Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #140 : 29 Sierpnia 2013, 13:41:52 » |
0
|
Właśnie miałem zapytać bardziej znających polskie wąskie: gdzie to jest?
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #141 : 29 Sierpnia 2013, 16:27:43 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
statek
|
 |
« Odpowiedz #142 : 29 Sierpnia 2013, 20:25:21 » |
0
|
No to tym bardziej jest sie z czego cieszyć bo w Urządkowie most zrobili praktycznie od zera w rekordowo krótkim czasie, jakos we wrześniu - październiku zaczeliśmy robić im obsługę geodezyjną a w grudniu już inwentaryzację powykonawczą. Tak więc całość zajęła im koło 3 miesięcy, fotki tutaj https://www.facebook.com/media/set/?set=a.460737527295050.95622.180602821975190&type=3Z oceną czy frajer czy nie poczekajmy do zakończenia prac. Uwazam że bardzo solidna firma, a trochę w tej branży siedzę. Pzdr statek
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #143 : 29 Sierpnia 2013, 21:25:43 » |
0
|
Nie, z tym frajerem to tak mi się tylko odruchowo skojarzyło ze względu na taktykę starostwa i ilość podejść. Myślę, że wszystko pójdzie równie dobrze jak w Wilkowie i pod koniec roku będziemy mogli zamknąć ten wątek.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
statek
|
 |
« Odpowiedz #144 : 29 Sierpnia 2013, 21:42:51 » |
+3
|
No tak, podejśc było sporo ale z drugiej strony nie sztuką jest przepłacić... Mam nadzieję, ze w przyszłym roku w końcu Nadwiślanin dojedzie do Nałęczowa.
pzdr m.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #145 : 31 Sierpnia 2013, 09:52:28 » |
0
|
No to fajny nius. Znów delikatnie zawiało optymizmem  Czyli jest szansa, że jak się w końcu do Nałęczowa wybiorę (a wybieram się już hohoho albo i dłużej), to się będę mógł bujnąć koleją po całości, a nie tylko po kawałku 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
pawel.adamczyk
|
 |
« Odpowiedz #147 : 11 Września 2013, 18:06:20 » |
+2
|
Witam.
Jak powiada polskie przysłowie ,,lepiej późno niż wcale,, a już mieszkańcy postawili krzyżyk nad wiaduktem i całą linnią do Nałęczowa, wcale się nie dziwię sądząc po stanie zarośnięcia kolczastymi tarninami i ubytkiem toru.
Sześć lat niejeżdzenia zrobiło swoje. Przed kolejarzami największe wyzwanie wycięcie, odkrzaczenie jeszcze z 15 km linni.
My pasjonaci zrobiliśmy tor prawie do 1 przejazdu, wycięte tarniny wykoszone, zajęło nam to 6 sobót a i ja sam w tygodniu kosiłem i wycinałem.
Pozdr.
|
|
|
Zapisane
|
UNITRA z.r.k Diora, Tonsil.
|
|
|
Jarek Franczyk
|
 |
« Odpowiedz #148 : 23 Września 2013, 08:43:50 » |
0
|
a i ja sam w tygodniu kosiłem i wycinałem.
I za to wielki szacun Pawle. 'Się narobiłeś', że tak powiem. A tak przy okazji w tygodniku Nasz Region (numer 18-24 września 2013), tzn. w jego papierowej wersji na 2 stronie jest artykuł pt. "Zielone światło dla kolejki wąskotorowej (Nadwiślańskiej)" czy coś w tym stylu.
http://nregion.pl/
Tzn. w tym: 
|
|
« Ostatnia zmiana: 23 Września 2013, 20:50:45 wysłane przez Jarek Franczyk »
|
Zapisane
|
Prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...
|
|
|
Jarek Franczyk
|
 |
« Odpowiedz #149 : 01 Października 2013, 09:19:11 » |
+1
|
Kolejne "bieżące" info: http://www.mmpulawy.pl/artykul/rogalow-po-pieciu-latach-biora-sie-za-wiaduktNie byłem w Rogalowie sprawdzić co się dzieje, ale z tego co czytam pod w/w linkiem roboty ruszyć miały 30 września 2013 w poniedziałek, czyli wczoraj, a potrwać ma to wszystko 2 miesiące jeśli chodzi o sam wiadukt... Cytuję: Pod wiaduktem będą mogły przejechać pojazdy o wysokości 3,7 m. Teraz jest to tylko 2,6 m – dodaje Rzepka. (...) – Będziemy starali się jak najszybciej odnowić i udostępnić tory, ale byłabym raczej ostrożna i nie zapraszała jeszcze na 2014 r., ale dopiero na 2015 rok.Ponad 1 m "prześwitu" więcej to dobra wiadomość.
|
|
« Ostatnia zmiana: 01 Października 2013, 09:29:08 wysłane przez Jarek Franczyk »
|
Zapisane
|
Prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #150 : 01 Października 2013, 09:25:12 » |
0
|
Akurat wczoraj po południu przejeżdżałem tamtędy i zastanawiałem się kiedy się zacznie. Wzdłuż drogi stały przygotowane znaki (obrócone bokiem), ale poza tym jeszcze nic się nie działo.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Poldek
Młotkowy
 
Długość toru:: 66 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #151 : 01 Października 2013, 18:27:41 » |
0
|
To, że stały znki bokiem to akurat jest to dobry znak  . Wychodzi na to , ze niebawem coś ruszy.
