Świat kolejek wąskotorowych SMF
29 Marzec 2024, 08:08:19 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Lyd2 w Karczmiskach  (Przeczytany 12922 razy)
Jarek Franczyk
Zawiadowca
****
Długość toru:: 408 m

W terenie W terenie


prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...


« : 02 Sierpień 2006, 11:50:44 »
0

Jak się dowiedziałem od kolegi Statka, w Karczmiskach jest już Lyd2. Fotka tej fajnej maszyny pochodzi ze strony oficjalnej NKD:

Zapisane

Prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...
Poldek
Młotkowy
**
Długość toru:: 66 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #1 : 02 Sierpień 2006, 13:35:33 »
0

Ekstra,juz sie bałem,że ta lokomotywa pójdzie na zyletki.Brawo NKD !!!
Zapisane

PKS- Pewność Komfort Szybkość
awe_wartburg
Gość
« Odpowiedz #2 : 18 Wrzesień 2006, 14:11:45 »
0

Na dzień dzisiejszy brakuje w niej chłodnic, braki w osprzęcie kabiny, silnik do remontu - ale naprawdę nie jest źle. Pudło do malowania i uzupełnienia drobnych braków.

Ciekawe tylko jedno jak daleko zajedzie na torowisku NKD ten pojazd, zwłaszcza na trasie z Karczmisk do Opola i Poniatowej - tor tam w iście rewelacyjnym stanie i napewno chrakterystyka jazdy donalda poprawi jego doskonałość.
Zapisane
statek
Młotkowy
**
Długość toru:: 130 m

W terenie W terenie



waskotorowka
WWW
« Odpowiedz #3 : 18 Wrzesień 2006, 16:40:02 »
0

Cytat: "ksrid"
Na dzień dzisiejszy brakuje w niej chłodnic, braki w osprzęcie kabiny, silnik do remontu - ale naprawdę nie jest źle. Pudło do malowania i uzupełnienia drobnych braków.

Ciekawe tylko jedno jak daleko zajedzie na torowisku NKD ten pojazd, zwłaszcza na trasie z Karczmisk do Opola i Poniatowej - tor tam w iście rewelacyjnym stanie i napewno chrakterystyka jazdy donalda poprawi jego doskonałość.


No Ty chyba kolego nie wiesz jak wygląda rewelacyjny tor:))))) Jedź do Śmigla i oceń sam. Owszem, tory do Opola i Poniatowej może nie sa w stanie rewelacyjnym ale bez przesadyzmu:)
Zapisane
awe_wartburg
Gość
« Odpowiedz #4 : 18 Wrzesień 2006, 18:01:04 »
0

Widzialem tor pod Wielichowem - co nie zmieni mojej prywatnej opini o sensie pakowania się w donalda, gdybym był w dobrych stosunkach ze starostą i naczelnikiem to bym starał się nacisnąć staroste by za kasę, która poszła na donalda kupić chłodnice tak by NKD wreszcie miało swoje chłodnice zamiast jednego wypożyczonego kompletu na dwie lokomotywy, lepiej zrobić nowy peron z prawdziwego zdarzenia na trójkącie w Nalęczowie by potencjalny turysta chiał tu wracać z dzieciakami co 2 tygodnie, lepiej wymienić silnik w drezynie na taki jak zrobili to w Nowym Dworze, bo frytka do rumunów jest tańsza niż benzyna, lepiej zrobić fajną opryskiwarkę do torów na wzór tej zamontowanej na Wmc w Rogowie zamiast za każdym razem wozic rumunem ciągnik ursus na doczepionym transporterze... itd... takie jest moje prywatne zdanie, każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Zapisane
statek
Młotkowy
**
Długość toru:: 130 m

