No to czas na relację.
Wnioski są dwa:
Pociąg do Wyszogrodu prędko nie pojedzie, po prostu szlak jest zbyt zarośnięty.
Piaski Królewskie... Zostało około 10% szyn.
Ale po kolei.
Z kronikarskiego obowiązku zdjęcie gonionego pociągu

Pościg nie potrwał długo, niestety złośliwość przedmiotów pompowanych bywa okrutna.

Miejsce niedawnego podtopienia.

Tułowice obecnie. Dla jednych powiew świeżości w Rewalskim stylu, dla innych pomyłka epok, przerost formy budynku nad rangą stacji i całej kolejki. Sami kolejarze przyznają że nie mają nic do tej inwestycji Gminy Brochów.

UWAGA: To nie fotoszop czy inne painty


Czas rozpocząć właściwą wyprawę. Oto tor w stronę Wyszogrodu z widokiem na Tułowice.

Jadąc dalej napotykamy most na kanale.

Pierwsze zaznaczone ubytki. Ogólnie na tej odnodze brakuje kilkaset metrów.

Przęsławice. Świeżynka po wizycie miłośników stali. Szyny wyglądały jakby dopiero co wystygły od palnika. Szybki telefon do Muzeum spotkał się ze zdecydowaną reakcją i zainteresowaniem swoim nieużywanym szlakiem.

Przesławice przejazd.

Przęsławice stan mostu.

Widok ogólny na stację Krzakogród. Tory są na dole za stacją.

Stoję w peronie i wypatruję pociągu z Sochaczewa.

Co ciekawe na torach leżał "domowej roboty" wskażnik W4, dość świeżo malowany z napisem z tyłu: ST.WYSZOGRÓD 2014 W4

Tymczasem przenosimy się za Wilcze Tułowskie.
Typowy widok z torem. O ile ten tor jest.

Nie wiemy co autor tej inscenizacji miał na myśli ale niewykluczone że był miłośnikiem kolei.


Akcja BEZPIECZNY PRZEJAZD w praktyce.

Okazuje się że na odcinku do Piasków jest ruch, i to jak na magistrali!
https://www.youtube.com/watch?v=XtrIAgZcehoPiaski Królewskie zdobyte. Oto łuk tuż przed stacją.

Pierwszy rozjazd ocalałej mijanki. Co ciekawe szyny są starsze niż kolejka. W samym rozjeżdzie jest szyna z 1900. Znalazłem też rocznik 1875!!

Malowniczy drugi rozjazd mijanki.

Oto ostatni zachowany fragment toru w Puszczy Kampinowskiej.

Może grafikiem nie jestem, ale starałem się zaznaczyć umiejscowienie trójkąta torowego. W prawo mijanka i tor na Sochaczew. Stoję w okolicy rampy przeładunkowej na tor 600mm.

Plac przeładunkowy z drugiej strony. Na zdjęciu obszar po lewej.

Między nami znajdował się placu przeładunkowy wraz z torami o obu rozstawach.

Na terenie dawnego tartaku w Piaskach Królewskich zachowała się szyna lekkiego typu. Prawdopodobnie po kolejce 600mm.

Mijamy Piaski i zmieniamy rozstaw na 600mm. Wzdłuż ścieżki prowadzącej do pierwszego rozwidlenia kolejki leśnej nadal zachował się wyrażny nasyp.

Podkładów można powiedzieć że zostało sporo.
Co ciekawe, znależliśmy również złączkę szynową oraz... stuletni stalowy podkład z przęsła patentowego!!

Więcej zdjęć tu:
https://plus.google.com/photos/100817226249442340617/albums?banner=pwaTor zgubiliśmy w okolicy Lisiej Góry celowo gdyż powoli zbliżał się wieczór a do domu było daleko.
Resztę kolejki wytropimy w innym terminie.
C.D.N.