Skruczaly
Młotkowy
Długość toru:: 90 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #200 : 23 Marca 2012, 20:58:15 » |
0
|
Hehe Kucyk w Łodzi rożne technologie są stosowane a najczęściej można znaleść złącza partyzanckie czyli brak złącza a prąd przepływa po między szynami dzięki przyspawanemu kabelkowi!!! Już kiedyś omawialiśmy przy browarze Łódzkie wariacje torowe;)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
|
« Odpowiedz #201 : 24 Marca 2012, 05:04:28 » |
+1
|
Chyba się trochę przejechali z tego co dziś usłyszałem na tej transakcji.
Pewnie mieli słabych pośredników.
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
zyga11121
Ostrzeżony
Nowicjusz
Długość toru:: 16 m
W terenie
Nadmorska Kolej Wąskotorowa
|
|
« Odpowiedz #202 : 24 Marca 2012, 12:07:02 » |
0
|
Px48-3913 już w Gryficach czarna perła jest już na szopie w Gryficach
|
|
|
Zapisane
|
ZyGa
|
|
|
kaziuwask1
Nowicjusz
Długość toru:: 27 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #203 : 24 Marca 2012, 12:17:35 » |
0
|
Dziś wstałem o 7 rano aby pojechać na wąskotorówkę zobaczyć nowy parowóz. Wyglądał dosyć dobrze ale np nie ma sprzęgów, lampy dali ale żeby je przykręcić płomieniówki są jak papier, ale za to wszystko się obraca i lekko chodzi (ma nawet prędkościomierz) brak klocków, trąbki i gwizdka. Mógłbym jeszcze wymieniać ale nie mam czasu.dziś w tvp info (pewnie w kronice) będzie reportaż. Ja postaram się nagrać reportaż.
|
|
« Ostatnia zmiana: 24 Marca 2012, 12:21:27 wysłane przez kaziuwask1 »
|
Zapisane
|
|
|
|
Łowca
Młotkowy
Długość toru:: 134 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #204 : 25 Marca 2012, 20:52:44 » |
+3
|
Pewnie mieli słabych pośredników.
Z pewnością... z pewnością... 3913 wyjechał w roku 1990 najprawdopodobniej z Gryfic - na 90% - ale tego do końca pewien nie jestem. Parowóz wyremontował i sprzedał Interlok a jazda próbna parowozu odbyła się na szlaku Stargard - Ińsko. http://www.interlok.info/PomBahnen.htmZdjęcie drugie od góry parowóz ciągnie towarowy Trąbki-Ińsko w 1989 w trakcie prób po naprawie. Jeździł też kiedyś w Koszalinie ( początek służby 1974 ) i napewno w Białogardzie ( napewno tam był w 1979 i w 1984 roku - i napewno po 84 roku już go tam nie było w ruchu). Dyponuje niewieloma skanami kwitów tego parowozu i nie wiem co pomiędzy tymi datami się z nim działo. Ostatnio natrafiłem na ślad, że gdzieś w drugiej połowie lat 70tych parowóz mógł też jeździć w Ińsku.
|
|
« Ostatnia zmiana: 25 Marca 2012, 21:31:48 wysłane przez Łowca »
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
|
« Odpowiedz #205 : 25 Marca 2012, 23:32:51 » |
+1
|
Parowóz wyremontował i sprzedał Interlok a jazda próbna parowozu odbyła się na szlaku Stargard - Ińsko. http://www.interlok.info/PomBahnen.htmZdjęcie drugie od góry parowóz ciągnie towarowy Trąbki-Ińsko w 1989 w trakcie prób po naprawie. Filmy z tych jazd zamieszczono w ostatnim wydaniu magazynu KOLEJWIZJA.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Mateusz
|
|
« Odpowiedz #206 : 26 Marca 2012, 09:57:38 » |
0
|
3913 wyjechał w roku 1990 najprawdopodobniej z Gryfic - na 90% - ale tego do końca pewien nie jestem. Parowóz wyremontował i sprzedał Interlok a jazda próbna parowozu odbyła się na szlaku Stargard - Ińsko. http://www.interlok.info/PomBahnen.htmZdjęcie drugie od góry parowóz ciągnie towarowy Trąbki-Ińsko w 1989 w trakcie prób po naprawie. Jeździł też kiedyś w Koszalinie ( początek służby 1974 ) i napewno w Białogardzie ( napewno tam był w 1979 i w 1984 roku - i napewno po 84 roku już go tam nie było w ruchu). Dyponuje niewieloma skanami kwitów tego parowozu i nie wiem co pomiędzy tymi datami się z nim działo. Ostatnio natrafiłem na ślad, że gdzieś w drugiej połowie lat 70tych parowóz mógł też jeździć w Ińsku. Tu jest informacja, że służył w Koszalinie od 1974 do 1990 a potem wyjechał. http://kolej.mkm.szczecin.pl/news/1332427469,Px48-3913-do-naprawy-glownej
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Łowca
Młotkowy
Długość toru:: 134 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #207 : 26 Marca 2012, 15:25:17 » |
+1
|