W terenie W terenie



waskotorowka
WWW
« Odpowiedz #5 : 18 Wrzesień 2006, 23:24:04 »
0

Cytat: "ksrid"
Widzialem tor pod Wielichowem - co nie zmieni mojej prywatnej opini o sensie pakowania się w donalda, gdybym był w dobrych stosunkach ze starostą i naczelnikiem to bym starał się nacisnąć staroste by za kasę, która poszła na donalda kupić chłodnice tak by NKD wreszcie miało swoje chłodnice zamiast jednego wypożyczonego kompletu na dwie lokomotywy, lepiej zrobić nowy peron z prawdziwego zdarzenia na trójkącie w Nalęczowie by potencjalny turysta chiał tu wracać z dzieciakami co 2 tygodnie, lepiej wymienić silnik w drezynie na taki jak zrobili to w Nowym Dworze, bo frytka do rumunów jest tańsza niż benzyna, lepiej zrobić fajną opryskiwarkę do torów na wzór tej zamontowanej na Wmc w Rogowie zamiast za każdym razem wozic rumunem ciągnik ursus na doczepionym transporterze... itd... takie jest moje prywatne zdanie, każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.


Hmm, akurat chlodnic wypożyczonych nie ma na NKD, te które są, są nasze (wypożyczone juz dawno wrocily do swojego wlasciciela), Wmc nie jest na benzynę tylko na ropę i to już od ładnych kilku lat... Jeżeli chodzi o donalda z cukrowni, mam nieco inne zdanie (nie tylko z resztą ja), nie wydaje mi się żeby było lepiej jeśli ta lokomotywa miałaby trafić na złom już w cukrowni (a stałoby się to w przeciągu kilku dni gdyby nie pewna interwencja) niż trafić na NKD. Po pierwsze została odkupiona głównie po to żeby stanowiła kiedyś w przyszłości jakąś rezerwę (rumuny nie będą jeździły wiecznie) oraz po to żeby ją uratować od pocięcia (cukrownia ani myślała żeby przekazać ją za jakieś symboliczne pieniądze a pertraktacje trwały prawie 2 lata). Póki co, nikt nie myśli o przywracaniu jej do ruchu bo są zdecydowanie ważniejsze wydatki niż jej remont, poprostu stoi sobie w hali (chyba nawet pierwszy ras w swoim "życiu"). Darujmy więć sobie zbędne uwagi. A tak poza tym, peronik w Nałęczowie można zrobić w każdej chwili, byleby znaleźli się chętni... na tym kończę.
Zapisane
grzegorz_sykut
Global Moderator
*****
Długość toru:: 846 m

W terenie W terenie


waskotorowka
« Odpowiedz #6 : 19 Wrzesień 2006, 02:41:32 »
0

Popieram Cie Michal w calej rozciaglosci.
Zapisane

Pozdrawiam

Grzegorz Sykut
Stowarzyszenie
Na Rzecz Rozwoju
Nadwiślańskiej KW
Jarek Franczyk
Zawiadowca
****
Długość toru:: 408 m

W terenie W terenie


prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...


« Odpowiedz #7 : 27 Wrzesień 2006, 11:17:00 »
0

Cytat: "statek"

... Jeżeli chodzi o donalda z cukrowni, mam nieco inne zdanie (nie tylko z resztą ja), nie wydaje mi się żeby było lepiej jeśli ta lokomotywa miałaby trafić na złom już w cukrowni (a stałoby się to w przeciągu kilku dni gdyby nie pewna interwencja) niż trafić na NKD. Po pierwsze została odkupiona głównie po to żeby stanowiła kiedyś w przyszłości jakąś rezerwę (rumuny nie będą jeździły wiecznie) oraz po to żeby ją uratować od pocięcia (cukrownia ani myślała żeby przekazać ją za jakieś symboliczne pieniądze a pertraktacje trwały prawie 2 lata). Póki co, nikt nie myśli o przywracaniu jej do ruchu bo są zdecydowanie ważniejsze wydatki niż jej remont, poprostu stoi sobie w hali (chyba nawet pierwszy ras w swoim "życiu"). (...).


...Racja, ważne, że w końcu sprzęt ten stoi tam, gdzie najpewniej "stanie na koła". Bez względu na długość trwających negocjacji, cenne jest w końcu przekazanie loka do Karczmisk gdzie najlepiej się nim zaopiekują i zapewne wykorzystają  :wink: .

