Piottr_tt
|
 |
« : 03 Czerwca 2007, 21:17:25 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
MWT
Uciszony
Nowicjusz

Długość toru:: 33 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #1 : 24 Lutego 2013, 11:07:01 » |
-6
|
Cz są jakieś pozostałości po kolejce.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
102N
|
 |
« Odpowiedz #2 : 24 Lutego 2013, 16:03:57 » |
+2
|
To było pytanie, czy stwierdzenie, czy nabicie postu, czy ki diabeł?
|
|
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #3 : 24 Lutego 2013, 16:15:57 » |
+2
|
To było pytanie, czy stwierdzenie, czy nabicie postu, czy ki diabeł?
Tego się dowiemy za kilka tygodni - na razie nasz jak mniemam młodociany kolega musi postudiować zasady polskiej pisowni ;-). A tak serio - został uciszony za abnegacje norm współżycia forumowego ;-).
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
AndrzejPx48
Młotkowy
 
Długość toru:: 102 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #4 : 20 Października 2015, 19:06:57 » |
+5
|
Wspominamy......  Pociąg do Ptr.Kuj.z ckr.Kruszwica mija Głębokie.10.11.2002 r.  Dojechały wysłodki z Kruszwicy.Piotrków Kuj. 10.11.2002 r. I rok póżniej. Pociąg pożegnalny ckr.Kruszwica pozoruje wjazd na linię Kruszwica-Ptr.Kuj. z ocalałego odcinka rozebranej linii do Zakrzewa. Głębokie 29.03.2003 r. 
|
|
|
Zapisane
|
Kleję kolej w kartonie.
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #5 : 20 Października 2015, 21:47:54 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AndrzejPx48
Młotkowy
 
Długość toru:: 102 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #6 : 21 Października 2015, 20:45:42 » |
+2
|
Pociąg z wysłodkami do Ptr.Kuj. Chełmce 2002 r.
|
Kleję kolej w kartonie.
|
|
|
AndrzejPx48
Młotkowy
 
Długość toru:: 102 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #7 : 21 Października 2015, 20:47:21 » |
+1
|
Pociąg pożegnalny dla MK.
|
|
|
Zapisane
|
Kleję kolej w kartonie.
|
|
|
AndrzejPx48
Młotkowy
 
Długość toru:: 102 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #8 : 22 Października 2015, 10:04:03 » |
0
|
Pociągu pożegnalnego cd..
|
|
|
Zapisane
|
Kleję kolej w kartonie.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #9 : 13 Listopada 2016, 16:09:50 » |
+1
|
https://www.youtube.com/watch?v=4ADIc7God18 Krótki film w którym pojawia się kolejka wąskotorowa
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #11 : 22 Sierpnia 2017, 17:03:54 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #12 : 06 Października 2017, 13:50:37 » |
0
|
https://www.youtube.com/watch?v=HvhZMp1R0ewTa Lyd1 ciągnie chyba więcej wagonów niż obecnie jest na wszystkich kolejkach wąskotorowych w kraju.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Michał Z
|
 |
« Odpowiedz #13 : 06 Października 2017, 17:36:20 » |
+2
|
Ta Lyd1 ciągnie chyba więcej wagonów niż obecnie jest na wszystkich kolejkach wąskotorowych w kraju.
Nie jest tak źle, w tym pociągu są 44 wagony, tymczasem w Rogowie tylko z Cukrowni Kruszwica są 23 węglarki 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Zgroza
|
 |
« Odpowiedz #14 : 06 Października 2017, 18:17:43 » |
+1
|
Ale liczysz różne stadia rozpadu czy wagony sprawne?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Michał Z
|
 |
« Odpowiedz #15 : 08 Października 2017, 15:57:13 » |
+3
|
Ale liczysz różne stadia rozpadu czy wagony sprawne?
Skąd ten sarkazm? Że drewno ulega biodegradacji to chyba nie dziwne. Rozumiem, że można liczyć, że wesprzesz finansowo renowację tych wagonów? Bo sama robota to nie jest wielki wyczyn, konstrukcję stalową trzeba wypiaskować i pomalować (2 kPLN /wagon) i założyć nowe oszalowanie drewniane (1 kPLN/wagon). Więc czekamy na skromne 69 kPLN i wszystkie 23 wagoniki będą jak nowe  W innym wątku toczy się już dyskusja, że ze sprzedaży biletów to na taką renowację niestety nie da się zarobić, bo nawet na godziwą pensję dla maszynisty z tego nie ma 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Zgroza
|
 |
« Odpowiedz #16 : 08 Października 2017, 19:41:29 » |
0
|
Obawiam się, że o ile w kraju znalazłyby się 44 sprawne wagony towarowe, to z przyczyn jak piszesz na kolejach turystycznych do 44 węglarek by sporo brakowało. Mamy jeszcze czynne koleje torfowe, więc pewnie te 44 wagony w ogóle są dostępne. Widziałeś kiedyś zbiór wagonów towarowych (własność - powiat pilski OIDP) na stacji Białośliwie Wąsk?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #17 : 08 Października 2017, 20:03:50 » |
+2
|
Ja się obawiam że gdyby zliczyć wszystkie sprawne i użytkowane wagony wąskotorowe bez względu na to czy dla ludzi czy dla masy, tylko sprawne-sprawne, a nie o których mówi się że są sprawne, i użytkowane-użytkowane na co dzień a nie te, o których mówi się że są użytkowane gdy się je raz na rok przestawi z toru na tor, to liczba 44 wydaje się być niezbyt odległa od rzeczywistości.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #18 : 17 Października 2017, 20:01:39 » |
0
|
Ciekawy wątek o sprawnie sprawnym ilostanie ilostanu warto wydzielić oddzielić. Tymczasem... Jest nowy filmik i w sumie na temat. Ale uwaga: dla ludzi o mocnych wąskotorowych nerwach. https://www.youtube.com/watch?v=z2t3FxJ6y3o
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|