Więc ta informacja jest niezgodna ze stanem faktycznym jeżeli chodzi o przebieg służby parowozu. Kwestia wywozu z Polski teoretycznie otwarta - ale stawiam na Gryfice na 94% - ewentualnie Ińsko 5%... z Koszalina raczej nie wyjechał - aczkolwiek 100% pewności będzie po ustaleniu do końca numerów parowozów jakie były od roku 1986 do końca lat 80tych odstawione na terenie stacji w Koszalinie. Kto posiada spis proszony o kontakt - parowozy pochodziły z Białogardu gdzie wycofano je po otrzymaniu rumunów z Koszalina i Gryfic.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kaziuwask1
Nowicjusz
Długość toru:: 27 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #208 : 05 Kwietnia 2012, 18:26:16 » |
+2
|
|
|
« Ostatnia zmiana: 05 Kwietnia 2012, 18:33:33 wysłane przez kaziuwask1 »
|
Zapisane
|
|
|
|
Mateusz
|
|
« Odpowiedz #209 : 07 Kwietnia 2012, 18:48:05 » |
0
|
Uruchomienie przejazdów w tym sezonie coraz mniej prawdopodobne. Przetarg na modernizację taboru został właśnie unieważniony. Jedyny wykonawca zażądał za dużo jak na możliwości gminy. http://www.bip.rewal.pl/pobierz/4349
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
|
« Odpowiedz #210 : 07 Kwietnia 2012, 21:21:31 » |
0
|
Ahahahahahahaha nie mogę. Karpa w takie przedsięwzięcie? Z racji dotychczasowych doświadczeń z pseudo doradcą merytorycznym i jego firmą sponsorującą powstrzymam się od komentarza.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
KLAN PALUCHOWSKICH
|
|
« Odpowiedz #211 : 07 Kwietnia 2012, 23:52:21 » |
0
|
Przetarg na modernizację taboru został właśnie unieważniony. Jaki przetarg taka oferta. Projekt za gigantyczne wręcz pieniądze a zamawiający nie potrafi napisać chociażby dopuszczającej(nie dostatecznej, nie dobrej, nie bardzo dobrej tylko DOPUSZCZAJĄCEJ!) dokumentacji przetargowej, zresztą co tu dużo pisać, skoro nawet nie potrafili nazwać tego co zamawiają to strach pytać o szczegóły. Tak więc drodzy urzędnicy z Rewala proponuję usiąść na tyłku i napisać porządną dokumentację do przetargu a jak nie potraficie to ogłosić konkurs na doradcę merytorycznego.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pyzacz
Nowicjusz
Długość toru:: 44 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #212 : 12 Kwietnia 2012, 23:29:19 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Mateusz
|
|
« Odpowiedz #213 : 13 Kwietnia 2012, 07:34:17 » |
0
|
To widzę, że od grudnia w Pogorzelicy zupełnie nic się nie wydarzyło, w Niechorzu też. Faktycznie tak jak pod jednym z opisów: chłopaki niespecjalnie się spieszą....
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #214 : 23 Kwietnia 2012, 21:35:30 » |
+1
|
I znów jedziemy z taborem: http://www.bip.rewal.pl/zamowienia/pokaz/4239Opis widać poprawiony, lecz jeszcze da radę znaleźć silnik 16H12A o mocy 450 kM a w załącznikach jest bra mkar t i lokomotywa spalinowa Mbxd 2.
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
mastif
SGKW
Długość toru:: 83 m
W terenie
coś tam z elektryką
|
|
« Odpowiedz #215 : 24 Kwietnia 2012, 17:56:29 » |
0
|
HM>... oraz ogrzewanie WEBASCO a może ktoś mnie oświecić w jakim programie zrobione są wizualizacje wnętrza wagonów oraz czy takie kasowniki w pojazdach mają możliwość komunikacji w sieci , czy są całkowicie autonomicznymi urządzeniami bez możliwości podpięcia pod sieć, pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
Używaj polskich znaków. Wszak jest różnica, czy robisz komuś "łaskę" czy "laskę". Prof. J. Bralczyk
|
|
|
2xm
|
|
« Odpowiedz #216 : 24 Kwietnia 2012, 18:28:58 » |
+2
|
HM>... oraz ogrzewanie WEBASCO Duży uśmiech Bo miało być TABASCO - też pali rurę a sporo tańsze i wytwarza mniej CO2 .
|
|
« Ostatnia zmiana: 24 Kwietnia 2012, 18:32:28 wysłane przez 2xm »
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
|
kamlox
|
|
« Odpowiedz #218 : 04 Maja 2012, 18:35:55 » |
0
|
Na oględziny z dnia dzisiejszego mało prawdopodobne jest, żeby w tym sezonie kolejka ruszyła. Torowiska nie ma nawet przy latarni morskiej
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #219 : 04 Maja 2012, 18:38:31 » |
0
|
Ale robią coś?
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
|