JanPeter
Młotkowy
 
Długość toru:: 98 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #220 : 17 Marca 2013, 15:51:10 » |
+2
|
Rozmontował szyny pociło na złom i dostał kasę. Do odbudowy potrzeba kupić szyny, elementy mocujące i podkłady. Nie wiem jak było by z projektami i zezwalaniami na budowę.
Nie ma o czym mówić, jak GnKW będzie jeszcze w 2020 r. choćby powietrze wozić, to będzie naprawdę nieźle.
|
|
« Ostatnia zmiana: 17 Marca 2013, 16:22:31 wysłane przez JanPeter »
|
Zapisane
|
Piotr Janeczko
|
|
|
Turysta
Nowicjusz

Długość toru:: 44 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #221 : 26 Marca 2013, 23:13:15 » |
0
|
Tor do punktu GS w Powidzu jest i ma się dobrze. Pozostałe bocznice rozebrali właściciele (GS Witkowo, wojsko). GKD pozostało tylko wymontować niepotrzebne (w tej chwili) rozklekotane bocznice. Co do podatków to np. Gmina Powidz 0,79 zł/m2 pod działalność gospodarczą plus 2% wartości budowli co roku. Przy coraz większej pazerności samorządów wierzycie, żeby odpuścili, jeszcze do tego "obcym"? (w sensie spoza terenu gminy).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kanalarz
Gość
|
 |
« Odpowiedz #222 : 31 Marca 2013, 00:17:41 » |
0
|
A to w Rogowie reakcja utleniania żelaza zachodzi wolniej niż w Sochaczewie?
Z tego co wiem, to nie czyniono badań porównawczych mikroklimatu dla obu miejscowości, ale z tego co słyszałem, to wedle badań "Ocalić od Zardzewienia" prowadzonych na terenie MuzKolu, reakcja utleniania zachodzi szybciej w Sochaczewie niż w Warszawie. Czemu? Z tego co słyszałem, to jest to spowodowane większą zawartością siarki (i innego dziadostwa) w powietrzu Sochaczewskim niż Warszawskim, które to z kolei jest spowodowane takimi a nie innymi odległościami od takich a nie innych kotłowni/ciepłowni/elektrowni... i innych kominów. Zatem poprawna odpowiedź na pozornie proste pytanie wymagałoby paru lat badań porównawczych. Może w tym szaleństwie jest i jakaś metoda. Wówczas należałoby poszukać właściwego miejsca w kraju do przechowywania cennych jednostek taboru (Czarna Białostocka, Bieszczady...?). 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
JanPeter
Młotkowy
 
Długość toru:: 98 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #223 : 09 Kwietnia 2013, 01:03:47 » |
0
|
Turysta, dzięki za informację. A jak jest z bocznicą w Niechanowie?
|
|
|
Zapisane
|
Piotr Janeczko
|
|
|
Piotrek
|
 |
« Odpowiedz #224 : 09 Kwietnia 2013, 13:27:47 » |
0
|
... A jak jest z bocznicą w Niechanowie?
Już nie istnieje.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
wąskitor
|
 |
« Odpowiedz #225 : 03 Maja 2013, 00:25:16 » |
-7
|
3 maja specjalny kurs pociągiem z parowozem do Witkowa w ramach The Wolsztyn Experience- pociąg ogólnodostępny !!! Gniezno Wąsk. 10:50 , powrót po godz. 16:00 w trakcie przejazdu fotostopy. Cena biletu: w jedna stronę 15.00zł, W Niechanowie istnieje możliwość przesiadki na pociąg planowy: o godz. 11:25 do Gniezna o godz. 15:35 do Ostrowa Starego
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #226 : 03 Maja 2013, 11:10:15 » |
+12
|
Fajnie, właśnie przeczytałem... 15 minut po odjeździe i 50km stąd. Gratuluję przepływu informacji. 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
wąskitor
|
 |
« Odpowiedz #227 : 03 Maja 2013, 22:38:17 » |
0
|
Przepraszam za "opóźniony zapłon" ale informacja o uruchomieniu pociągu wpłynęła do nas o godzinie 20:00 a dopiero o 00:25 miałem możliwość wstawić info na internet. Z Anglikami tak bywa, że zamawiają pociąg na ostatnią chwilę. Szczerze mówiąc mimo małego rozgłosu frekwencja na pociągu zadziwiająca i to nawet dużo gnieźnian co pokazuje, że niesamowita jest siła internetu 
|
|
« Ostatnia zmiana: 04 Maja 2013, 00:40:15 wysłane przez wąskitor »
|
Zapisane
|
|
|
|
kabzik
Młotkowy
 
