Świat kolejek wąskotorowych SMF
15 Grudzień 2019, 17:26:44 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 8 9 [10]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Sochaczewska Kolej Muzealna  (Przeczytany 154448 razy)
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 3906 m

Na służbie Na służbie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #180 : 14 Marzec 2019, 18:20:19 »
0

Szczerze pisząc, to dla mnie jest szok. A dlaczego - o tym na końcu, najpierw artykuł z portalu Tusochaczew.pl

Grzegorz Kropiak nowym kierownikiem Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie



Były wójt gminy Rybno Grzegorz Kropiak od 1 lutego jest nowym kierownikiem Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie. Dotychczasowy kierownik Radosław Konieczny przestał pełnić tę funkcję 1 stycznia br.

Doskonale znany lokalnej społeczności, były wójt gminy Rybno, Grzegorz Kropiak od 1 lutego br. jest nowym kierownikiem Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie. Dotychczasowy kierownik Radosław Konieczny przestał pełnić tę funkcję 1 stycznia br.

Grzegorz Kropiak objął stanowisko na drodze konkursu, do którego nabór prowadzono do 10 stycznia br. Radosław Konieczny nie brał w nim udziału. Były kierownik nadal pracuje w placówce na innym stanowisku.

Jak powiedział nam nowy kierownik, nową funkcję zawodową traktuje jak wyzwanie, widzi przed sobą dużo możliwości działania i ma też kilka pomysłów na wzbogacenie oferty muzeum.


Kto jest ciekawy informacji o ww. pomyslach, niech zajrzy też TU.

------------------------------------------------------------------------------

Wiecie dlaczego mnie ta zmiana szokuje? Bo uważam, i nie tylko ja – z resztą chyba nie znajdziemy wśród branżystów, czy to obecnych na tym zacnym, czy z poza 750, osoby o odmiennym zdaniu, że były już naczelnik Radosław Konieczny to nieprzeciętnie uzdolniona osoba na właściwym stanowisku. W rozmowach z innymi operatorami wielokrotnie powtarzane były stwierdzenia o tym że każdej kolei wąskotorowej należy życzyć takiego właśnie naczelnika – młodego, energicznego, bystrego, ambitnego, wykształconego, dającego się lubić, chłonącego wiedzę, a co najważniejsze – mimo że nie kolejarza z zawodu, to autentycznie zakochanego w swej kolei. Na otarcie łez pozostaje fakt że Kolega Konieczny pozostaje w Sochaczewie i nadal jego zaangażowanie i zdobyta od połowy 2014 r. wiedza kolejowa będą służyć rozwojowi SKW.

Oczywiście, w swym poście absolutnie nie zamierzam sugerować że z nowym kierownikiem coś jest nie tak, czy też nie powinien on sprawować swej funkcji, bo być może za niedługi czas zarządcy wąskotorowi będą mówić o nim tak jak teraz o poprzedniku – w samych superlatywach, a nawet istnieje szansa że okaże się iż Konieczny to był Pikuś wobec tempa i skuteczności działań nowego szefa, tym nie mniej jakoś taki mi niesmak pozostaje że tak oddana sprawie persona zamiast zostać za swą pracę nagrodzoną, wyróżnioną, a przede wszystkim publicznie docenioną przez swych pryncypałów (patrzcie i uczcie się: tak należy kierować koleją!) jakoś tak chyba została przemielona przez bezduszną machinę politycznych decyzji. To empatycznie smutne.
Zapisane

Naprawa nie będzie tania, ale za to zrobiona najgorzej jak się tylko da. - To podstawowa dewiza zakładów remontujących obecnie tabor wąskotorowy. Pamiętaj o tym!
robbo2k
Nowicjusz
*
Długość toru:: 17 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #181 : 16 Marzec 2019, 20:35:04 »
0

Nowy kierownik to przegrany "polityk" były wójt.  O ile rozumiem pan Radosław nie wyraził chęci bycia dalej kierownikiem.  Zapewne zderzanie sie z betonem z Towarowej tej w Warszawie skruszy każdego twardziela.  Jeśli jednak zostaje w muzeum i będzie sie zajmował meteorytyka operacyjną to może i lepiej.  Ogólnie całe to mauzoleum warszawskie wypadałoby przewietrzyć
Zapisane
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1646 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #182 : 17 Marzec 2019, 03:55:35 »
0

To, że ktoś jest byłym wójtem nie od razu znaczy, że nic nie wie, nic nie umie i do niczego się nie nadaje. Samorządowcy są różni. Lepsi, gorsi, zaangażowani albo olewający. A sam fakt, że nie pełni już funkcji niekoniecznie znaczy, że był / jest do niczego. Oczywiście, jak mawia klasyk, po owocach go poznamy.

A o przyczynach rezygnacji dotychczasowego kierownika nic nie wiemy - uważam, że w takiej sytuacji oddawanie się spekulacjom, szukanie drugiego (i trzeciego) dna jest bez sensu.
Zapisane
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1311 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #183 : 06 Listopad 2019, 19:57:49 »
+1

Po ryjbuku śmigają fotki z załadunku 3 wagonów 1Aw ruszających na naprawy P5. Z kronikarskiego obowiązku wspomnę że w zadaniu "Wykonanie napraw okresowych i renowacji zabytkowego wąskotorowego taboru Stacji Muzeum na poziomie P5 oraz prace konserwatorsko-restauratorskie wózków EW51-36" wpłynęły dwie oferty.

Oferta 1 Pat-Pol Aleksandrów Kujawski za naprawy P5 chce odpowiednio 578 100,00PLN; 555 960,00PLN; 578 100,00PLN
Ceny brutto, gwarancja 36 miesięcy, termin realizacji 300dni

Oferta 2 ZNTK Mińsk Mazowiecki za każdy z wagonów zażyczył sobie 1 808 000,00PLN
Ceny brutto, gwarancja 24 miesiące, termin realizacji 300dni

Oczywiście wygrał PAt-Pol.

Zadaniem 4 były prace konserwatorskie przy wózkach EW51-36 tutaj jedyna oferta pochodziła z ZNTK Mińsk Mazowiecki na kwotę 210 330,00PLN
Zapisane

Strony: 1 ... 8 9 [10]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!