aronek
|
 |
« Odpowiedz #1940 : 19 Kwietnia 2018, 11:25:01 » |
+1
|
Nie ma torów na wprost. Ten tramwaj może jedynie skręcić w lewo. Nie ma ani toru na wprost ani toru w prawo. Zatem skręca w lewo (bo nie ma innego wyjścia), cofa i skręca w prawo tylko po to żeby w ostatecznym rozrachunku pojechać .... prosto.
to jeszcze dorzucę linka https://goo.gl/maps/YDfwWSt9qs62
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Romas
|
 |
« Odpowiedz #1941 : 11 Maja 2018, 18:56:14 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #1942 : 11 Maja 2018, 20:36:01 » |
0
|
Jak dla mnie,jest to jak najbardziej kolej.
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
NGR_RU
|
 |
« Odpowiedz #1943 : 22 Maja 2018, 18:52:44 » |
0
|
|
|
« Ostatnia zmiana: 22 Maja 2018, 18:58:22 wysłane przez NGR_RU »
|
Zapisane
|
|
|
|
majk
Nowicjusz

Długość toru:: 42 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #1944 : 01 Czerwca 2018, 20:17:00 » |
+1
|
Brześć Kujawski, 2005 rok. Świetne nagrania z dwójką manewrujących Lxd2. Autor Dave Meller to trochę taki zagraniczny Pan Andrzej Mastelarz  dlatego polecam jego kanał na youtube. https://youtu.be/Spiau96F2bs?t=3m42s
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #1945 : 02 Czerwca 2018, 23:16:58 » |
0
|
Kucyk, na fejsbókach plotkują, że byłeś na urlopie u bratanków 
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #1946 : 03 Czerwca 2018, 17:45:40 » |
0
|
Panowie, ja tam jeszcze nie byłem! Swoją drogą to już podobne zdjęcie było kiedyś wstawiane na foremkę ale nie pamiętam czy doszliśmy wtedy do przyczyny wykolejenia. W tym przypadku od prędkości to raczej nie wylazło, chyba że jakieś kamienie były poukładane na szynach.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
prof_klos
|
 |
« Odpowiedz #1947 : 04 Czerwca 2018, 15:17:37 » |
0
|
Ładnie maszyna się ułożyła na boku przy wyjściu z zakrętu. Może jakieś wyboczenie boczne, albo - jak wspomniał Mechanik Kuc - kamienie czy inne przeszkadzajki. Jakby prędkość była przyczyną to lokomotywa, w mojej opinii, przeorałaby więcej gleby.  Ciekawe malowanie, takie "marlboro" w wersji na wąski tor.
|
|
|
Zapisane
|
Filozofia sztuką życia...!
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #1948 : 02 Sierpnia 2018, 19:27:56 » |
0
|
Protoplasta L45H czyli L35H na chodzie: https://www.youtube.com/watch?v=JA8JkA638pcJak dla mnie jest to super wiadomość,na film natknąłem się przez przypadek. Ci co naprawiali tę maszynę lub ich zleceniodawcy muszą bardzo lubić wyroby firmy Maybach,kto uważnie obejrzy film ten się dowie dlaczego.
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #1949 : 05 Sierpnia 2018, 15:17:55 » |
+2
|
Chyba jestem za mało uważny albo wiedzy mi brakuje, bo nie potrafię dociec, o co chodzi.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #1950 : 05 Sierpnia 2018, 17:47:54 » |
0
|
Jest to lokomotywa produkowana w Rumunii na początku lat 60, z której wywodzi się znane w Polsce i nie tylko L45H - a na jej ścianach czołowych widnieje logo najbardziej lubianej przez Inżyniera Tadeusza z Torunia marki - Mercedes Maybach.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #1952 : 29 Października 2018, 22:36:17 » |
0
|
|
|
« Ostatnia zmiana: 29 Października 2018, 22:40:36 wysłane przez Piottr_tt »
|
Zapisane
|
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #1953 : 30 Października 2018, 06:55:11 » |
0
|
I jeszcze ta lokomotywa i oznaczeniu KNUR 5
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #1954 : 30 Października 2018, 15:20:34 » |
0
|
To mnie zawsze fascynowało - lokomotywy rozmiaru XXL, transport kolejowy kręgosłupem kraju i fundamentem gospodarki, największa siec kolejowa na świecie w najzajebistszym kraju na świecie, a stan nawierzchni, jak, nie przymierzając, na kolei torfowej albo rosyjskiej kolei leśnej. No i jeszcze jedno zdziwienie - że to im się tam nie wypiernicza na każdej linii 3 razy dziennie .... Inne prawa fizyki, czy kie licho?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Trabant
|
 |
« Odpowiedz #1955 : 30 Października 2018, 22:08:00 » |
0
|
Zawsze miałem słabość do stylistyki amerykańskich diesli, zwłaszcza ciężkich manewrowych (Alco RS 3, matka TEM2). Ale nie tylko, świetna F7. Szkoda że zaprzepaścili elektryfikację i ruch pasażerski. Natomiast infrastruktura linii wydaje się nieco dziwaczna.
|
|
|
Zapisane
|
PRÓŻ / ŁAD
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #1956 : 30 Października 2018, 22:32:34 » |
0
|
No i jeszcze jedno zdziwienie - że to im się tam nie wypiernicza na każdej linii 3 razy dziennie .... Inne prawa fizyki, czy kie licho? Raczej długa ogniskowa obiektywu jak to fotografiki mawiają.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #1957 : 31 Października 2018, 08:22:29 » |
+1
|
No i jeszcze jedno zdziwienie - że to im się tam nie wypiernicza na każdej linii 3 razy dziennie .... Inne prawa fizyki, czy kie licho?
Wbrew pozorom taki krzywy tor nie jest taki groźny, puki podkłady są na tyle zdrowe że trzymają rozstaw. Dużo bardziej zdradliwy jest nawet idealnie prosty tor ale na zgniłych podkładach, wtedy możemy nagle wpaść do środka.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #1958 : 29 Listopada 2018, 15:16:31 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Michał Z
|
 |
« Odpowiedz #1959 : 29 Listopada 2018, 17:50:18 » |
0
|
oczywiście że rollbocki 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|