Janusz
SGKW

Długość toru:: 181 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #540 : 06 Marca 2012, 20:56:45 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
785mm
|
|
|
Ogoniasty
|
 |
« Odpowiedz #541 : 07 Marca 2012, 19:31:18 » |
0
|
Faktycznie prąd zabłądził  Pewnie szukał swego domu czyli podstacji transformatorowej którą złomiarze wynieśli  Z taką sytuacją miałem już kontakt, ale sprawa została zgłoszona sieciowym i problem znikł  Ale czy tam nie powinna być od strony zewnętrznej przyspawana linka łącząca styk? 
|
|
|
Zapisane
|
POZDRAWIAM !!!
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #542 : 07 Marca 2012, 20:01:07 » |
0
|
Film błądził po forum dawno temu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kabzik
Młotkowy
 
Długość toru:: 90 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #543 : 07 Marca 2012, 20:02:21 » |
0
|
a po co linka, będzie większy prąd to się samo zaspawa ;]
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #544 : 07 Marca 2012, 21:31:35 » |
0
|
Linka jest w celu zmniejszenia rezystancji przejścia...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #545 : 07 Marca 2012, 22:17:11 » |
0
|
...a tu wyraźnie widać że pękł głupek.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #546 : 08 Marca 2012, 19:53:50 » |
0
|
Z Kolegą Buczkiem zastanawiamy się czemu miał służyć ten cały manewr? Odpalanie na pych?
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #547 : 08 Marca 2012, 20:50:45 » |
0
|
W opisie jest ze to badanie oporów toczenia. Rozepchali 2TE10M do 100km/h i patrzyli kiedy się zatrzyma. Badania w ośrodku doświadczalnym RZD .
PS takie pytanie zagadka do tego filmu. Sokoro mają sprzęgi samoczynne to jak rozczepili je podczas jazdy ? I nie chodzi tu o żadne zdalne rozsprzeganie guzikiem z pulpitu bo akurat te lokomotywy czegoś takiego nie mają .
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #548 : 08 Marca 2012, 20:57:09 » |
0
|
Kwestia ustawienia dźwigni sprzęgu. Pięści Breżniewa maja opcję odrzutu i wtedy pracują jak zderzak.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #549 : 09 Marca 2012, 07:00:41 » |
0
|
Widzę zagadka nie była trudna. http://pomogala.ru/konstrukt_images/page_1_hopper.jpgNa pręcie sterującym sprzęgiem mamy płaskie miejsce. Podnosimy dźwignię obracamy i pociągamy w naszą stronę a następnie opuszczamy tak żeby zablokować pręt na półce. Wtedy sprzęg jest zablokowany w pozycji rozszczepienia czyli ma schowany rygiel i z niczym się już nie szczepi. Po rusku jest to "pozycja na bufor"
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #550 : 11 Marca 2012, 06:50:55 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #551 : 11 Marca 2012, 08:28:26 » |
0
|
Ztcp to do Braniewa dochodzi szeroki tor, więc po prostu ktoś coś nimi z Калининградскoй областьи przywiózł  Ale zdjęcie rzeczywiście ciekawe, ładny traf.
|
|
« Ostatnia zmiana: 11 Marca 2012, 08:35:41 wysłane przez Brood.K »
|
Zapisane
|
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #552 : 11 Marca 2012, 17:59:43 » |
0
|
Tak rozumiem tylko ta węglarka ma sprzęg Amerykański a po logu na burcie to wygląda coś jak koleje chińskie. więc moje pytanie brzmi w jaki sposób to przyjechało ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #553 : 11 Marca 2012, 18:28:49 » |
0
|
wygląda coś jak koleje chińskie 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #554 : 11 Marca 2012, 19:02:56 » |
0
|
Inaczej zadam pytanie. W jaki sposób sprzęgnięto te węglarki z innymi wagonami skoro te sprzęgi w żaden sposób nie są kompatybilne z SA-3 ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #556 : 11 Marca 2012, 22:08:38 » |
0
|
A wg. "Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej" nie zachowała się ani jedna z tych maszyn, typowe dla Bogdana. Swoją drogą dziwnie wygląda z jednym zderzakiem...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #557 : 11 Marca 2012, 22:17:16 » |
0
|
Komentarz autora zdjęcia: Wagony są polskiej produkcji, ale coś z nimi jest nie tak i nie zostały odebrane przez zamawiającego - niemożna ich używać więc sobie stoją.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Szymek
|
 |
« Odpowiedz #558 : 11 Marca 2012, 23:32:56 » |
0
|
A wg. "Lokomotywy spalinowe produkcji polskiej" nie zachowała się ani jedna z tych maszyn, typowe dla Bogdana. Swoją drogą dziwnie wygląda z jednym zderzakiem...
W ostatnich "Stalowych szlakach" też pisano że Ls75 i 410D to jedyne Polskie powojenne lokomotywy spalinowe niezachowane do celów muzealnych, ale nie jest tak źle - 410D zachowało się jeszcze kilka (w tym "muzealne" w Jaworzynie Śląskiej i Jarocinie). W 2010 można było nawet na Allegro kupić (za 29 900 zł) takiego "białego kruka"  : http://gmfk.pl/cpg144/displayimage.php?pid=56058
|
|
« Ostatnia zmiana: 11 Marca 2012, 23:37:45 wysłane przez Szymek »
|
Zapisane
|
|
|
|
|
|