Cytat: "statek"

A tak poza tym, peronik w Nałęczowie można zrobić w każdej chwili, byleby znaleźli się chętni... na tym kończę.

Popieram. A będzie z czego go wykonać? Czy z materiałami problem? Wiem, że rozbierają chodniki w Puławach ale nie mam pojęcia co robią z poprzednimi (PRL-owskimi ;-) ) płytkami chodnikowymi. Może ktoś się orientuje? Obecnie materiał ten "zdejmowany" jest z drogi dochodzącej do dworca PKP w Puławach jak i z placu przed dworcem (chyba takie sześcienne "płytki"). Gdyby udało się go pozyskać, można by wykorzystać w w/w sprawie ;-)
Zapisane

Prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...
Poldek
Młotkowy
**
Długość toru:: 66 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #8 : 24 Luty 2008, 17:22:29 »
0

Czy coś zmieniło się w Lyd2 od chwili przejęcia od cukrowni?Tak się cieszę ,że udało się ją uratować.
Pozdrawiam :smile:
Zapisane

PKS- Pewność Komfort Szybkość
Phinek
Gość
« Odpowiedz #9 : 24 Luty 2008, 18:30:04 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2011, 10:46:01 wysłane przez Phinek » Zapisane
Jarek Franczyk
Zawiadowca
****
Długość toru:: 408 m

W terenie W terenie


prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...


« Odpowiedz #10 : 26 Luty 2008, 07:23:11 »
0

Cytat: "Phinek"

czy przypadkiem chodzi o :

TRYLINKĘ

czy raczej o płytki z małymi kwadratowymi wklęśnięciami?

Trylinka też by się mogła przydać. Jednak z uwagi na bardziej "praktyczny" kształt, skłaniałbym się raczej na te kwadratowe. Czemu pytasz?
Zapisane

Prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...
Phinek
Gość
« Odpowiedz #11 : 26 Luty 2008, 09:08:29 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2011, 10:45:47 wysłane przez Phinek » Zapisane
tomaszpuławy
Nowicjusz
*
Długość toru:: 33 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #12 : 26 Luty 2008, 11:43:31 »
0

ta trylinka -popularnie zwana trelinka jest  cholernie ciezka wyrazy wsoplczucia dla ukladajacego to  juz raz mialem z tym doczynienia fakt ze jest bardzo wytrzymala
Zapisane
Kajetan
Dyrektor
*****
Długość toru:: 560 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #13 : 26 Luty 2008, 18:07:42 »
0

Cytat: "Phinek"
Chciałem się upewnić czy nie jest mylony sześcian z sześciokątem  

Ale za to na pewno jest mylony szescian z prostopadłościanem panie inżynierze!
Dwója z matematyki  :twisted:
Zapisane
tomaszpuławy
Nowicjusz
*
Długość toru:: 33 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #14 : 26 Luty 2008, 20:35:21 »
0

tak tak teoria szescianu  do prostopadloscianu ..............................  :smile:
Zapisane
Jarek Franczyk
Zawiadowca
****
Długość toru:: 408 m

W terenie W terenie


prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...


« Odpowiedz #15 : 26 Luty 2008, 21:54:17 »
0

No Dobra - dałem tyłka z tym nazwaniem trylinki "sześciennymi płytkami" - widocznie szybciej pisałem niż myślałem... ale chłopaki, nie rozwijajmy już tego tematu... please  :mrgreen:
Ale jak widać czujność na forum działa na wysokich obrotach.
 :wink:
Zapisane

Prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...
Phinek
Gość
« Odpowiedz #16 : 26 Luty 2008, 22:20:18 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2011, 10:45:40 wysłane przez Phinek » Zapisane
Poldek
Młotkowy
**
Długość toru:: 66 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #17 : 26 Luty 2008, 22:38:46 »
0

Zapytałem o Lyd2 ,a skończyło się na trylince  :wink:
Zapisane

PKS- Pewność Komfort Szybkość
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!