Świat kolejek wąskotorowych SMF
13 Października 2025, 13:06:19 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [pr] Hel. Nowe atrakcje w fortyfikacjach  (Przeczytany 21112 razy)
Arczi
Zawiadowca
****
Długość toru:: 401 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #20 : 15 Sierpnia 2007, 01:17:14 »
0

Cytat: "Karol"
Tutaj są mapki i koncepcja projektu.


Moim skromnym zdaniem PTMKŻ na samym początku bardzo błędnie planuje przebieg całej trasy. Ze względów ekonomicznych położenie trzeciej szyny w układzie torów normalnotorowych jest jak najbardziej uzasadnione ale tu moim zdaniem nasuwają się następujące problemy:
1.W okresie letnim na Hel przyjeżdża  około 30 par pociągów letnich, które odstawiane są na      bocznice i przez większość dnia czekają na wieczorny odjazd do swoich stacji macierzystych. Wstawiając trzecia szynę w jedną z tych bocznic likwiduje się jedno miejsce na składy czekające na swój wyjazd.
2. Bardzo ciężko będzie skomunikować przejazdy kolejki wąskotorowej z bardzo intensywnym w sezonie letnim ruchem na torach stacyjnych.
3. Względy techniczne ,np.: na tych planach wyrysowany jest przebieg torów przez bocznice która połączona jest z pozostałymi torami tak zwanym „anglikem”. Ja jestem laikiem w tych sprawach ale na chłopski  rozum i oko nie da tam rady wstawić trzeciej szyny.
4.PTMKŻ wytyczając tak trasę jest uzależniony od dwóch bardzo kapryśnych, trudnych i nieprzewidywalnych partnerów jakimi są PLK i Wojsko Polski.
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!