Karol
|
 |
« Odpowiedz #40 : 12 Lutego 2008, 14:40:46 » |
0
|
Łączna długość trasy pod uruchomienie wynosi ok 30 km. Jeżeli sie mylę niech mnie ktoś poprawi, ale myślę że nie Białośliwie-Łobżenica to 33km a Czajcze-Wysoka to 3km więc razem 36km.
|
|
|
Zapisane
|
.
|
|
|
Filip Bebenow
|
 |
« Odpowiedz #41 : 12 Lutego 2008, 16:26:05 » |
0
|
Według mnie towarzystwo powinno rozebrać "wysepkę" w Mochlu. Elementy toru z Mochla zawsze mogą się przydać w przypadku jakiś kradzieży.
A według mnie należy rozebrać trolla Manuela. Pozdrawiam! FB
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #42 : 12 Lutego 2008, 20:32:30 » |
0
|
A według mnie należy rozebrać trolla Manuela. Koledzy, takie czułości, to proszę poza Forum, bo co sobie ludzie o nas pomyślą :-P
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #43 : 13 Lutego 2008, 00:41:27 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 10:48:20 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Karol
|
 |
« Odpowiedz #44 : 13 Lutego 2008, 15:43:22 » |
0
|
Wyjątkowo w końcu jakiś samorząd był zainteresowany i wywalczył zachowanie fragmentu wąskotorówki na swoim terenie a tutaj zamiast chwalić inicjatywę to proponuje się rozbiórkę! A tak było w Mochlu półtora roku temu http://www.btpk.beworld.info/mochle.htm
|
|
|
Zapisane
|
.
|
|
|
Filip Bebenow
|
 |
« Odpowiedz #45 : 14 Lutego 2008, 13:52:46 » |
0
|
co zaś do samego pomysłu: To nie jest on zupełnie bez sensu.
Problemem jest to, że UG Sicienko nieźle się nagimnastykował, żeby w Mochlu i okolicy zostało to co zostało. I przede wszystkim ten materiał torowy nie należy do TWKP... Pozdrawiam! FB
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #46 : 14 Lutego 2008, 22:39:34 » |
0
|
tak masz racje nie należy do TWKP też to słyszałem. Słyszeliście ze Gniezno rozbieraja wask. dostałem cynk.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #47 : 14 Lutego 2008, 23:50:00 » |
0
|
gnioezno??Ma to coś wspólnego z to blokado na torach??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
j_sos
Nowicjusz

Długość toru:: 17 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #48 : 15 Lutego 2008, 12:53:41 » |
0
|
.....Towarzystwo jeszcze oprócz tego zatrudnia co 3 miesiące co najmniej 6 ludzi którzy remontują wagony, naprawiają dachy i pracują na torowisku.... Podaj mi proszę okres w 2007 roku, w którym pracowali owi zatrudnieni, i aż tylu!! Sądze, że wyobraźnia Ciebie poniosła. Bardzo jestem ciekaw co mi odpowiesz. Chcesz kolego wiedzieć np przełom kwietnia i maja byłem tam codziennie i codziennie widziałem 5 z którymi pracowałem, ja oczywiście jako członek Bardzo przepraszam pomyliłem sie o jednego, może liczyłem siebie. Poza tym napisałem co najmniej  Spokojnie bez nerwów Kwiecień i maj to nie jest cały rok, brakuje 10-ciu miesięcy. Piszesz, że co 3 m-ce jest "nabór", coś chyba sie Tobie przewidziało. Proponujrę również, abyś zaznajomil się ze znaczeniem słów "co najmniej".
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #49 : 15 Lutego 2008, 20:18:54 » |
0
|
Obiecuje że drugi fakultet będę robił z polonistyki bo widocznie mam braki sorry Powodzenia
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Manuel
Młotkowy
 
Długość toru:: 52 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #50 : 16 Lutego 2008, 08:22:44 » |
0
|
No ja nie wiem jak to jest z przejazdami i kto może wykonywać na nich prace (drogowcy, operator kolejki czy wspólnie), ale według mnie nie wygląda to aż tak źle (spodziewałem się np. 15 cm asfaltu nad szynami). Jak operator kolejki ma prawo do jakiś prac przy przejazdach kolejowych to można by troszkę odkuć asfalt i po kłopocie. Filipie się tak nie denerwuj, ja niczego sobą nie przedstawiam i na pewno jak napisałem o wysepce w Mochlu to zaraz nie zostanie rozebrana.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #51 : 16 Lutego 2008, 17:39:37 » |
0
|
Takimi przejazdami powinna sie zając po prostu drogówka zęby umożliwić przejazd operatorowi kolejki - z tego co wiem. Bo to przecież wiąże sie z częściowym zamknięciem ruchu nawet wahadłowo.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kamicz
SGKW