Długość toru:: 90 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #228 : 09 Maja 2013, 20:21:27 » |
+1
|
Czasami lepiej przemilczeć niż kompromitować się. Szkoda, bo pewnie z Brood K. byśmy się wybrali. Przykro mi słyszeć o Niechanowie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #229 : 10 Maja 2013, 17:43:20 » |
0
|
Kompromitacja raczej za duże słowo - chciał dobrze, a że wyszło jak wyszło.. Grunt, że ktokolwiek w ogóle był, bo skoro frekwencja taka była jak czytam, to daje nadzieję że następnym razem info pójdzie może i cały dzień przed imprezą, a nie raptem 12 godzin  A wybrałbym się na 100%. Dawno tam nie jechałem z parowozem, oj dawno...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
wąskitor
|
 |
« Odpowiedz #230 : 26 Maja 2013, 12:54:37 » |
0
|
2 CZERWCA DODATKOWE POCIĄGI TURYSTYCZNE OBOWIĄZUJE SPECJALNY ROZKŁAD JAZDY:GNIEZNO odj.10:45-- NIECHANOWO odj.11:25-- WITKOWO odj. 11:50-- POWIDZ przyj. 12:35/odj.12:40-- PRZYBRODZIN przyj.12:55/odj.13:00-- OSTROWO STARE przyj.13:15 OSTROWO STARE odj. 13:40-- PRZYBRODZIN przyj.13:55/odj.15:00-- POWIDZ przyj. 15:15/odj.15:16 -- WITKOWO przyj.16:10/odj.16:11-- NIECHANOWO przyj.16:35/odj.16:35-- GNIEZNO przyj.17:05
Rozkład Jazdy LATO 2013 :
|
|
« Ostatnia zmiana: 26 Maja 2013, 20:32:38 wysłane przez wąskitor »
|
Zapisane
|
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #231 : 26 Maja 2013, 15:58:02 » |
+2
|
Znów będzie że się przypieprzam bez sensu, ale te pociągi po lewej stronie zamieniłbym miejscami w tabelce, bo wychodzi że z Powidza wpierw odjeżdża ten o 13:40 a po nim ten o 11:50. Co nie zmienia faktu,że dawno na Gnieźnieńskiej nie byłem i warto wreszcie się nad jeziorko kopnąć :-)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
werner18
Młotkowy
 
Długość toru:: 86 m
W terenie
Brudno! Rozpuścił was Mechanik!
|
 |
« Odpowiedz #232 : 26 Maja 2013, 23:07:16 » |
0
|
Jakim zazwyczaj skladem, jezdza gnieznienskie?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
wąskitor
|
 |
« Odpowiedz #233 : 27 Maja 2013, 01:02:31 » |
0
|
Lxd2-369 lub Lxd2-343 z wagonami Bxhpi
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
werner18
Młotkowy
 
Długość toru:: 86 m
W terenie
Brudno! Rozpuścił was Mechanik!
|
 |
« Odpowiedz #234 : 27 Maja 2013, 17:16:18 » |
0
|
A 2 czerwca też Lxd2? Jeśli tak, to wybiorę się 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
wąskitor
|
 |
« Odpowiedz #235 : 27 Maja 2013, 22:02:03 » |
0
|
Tak 2 czerwca skład pociągu będzie następujący: Lxd2-369+ 4* Bxhpi
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #236 : 28 Maja 2013, 00:34:21 » |
+1
|
Z pobieżnego przeliczenia wyszła mi oszałamiająca prędkość handlowa niecałe 15 km/h. Czy tory są na prawdę w tak dramatycznym stanie, czy to asekuranctwo? Byłem w roku ubiegłym i podróżni narzekali na... niepotrzebne długie postoje bowiem kolejka przyjeżdżała do każdego przystanku średnio 5-7 minut przed czasem.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
wąskitor
|
 |
« Odpowiedz #237 : 28 Maja 2013, 10:37:38 » |
0
|
Rozkład Jazdy uległ zmianie, na korzyść. Czas przejazdu na odcinku Witkowo- Ostrowo Stare skrócił się, o 25 minut. W roku ubiegłym przejazd na wyżej wspomnianym odcinku z postojami wynosił 110min , a w rozkładzie jazdy 2013 jest 85 min. 5 minutowy postój w Powidzu i Przybrodzinie jest konieczny z kilku powodów: - stworzenia rezerwy czasowej w razie jakichkolwiek opóźnień, np.źle zaparkowanego samochodu na ul. Witkowskiej w Gnieźnie, który blokuje ruch - prac manewrowych odczepianie/ doczepianie wagonów - jest to również swego rodzaju postój handlowy aby kierownik pociągu mógł ze spokojem sprzedać bilety, gdyż na odcinku Powidz- Przybrodzin czy Przybrodzin- Ostrowo jest 15 min przejazdu. Nie zawsze da się sprzedać bilety wszystkim na tak krótkim odcinku.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
werner18
Młotkowy
 
Długość toru:: 86 m
W terenie
Brudno! Rozpuścił was Mechanik!
|
 |
« Odpowiedz #238 : 13 Sierpnia 2013, 20:36:12 » |
0
|
Kursujecie w ten czwartek, jak wczesniej zakladano? 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
wąskitor
|
 |
« Odpowiedz #239 : 13 Sierpnia 2013, 21:29:50 » |
0
|
Tak, kursuje wg stałego rozkładu jazdy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|