Świat kolejek wąskotorowych SMF
17 Sierpień 2019, 12:41:07 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 99 100 [101]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Znalezione w necie.  (Przeczytany 652904 razy)
Marek Sz
SGKW
*
Długość toru:: 263 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2000 : 02 Sierpień 2019, 20:48:57 »
0

W przypadku Trzebnickiej i Krotoszyńskiej patrzyłem głownie na układ i formę zabudowań. Kościelec ja JKD leży między Kazimierzą a Proszowicami, Bobrek niedaleko Wislicy też mi nie pasował.

PS. Fajne takie zagwozdki, ma ktoś więcej takich? Mrugnięcie
Zapisane
marcin sds
Młotkowy
**
Długość toru:: 147 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2001 : 10 Sierpień 2019, 19:06:21 »
0

30:00 moim zdaniem Sochaczew
Zapisane
majster
Młotkowy
**
Długość toru:: 129 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2002 : 11 Sierpień 2019, 21:14:07 »
0

Cytuj
30:00 moim zdaniem Sochaczew

Też mam takie wrażenie, konstalowskie znormalizowane wagony kryte, trzyosiowy "Orenstein" z wysoko zamocowanym zderzakiem na czołownicy sugerują kolej 750 mm, pod koniec lat 60 przez Sochaczew przewinęły się 3 takie parowozy.
Zapisane
Michał Z
Mechanik
***
Długość toru:: 287 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2003 : 13 Sierpień 2019, 15:15:17 »
0

30:00 moim zdaniem Sochaczew
Już chciałem napisać, że tender jest HF, a kryte chorzowskie przekuwano w Koronowie na 600mm, ale to faktycznie Sochaczew, bo w 29:29 dobrze widać trójkąt...


* Clipboard01.jpg (286.96 KB, 1280x800 - wyświetlony 51 razy.)
« Ostatnia zmiana: 13 Sierpień 2019, 15:19:58 wysłane przez Michał Z » Zapisane
Michał Z
Mechanik
***
Długość toru:: 287 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2004 : 13 Sierpień 2019, 15:19:23 »
0

... a do dzisiaj jest ten wówczas szary blok, po jego prawej stronie widać te starsze 3-kondygnacyjne budynki ze spadzistymi dachami.
Najwyraźniej tak tam zarosło, że będąc tam człowiek nie ma świadomości, że w tak blisko jest tam ta zabudowa  Uśmiech


* Clipboard02.jpg (188.27 KB, 1280x733 - wyświetlony 49 razy.)
Zapisane
majster
Młotkowy
**
Długość toru:: 129 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2005 : 14 Sierpień 2019, 12:55:54 »
+1

Cytuj
Już chciałem napisać, że tender jest HF, a kryte chorzowskie przekuwano w Koronowie na 600mm

Zgadza się Michale, kryte chorzowskie przekuwano w Koronowie na 600 mm, ale było to dopiero w 1987 roku - 2 sztuki i w 1988 roku - 4 sztuki, nie mam żadnych informacji, żeby coś takiego było wcześniej, natomiast tender HF to rzeczywiście ciekawostka, jeden z Sochaczewskich Orensteinów jeździł z tendrem Zt6x-5152, może to właśnie ten tender? Co prawda nie pasuje to 6 w serii bo tender HF miał pojemność wody 5 m3 i 1,2 tony węgla, ale może ktoś "genialny" to zsumował i wyszło mu 6 Uśmiech Tak czy inaczej wygląda to jakby tender zdjęto z oryginalnych wózków i zamontowano na jakiejś czteroosiowej platformie.
A swoją drogą wrócę jeszcze do wysokości zderzaków na czołownicy, na kolejach 750 mm (oprócz bieszczadzkiej) zderzak był wysoko nad główką szyny (~620 mm), a na kolejach 600 mm w zdecydowanej większości nisko (~340 mm), jedynie (ztcp) na kolei jarocińskiej zderzaki były wyżej (~500 mm), ktoś może wie dlaczego?
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpień 2019, 13:00:43 wysłane przez majster » Zapisane
Strony: 1 ... 99 100 [101]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!