Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #20 : 05 Lutego 2008, 20:19:50 » |
0
|
Ja w Łobżenicy byłem pociągiem w 2000 roku...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #21 : 05 Lutego 2008, 20:54:12 » |
0
|
cóż też jechałem wtedy  Borsig-iem , może dożyje ze lowa kiedyś ruszy hehe marzenia trzeba mieć, bo cóż to za wąskotorówka bez czajnika prawda 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #22 : 05 Lutego 2008, 21:20:30 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 10:51:47 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #23 : 05 Lutego 2008, 21:57:20 » |
0
|
a jaki jest stan linii?? doże są braki?? (poza przejazdem przez 10 ) dokąd dochodzą tory?
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #24 : 05 Lutego 2008, 22:03:20 » |
0
|
a jaki jest stan linii?? doże są braki?? (poza przejazdem przez 10 ) dokąd dochodzą tory? W zeszłym roku sprawiliśmy cała trasę brak jest tylko jakieś 25 metrów przed trójkątem w Czajczy albo za dokładnie nie wiem bo ten odcinek sprawdzał ktoś inny ja sprawdzałem od Młotkówka do Łobżenicy i odnogę do Wysokiej wszędzie jest.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #25 : 05 Lutego 2008, 22:41:59 » |
0
|
a a czy inne odcinki są rozebrane?? z mapki wynika ze kiedyś było nie tak mało torów.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #26 : 05 Lutego 2008, 23:03:10 » |
0
|
tak inne odcinki są rozebrane jest tylko Białośliwie - Łobżenica i rozgałęźnik Wysoka czyli ok 30 km no na dzień dzisiejszy 12 km czynne
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Karol
|
 |
« Odpowiedz #27 : 05 Lutego 2008, 23:38:15 » |
0
|
A co z linią od Zakładów Przemysłowych na wschód?
|
|
|
Zapisane
|
.
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #28 : 06 Lutego 2008, 10:30:01 » |
0
|
A co z linią od Zakładów Przemysłowych na wschód? No linia przebiega przez Zakłady w Nieżychowie i jest, tylko nie przejezdna. Bo o innych zakładach na wschód nie słyszałem. 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Karol
|
 |
« Odpowiedz #29 : 06 Lutego 2008, 11:55:45 » |
0
|
Ale linia od Zakładów Przemysłowych w stronę Falmierowa (gdzie dojechał pociąg specjalny w 2001) i dalej dawniej do Nakła.
|
|
|
Zapisane
|
.
|
|
|
j_sos
Nowicjusz

Długość toru:: 17 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #30 : 06 Lutego 2008, 14:31:45 » |
0
|
.....Towarzystwo jeszcze oprócz tego zatrudnia co 3 miesiące co najmniej 6 ludzi którzy remontują wagony, naprawiają dachy i pracują na torowisku.... Podaj mi proszę okres w 2007 roku, w którym pracowali owi zatrudnieni, i aż tylu!! Sądze, że wyobraźnia Ciebie poniosła. Bardzo jestem ciekaw co mi odpowiesz.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
tczewianin
|
 |
« Odpowiedz #31 : 06 Lutego 2008, 16:57:45 » |
0
|
Do którego roku ruch na WKP odbywał się rozkładowo?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #32 : 06 Lutego 2008, 17:15:27 » |
0
|
.....Towarzystwo jeszcze oprócz tego zatrudnia co 3 miesiące co najmniej 6 ludzi którzy remontują wagony, naprawiają dachy i pracują na torowisku.... Podaj mi proszę okres w 2007 roku, w którym pracowali owi zatrudnieni, i aż tylu!! Sądze, że wyobraźnia Ciebie poniosła. Bardzo jestem ciekaw co mi odpowiesz. Chcesz kolego wiedzieć np przełom kwietnia i maja byłem tam codziennie i codziennie widziałem 5 z którymi pracowałem, ja oczywiście jako członek Bardzo przepraszam pomyliłem sie o jednego, może liczyłem siebie. Poza tym napisałem co najmniej  Spokojnie bez nerwów Do którego roku ruch na WKP odbywał się rozkładowo? Nie mam pojęcia ostatnie jakieś tam wyjazdy "prawdziwe" widziałem w 92 roku ale to chyba nie był rozkład. Ostatnie zapiski jakie pozostawili pracownicy to 93-94
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Manuel
Młotkowy
 
Długość toru:: 52 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #33 : 10 Lutego 2008, 11:44:31 » |
0
|
Można prosić o jakieś fotki z owego przejazdu z droga krajową nr. 10?