|
|
|
Zapisane
|
PKS- Pewność Komfort Szybkość
|
|
|
pawel.adamczyk
|
 |
« Odpowiedz #152 : 02 Października 2013, 13:59:41 » |
+2
|
Witam. Tak, wczoraj wskaźniki stały bokiem a dziś kiedy wracałem z wąwolnickiej imprezy z cyklu ,,święto dyszla,, lub jak kto woli ,,dyszel party,,  . to już robotnicy przygotowywali semafory świetlne dla organizacji ruchu wahadłowego. A więc po 5 latach bezruchu, panie i panowie ZACZYNAMY !!??.  Pozdr.
|
|
|
Zapisane
|
UNITRA z.r.k Diora, Tonsil.
|
|
|
Jarek Franczyk
|
 |
« Odpowiedz #153 : 04 Października 2013, 07:14:30 » |
+1
|
...robotnicy przygotowywali semafory świetlne dla organizacji ruchu wahadłowego.
Sygnalizatory Pawle, sygnalizatory...  ...aczkolwiek rozumiem twoją miłość do kolei  Pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
Prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...
|
|
|
pawel.adamczyk
|
 |
« Odpowiedz #154 : 16 Października 2013, 06:24:07 » |
+7
|
Cześć. W dniu wczorajszym między godz. 7.00 a 8.00 stary wiadukt kolejowy właśnie przeszedł do historii tor i mostownice zostały zdemontowane z pomocą dźwiga, w czasie tej operacji całkowicie wstrzymano ruch drogowy. Nie byłem przy tym bo to wczesna pora a i nie znałem terminu zdjęcia konstrukcji, z informacji uzyskanej od robotników mieli problemy z odkręceniem śrub łubkowych i mocujących podkłady do mostownic po prostu pękały. Obejrzałem mostownice, jaka musiała być siła żeby to wygiąć tak gruby dwuteownik, 20x Pudzianoski nie dali by rady tego zrobić a taki mały dźwig zrobił to bez problemu. Teraz to miejsce dziwnie wygląda, jakby czegoś brakowało  . Oto 3 zdjęcia. Pozdr.
|
|
|
Zapisane
|
UNITRA z.r.k Diora, Tonsil.
|
|
|
Jarek Franczyk
|
 |
« Odpowiedz #155 : 20 Października 2013, 20:11:55 » |
+2
|
Cześć.
W dniu wczorajszym między godz. 7.00 a 8.00 stary wiadukt kolejowy właśnie przeszedł do historii
Wow.... dzięki za czujność Pawle i te zdjęcia  Wiadukt ten za to pozostanie w pierwotnej formie chyba tylko na mojej makiecie w skali 1:87  W tamtym roku oblatałem go z miarą i aparatem i zrobiłem w mniejszej skali  ale jeszcze ze starymi przyczółkami wspomaganymi drewnianymi balami... Na fotce przejazd Lxd2-348 na razie luzem   
|
|
« Ostatnia zmiana: 20 Października 2013, 20:17:03 wysłane przez Jarek Franczyk »
|
Zapisane
|
Prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...
|
|
|
Cezarovski
Czytelnik
Długość toru:: 7 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #156 : 06 Listopada 2013, 17:43:14 » |
+7
|
Stan wiaduktu z 3.11.2013 
|
|
|
Zapisane
|
Wolontariusz NKW.
|
|
|
Harry Potter
|
 |
« Odpowiedz #157 : 06 Listopada 2013, 21:02:32 » |
+1
|
pięknie się to prezentuje...
|
|
|
Zapisane
|
Jak się nie ma co się lubi, To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
|
|
|
Jarek Franczyk
|
 |
« Odpowiedz #158 : 07 Listopada 2013, 08:09:43 » |
+1
|
Stan wiaduktu z 3.11.2013  A gdzie ty tu widzisz wiadukt ?  No, a przyczółki owszem - ładnie zrobili. Ten kamień daje to coś (nie goły beton). po lewej widać też "obłożony" nasyp. Z prawej jeszcze nie zrobione. Ale ładnie, ładnie, nie można powiedzieć. Teren (jezdnia) co prawda obniżony. Ciekawe czy po ulewach nie będzie tam stała woda, ale chyba nie powinna bo jakieś takie studzienki, czy coś tam widać na fotce... =============================================== Mam też apel/prośbę - jeśli któryś z kolegów ma zdjęcia toru (na górze nasypu) w kierunku Wąwolnicy - najlepiej robione z wiaduktu, bądź z przyczółków. Chodzi mi o odcinek 50m toru prowadzący z wiaduktu w stronę Wąwolnicy (fotki z przed tego remontu). Mam takie zdjęcie ale jak na złość rozmazane, że nic nie widać. =============================================== Ostatnie: Kiedyś po prawej stronie (jadąc od Wąwolnicy) przy przyczółku stała szafa torowa - typowa jak na PKP dla urządzeń SRK. Ktoś wie jakich?
|
|
« Ostatnia zmiana: 07 Listopada 2013, 13:42:55 wysłane przez Jarek Franczyk »
|
Zapisane
|
Prawdziwa kolej odjechała z ostatnim parowozem...
|
|
|
Cezarovski
Czytelnik
Długość toru:: 7 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #159 : 07 Listopada 2013, 21:34:04 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
Wolontariusz NKW.
|
|
|
|