Długość toru:: 298 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #52 : 16 Lutego 2008, 17:49:48 » |
0
|
Takimi przejazdami powinna sie zając po prostu drogówka zęby umożliwić przejazd operatorowi kolejki - z tego co wiem. Źle wiesz, utrzymanie przejazdu należy do zarządcy infrastruktury :wink:
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam, Kamil Górnośląskie Koleje Wąskotorowe www.sgkw.eu
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #53 : 16 Lutego 2008, 17:50:27 » |
0
|
wiec trzeba sie zgłosić do zarządu dróg żeby odróżnili przejazd. W końcu to oni bo zleli asfaltem.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
lisiogonek
|
 |
« Odpowiedz #54 : 17 Lutego 2008, 09:45:19 » |
0
|
Witam wszystkich!!!
To raczej nie jest prawdziwa wiadomość o rozbiórce GKW. Co prawda czytałem to tylko w internecie na stronie GKW, oraz jakimś forum związanym z Gnieznem. Chodzi tam raczej o remont i rozbudowę GKW. O likwidacji lini nie ma tam mowy. RadziO jak się uporasz z obecnymi zadaniami to czeka Cię nowe, trudne zadanie.....
|
|
|
Zapisane
|
TWKP : LKM 26004 - już pod parą!
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #55 : 17 Lutego 2008, 13:27:06 » |
0
|
RadziO jak się uporasz z obecnymi zadaniami to czeka Cię nowe, trudne zadanie.....
Krzysiu !!!! co masz na myśli jakie nowe zadanie  przecież będziemy od tej pory razem jeździć  to mi pomożesz. Tak koledzy jeżeli chodzi o przejazd ten konkretny to jest tylko i wyłącznie wina wykonawcy drogi krajowej nr 10 podczas remontu nie zrobili tego przejazdu zgodnie z zasadami. A utrzymanie przejazdu żeby był drożny to należy do nas czyli operatora, tylko jak utrzymać jak to oni narobili bigosu 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
lisiogonek
|
 |
« Odpowiedz #56 : 17 Lutego 2008, 16:05:13 » |
0
|
RadekO właśnie o dotarciu do przejazdu na "10" myślę, czyli daleko od tematu nie odbiegam :wink:
|
|
|
Zapisane
|
TWKP : LKM 26004 - już pod parą!
|
|
|
PAFAWAG
|
 |
« Odpowiedz #57 : 08 Marca 2008, 13:44:15 » |
0
|
A ja mam pytanie do Łobżenicy. Na mapce w "Atlasie Wąskotorówek" kawałek linii za stacją Łobżenica (ok. 1 km) jest oznaczony także jako nieczynny. Istnieje jeszcze ten kikutek, czy już go rozebrali?
|
|
|
Zapisane
|
"Jeśli kolejka tak bardzo przeszkadzała mieszkańcom, to dlaczego podczas ostatniego jej przejazdu wzdłuż trasy musiały stać oddziały milicji, bo ludzie potestowali przeciw jej zamknięciu?" Wrocław Wąsk. - Trzebnica Gaj, 27.05.1967...
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #58 : 08 Marca 2008, 20:42:41 » |
0
|
A ja mam pytanie do Łobżenicy. Na mapce w "Atlasie Wąskotorówek" kawałek linii za stacją Łobżenica (ok. 1 km) jest oznaczony także jako nieczynny. Istnieje jeszcze ten kikutek, czy już go rozebrali? hmm ten "kikutek" powinien istnieć ale to już ślepy tor z tego co sprawdzałem swego czasu w zeszłym roku (sierpień) to tak jeszcze był, ale jak daleko ten odcinek dokładnie sięga to nie wiem. Wg moich hipotez to jest kilka-set metrów może 200 a może więcej nie wiem przepraszam za nie dokładnie info.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Krzysiek22_Trzcianka
Nowicjusz

Długość toru:: 13 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #59 : 06 Maja 2008, 21:07:13 » |
0
|
tor ten kończy się około 400-500 metrów przed plażą nad jeziorem w trzeboniu. dokładnie urywa się on w miejscu gdzie szlak kolejki biegnie równolegle do drogi asfaltowej na nie istniejącym już dzikim przejeździe kolejowym prowadzącym do jakiejś tam posesji.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|