Według mnie towarzystwo powinno rozebrać "wysepkę" w Mochlu. Elementy toru z Mochla zawsze mogą się przydać w przypadku jakiś kradzieży.
A drezyną chociaż jeździcie i sprawdzacie regularnie stan torowisk?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #34 : 10 Lutego 2008, 21:29:29 » |
0
|
Można prosić o jakieś fotki z owego przejazdu z droga krajową nr. 10?
Według mnie towarzystwo powinno rozebrać "wysepkę" w Mochlu. Elementy toru z Mochla zawsze mogą się przydać w przypadku jakiś kradzieży.
A drezyną chociaż jeździcie i sprawdzacie regularnie stan torowisk? Niestety nie posiadam takich fotek ale to nic specjalnego tor leży niby wygląda na przejezdny ale lepiej nie ryzykować drogowcy spartaczyli, co do Mochla może dobry pomysł jak by sie znalazł tani transport a torowisko i cała trasa jest sprawdzana w miarę możliwości - jeździ sie czym sie da.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #35 : 11 Lutego 2008, 14:03:55 » |
0
|
Można prosić o jakieś fotki z owego przejazdu z droga krajową nr. 10? Dzisiaj zrobione chyba oto Ci chodziło przejazd przez droge nr. 10 tak właśnie wygląda W kierunku zakładów przemysłowych czyli na Łożenice, tragicznie to wygląda   Dzisiaj sprawdziłem torowisko od Nieżychowa przez Zakłady przemysłowe - Jeziorki Kosztowskie - Czajcze rozgałęzienie na Wysoke i pod Kijaszkowo wszędzie jest.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #36 : 11 Lutego 2008, 15:38:04 » |
0
|
eee tory so. myślałem ze so wycięte. wystarczy odkuć w miejscach gdzie nie wyleciał asfalt i można jechać.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Karol
|
 |
« Odpowiedz #37 : 11 Lutego 2008, 15:42:42 » |
0
|
A linia z Zakładów Przemysłowych do Falmierowa i dalej bodajże do Gleśna istnieje nadal?
|
|
|
Zapisane
|
.
|
|
|
tczewianin
|
 |
« Odpowiedz #38 : 11 Lutego 2008, 21:36:52 » |
0
|
Co do tego przejazdu, to nie wygląda on tak źle.... no i nadal jest oznaczony jako przejazd kolejowy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
RadekO
|
 |
« Odpowiedz #39 : 12 Lutego 2008, 09:51:00 » |
0
|
eee tory so. myślałem ze so wycięte. wystarczy odkuć w miejscach gdzie nie wyleciał asfalt i można jechać. Kolego trzeba zrobić przejazd od początku, bo na moje to szyny ruszają sie jak chcą podobno bez podkładów albo są strasznie zgnite. A linia z Zakładów Przemysłowych do Falmierowa i dalej bodajże do Gleśna istnieje nadal? Linia istniejąca wygląda tak, posłużyłem sie fragmentem mapy żeby było jasne gdzie co jest, przejezdne jakieś 12 km a to na czerwono to tam gdzie leza tory i uruchomienie prawdopodobnie nie sięga od Zakładów przemysłowych do Falmierowa bo tam nie wiem jak daleko są tory. Priorytet to do Wysokiej i Łobżenicy, Łączna długość trasy pod uruchomienie wynosi ok 30 km. Jeżeli sie mylę niech mnie ktoś poprawi, ale myślę że nie 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|