102N
|
 |
« Odpowiedz #140 : 02 Grudnia 2012, 00:50:10 » |
-1
|
Zawsze myślałem, że oficjalnym reprezentantem gnieźnieńskich miłośników i nieoficjalnym Operatora jest #wąskitor, od którego to ostatnimi czasy można było uzyskać jakiekolwiek informacje. Czy naprawdę brak już sukcesów do nagłośnienia, pokroju pomalowanej drezyny? Ostatnim razem, gdy byłem przejazdem, stwierdziłem brak dwóch bocznic. Żeby dowiedzieć się prawdy to należy się przejechać i zapłakać na miejscu.
|
|
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #141 : 02 Grudnia 2012, 06:49:20 » |
+2
|
jak byś zadzwonił do Biura Utrzymania i Eksploatacji GKW to byś uzyskał pewnie i konkretne odpowiedzi Obawiam się że owo biuro jest najsuchszym źródłem ze źródeł. Szczególnie w sferze pewnych i konkretnych odpowiedzi.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #142 : 05 Grudnia 2012, 16:56:36 » |
0
|
Ja mam taką kwestie, ale nie wiem czy można. Mianowicie pojawiły się plotki że MBxd1-201 właśnie przestaje istnieć. Prawda to?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Wądzio
|
 |
« Odpowiedz #143 : 05 Grudnia 2012, 21:57:28 » |
0
|
Tak zgadza się. Może ktoś z Gniezna się przypomni tu na forum???
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #144 : 05 Grudnia 2012, 22:51:16 » |
-3
|
Nie przestaje a przestniał. Nie było chętnego to ... cóż. Pieniądz rządzi światem.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
px48
|
 |
« Odpowiedz #146 : 07 Grudnia 2012, 13:13:41 » |
+2
|
W sumie jest to konsekwencja obranej niegdyś polityki. Nie można iść do przodu i nie rozwijać się, a żeby zostać w miejscu trzeba za coś żyć. W dalszej perspektywie zbędny będzie tak długi szlak do Anastazewa...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #147 : 07 Grudnia 2012, 13:24:09 » |
0
|
W dalszej perspektywie zbędny będzie tak długi szlak do Anastazewa...
Przypomnę, że do Anastazewa kolejka już nie dojeżdża...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #148 : 07 Grudnia 2012, 15:02:14 » |
+1
|
Przypomnę, że do Anastazewa kolejka już nie dojeżdża...
JKD nie dojeżdża do Stawian BKL nie dojeżdzą do Smolnika Piaseczyńska KD nie dojeżdża do Nowego Miasta Gryficka nie dojeżdża do Trzebiatowa Ełcka nie dojeżdża do Zawad itd dla kolejek o jeszcze zachowanych długich szlakach. Już chyba tylko Rogów jest w stanie dojechać do krańca szlaku.
|
|
« Ostatnia zmiana: 07 Grudnia 2012, 15:18:17 wysłane przez kalito »
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #149 : 07 Grudnia 2012, 15:12:16 » |
0
|
Gryficka by dojechała gdyby władze się mogły ze sobą dogadać.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Wojtek_SZN
|
 |
« Odpowiedz #150 : 07 Grudnia 2012, 22:11:48 » |
0
|
Koledzy, nie zapominajmy o Przeworskiej
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Turysta
Nowicjusz

Długość toru:: 44 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #151 : 19 Grudnia 2012, 01:35:29 » |
+1
|
Zamiast wylewać krokodyle łzy trzeba było wystartować w przetargu i sobie kupić Mbxd1-201. Sprzedającym było Starostwo Powiatowe w Gnieźnie a wystawiona cena była ceną złomu. Cały zestaw waży ok. 16 ton. Łatwo policzyć. Był ktoś chętny? Ktoś chociaż spróbował dowiedzieć się szczegółów? A kolega 102N naprawdę proszę niech sobie daruje to ciągłe podjudzanie. Niczemu to nie służy. Pozdrawiam!
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #152 : 19 Grudnia 2012, 08:30:24 » |
+6
|
Wiesz, ale z drugiej strony nie każdy śledzi na codzień BIP starostwa w Gnieźnie...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
102N
|
 |
« Odpowiedz #153 : 19 Grudnia 2012, 20:41:44 » |
-2
|
Podjudzanie? Pytam tylko, co tam się dzieje, bo cisza niesamowita...
|
|
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
Łukasz
SGKW

Długość toru:: 209 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #154 : 19 Grudnia 2012, 20:47:56 » |
0
|
Skoro sprzedało się tabor na złom, to teraz pewnie się pije
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Turysta
Nowicjusz

