozdarwiam. Bogdan
|
|
|
Zapisane
|
"Mędrzec ciągle się uczy, głupiec już wie wszystko"
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #42 : 22 Maja 2010, 12:18:22 » |
0
|
BTW: Manewry całym batem pełnym ludzi za pomocą drąga :shock: ... chyba cała obsługa pociągu jest jednym wielkim hardcorem :twisted:
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #43 : 09 Grudnia 2013, 21:33:37 » |
0
|
|
|
« Ostatnia zmiana: 09 Grudnia 2013, 21:39:33 wysłane przez gajos »
|
Zapisane
|
|
|
|
aronek
|
 |
« Odpowiedz #44 : 10 Grudnia 2013, 09:57:12 » |
0
|
google zna 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #45 : 10 Grudnia 2013, 09:59:40 » |
+1
|
google zna  To poproś go niech przetłumaczy Ci film. Może zna jakiegoś lektora, może Tomasz Knapik by przeczytał? 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
aronek
|
 |
« Odpowiedz #46 : 10 Grudnia 2013, 10:01:46 » |
0
|
 fajnie by było. ale skoro pracują nad aplikacją telefoniczną która byłaby wstanie tłumaczyć rozmowę w locie, to wynika że google zna też rumuński. tylko jeszcze nie pochwalił się tym 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kolejwizja
Nowicjusz

Długość toru:: 34 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #47 : 31 Maja 2014, 23:32:04 » |
0
|
O wąskotorówkach w Rumunii poinformowaliśmy w naszym filmie z 30.7.2012r.:
Rozpoczynając od minuty 18:15, rumuński entuzjasta kolejki o prześwicie toru 760mm informuje o sytuacji w swoim kraju. W ramach możliwości dalej zajmiemy się tym tematem. Nasze filmy regularnie można obejrzeć w TV ASTA, w sieci INEA, w TV Toruń oraz na naszym kanale na YouTube. Zapraszamy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #48 : 09 Lutego 2016, 21:56:42 » |
+2
|
Specjalna oferta kolejki marmaroskiej dla Polaków.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
a cygan
|
 |
« Odpowiedz #49 : 08 Maja 2018, 22:18:26 » |
+3
|
Po 11 latach, przez przypadek (Ukraińcy nie wpuścili samochodu na tymczasowym dowodzie rejestracyjnym) pojechałem z synem do Rumunii. Musiałem mu pokazać kolejkę. Za bilet płaciłem już 87 lei, za pokój obok stacji 100 lei + 10 za postawienie auta. Rano - 30 kwietnia nie było już biletów i musiałem kupić na dzień następny, na 1 maja. O godziny 9 rano pojechało cztery pociągi z parowozem i jeden z "rumunem". https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2073027376103998&set=pcb.2073035149436554&type=3&theater
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #50 : 11 Maja 2018, 08:59:15 » |
0
|
I co te cztery pociągi tak jeden za drugim na widoczność? To mają niezły ruch.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
a cygan
|
 |
« Odpowiedz #51 : 11 Maja 2018, 20:43:59 » |
+1
|
Ruch 1 maja był bardzo duży, nasz pociąg (nr 3) "gonił nr 2, nas "goniła" czwórka, a na mijance skład nr 3 i 4 dogonił "rumun". Kontakt między załogami radiowy. W górę trasy do kotła sypano węgiel, droga powrotna na drewnie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Filip Bebenow
|
 |
« Odpowiedz #52 : 12 Maja 2018, 14:48:56 » |
0
|
Niezależnie od kraju oraz kultury bezpieczeństwa (ta jest indywidualną sprawą każdego przewoźnika /zarządcy odrębną od posiadanych kwitów) jazda na widoczność zwłaszcza przy takiej frekwencji budzi moje obrzydzenie.
To się prędzej czy później skończy bardzo źle.
Pozdrawiam
FB
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
a cygan
|
 |
« Odpowiedz #53 : 12 Maja 2018, 21:01:54 » |
+1
|
Mnie zmartwiła jedna zmiana od 2007 roku, skrócenie czynnej linii dla turystów - nie ma na niej tuneli. Jazdę "na widoczność" trenują od lat, co mam na zdjęciach z 2007 roku. Mało tego, są pociągi robocze, drezyny z nadwoziem mikrobusów i "ichni" wynalazek - wózki do szybkiego zjazdu w dół. To wszystko działa i nie słyszałem o problemach. Z zazdrością oglądałem przebudowane wagony, nie tylko letniaki, ale i osobowe z otwieranymi oknami. Jest ich taka ilość, że zestawić mogą siedem składów. Zdjęcia z 2007 roku.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|