Długość toru:: 44 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #155 : 23 Grudnia 2012, 22:05:52 » |
+3
|
Nie wiem kto i co opija, na pewno nie ja. Czyścimy strasznie zarośnięty odcinek Ostrowo Stare-Anastazewo i nie mamy czasu ani ochoty na opijanie czegokolwiek.A ci wielokrotnie odsądzani od czci i wiary pracownicy kolejny raz reanimują Borsiga z Malty. Fakt mało kto czyta BIP Starostwa Powiatowego w Gnieźnie. Zawsze można jeszcze dogadać się ze zwycięzcą przetargu i odkupić Mbxd1-201 (chyba, że już wyjechał i został pocięty).Jednak proszę zwrócić uwagę na opis stanu technicznego a szczególnie braki i zagadka nikłego zainteresowania sama się rozwiązuje jak przeliczy się koszty ewentualnego remontu. A co do opisywania tego co dzieje się na GKW na codzień przez cały rok? Trudno opisuje się codzienność, nie jest to łatwe i tak oczywiste, że się o tym nie pisze (że nie wspomnę, że po wielekroć wyśmiane na forum). Czyli z tak oczywistych, że aż nie wartych opisywania faktów mogę wymienić takie: ilość pociągów które wyjechały na szlak była największa od kilku lat, regularny rozkładowy ruch sobotnio niedzielny w tym roku zaczął się o miesiąc wcześniej (cały czerwiec), szlak był remontowany na miarę możliwości i tych podkładów było duużo więcej niż w ubiegłym roku, zostały praktycznie wymienione na wszystkich łukach na odcinku Witkowo Powidz ale nie tylko, krzaki były wycinane na wielu odcinkach i ta pielęgnacja prowadzona jest regularnie w sezonie itd, itp. Wspomnianego kolegę Wąskiego Tora widziałem wiele razy przy pracy na szlaku jak i paru innych ochotników. Muszę powiedzieć tutaj wyraźnie, że dzięki inicjatywie Wąskiego Tora która obejmowała pomysł, wykonanie i konsekwentne uzupełnianie ubytków bardzo poprawiła się frekwencja latem. Taka prosta rzecz jak konsekwentna informacja na miejscu o którą można się było dosłownie potknąć ale jakoś za czasów kolegi 102N nikt na to nie wpadł. Jak dodamy do tego bardzo dobrą współpracę z miejscowymi ośrodkami turystycznymi i szykowany na najbliższy rok szlak turystyczny to trzeba być dobrej myśli. Życzę wszystkim Spokojnych Świąt, dużo zdrowia i optymizmu w Nowym 2013 Roku. Do zobaczenia na szlaku (kolejowym  )
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
wojtas096
Nowicjusz

Długość toru:: 21 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #156 : 24 Grudnia 2012, 14:29:46 » |
0
|
Czy jest szansa że odcinek Ostrowo - Anastazewo będzie w przyszłym sezonie przejezdny?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
102N
|
 |
« Odpowiedz #157 : 24 Grudnia 2012, 22:01:44 » |
+2
|
I o taką odpowiedź mi chodziło! Chociaż przytyk o "informacji na miejscu" nietrafny, bo pomysły były przedstawiane szefostwu wielokrotnie, tylko chęci tychże brak - przykładem - "Mam gotowe plakaty, wystarczy przy okazji przejazdem porozwieszać." Ale rozumiem, teraz będę "be", bo poprosiłem o informacje...
|
|
« Ostatnia zmiana: 24 Grudnia 2012, 22:08:03 wysłane przez 102N »
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
Turysta
Nowicjusz

Długość toru:: 44 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #158 : 28 Grudnia 2012, 23:06:19 » |
+3
|
Ok! Przytyk niepotrzebny. Działamy trochę inaczej: informujemy i wieszamy wszystko co się da:plakaty, rozkłady (nawet rozkłady z jednym pociągiem jeśli jest dodatkowy), nie wspomnę o imprezach, pociągach specjalnych itp. Do tego doszły strzałki wskazujące stację w Powidzu i odległość w jakiej się znajduje (ten rodzaj informacji rozszerzymy w nowym roku na kolejne miejscowości:). Większość finansujemy z własnej kasy jak i z wpływów np. z drezyny do wynajęcia stacjonującej latem w Przybrodzinie. Szansa na Anastazewo jest. Nie będę składał tutaj deklaracji kiedy i na ile procent. Ja wycinam krzaki i drzewa, wykaszam zarośnięty tor i robię przegląd szlaku z buta (buty na tym cierpią  ) co się nadaje a co nie, zaznaczam wstępnie miejsca gdzie trzeba kopać. Jest teren w Anastazewie będący własnością kolejową na który można przenieść przystanek (każdy pamięta casus sprzedanych przez PKP działek pod torami). Pozostaje utwierdzać w przekonaniu, że się da i na wiosnę wchodzimy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Łukasz
SGKW

Długość toru:: 209 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #159 : 29 Grudnia 2012, 22:03:58 » |
+6
|
Większość finansujemy z własnej kasy jak i z wpływów np. z drezyny do wynajęcia stacjonującej latem w Przybrodzinie albo kasacji taboru którymi przyszłe pokolenia miałyby okazje się zająć. Przejazdy turystyczne które były organizowane na kolejce to mamy kilka powyższych wątków, większość kolegów je czytających zniechęciła się na dłuższy czas do wpłacania pieniędzy na rzecz imprez które i tak się nie odbędą.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|