janeczek
|
|
« Odpowiedz #40 : 19 Października 2009, 20:34:10 » |
0
|
Patrząc w kierunku Warszawy odbijał w lewo
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Harry Potter
|
|
« Odpowiedz #41 : 19 Października 2009, 21:58:15 » |
0
|
Januszu, sądząc po schemacie to kładka do peronu normalnotorowego wypada mniej więcej na wysokości rozjazdu nr 6 (wg zumi- wersja satelitarna). Wracając do RF w ramach wolnych przemyśleń, peron ziemny mógł by powstać pomiędzy torami 101 i 103 od rozjazdu nr 6 do nr 7. Dzięki temu mamy możliwość oblotu składu po ww torach (PX +5x Bxhpi -powinien zmieścić się bez komplikacji) a dla zwykłego turysty (tatusiek i mamuśka z gromadką brzdąców) dogodną przesiadkę.
W przypadku gdyby miał być prowadzony ruch planowy w skomunikowaniu z np. KM tory 201 202 203 dodatkowo można wykorzystać jako tory postojowe dla pociągów planowych (tabor to spalinowy zespół trakcyjny- coś wzorowane na EZT produkcji Sztadlera jeżdżących z Popradu (też 1000mm). Mam świadomość, że linia musiała by być mocno zmodernizowana (chociażby remont toru, montaż SBLki)by prowadzić regularny ruch ale to RF które było snute już dawno temu jako uzupełnienie planu" metro II" jaki lansowała pewna radna( odbył się wtedy przejazd promocyjny z wykorzystaniem szynobusu do Konstancina po linii do EC Siekierki)...
Pozdrawiam :mrgreen: ...
|
|
|
Zapisane
|
Jak się nie ma co się lubi, To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #42 : 19 Października 2009, 22:16:51 » |
0
|
Mam świadomość, że linia musiała by być mocno zmodernizowana http://i.demotywatory.pl/uploads/1247326698_by_bozar88__500.jpgGdzie jest lepszy tor?? Łódź czy Piaseczno?? Oba po 1000mm
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
marcin sds
|
|
« Odpowiedz #43 : 19 Października 2009, 22:42:09 » |
0
|
Patrząc w kierunku Warszawy odbijał w lewo Oczywiście że w lewo. Mój błąd. Przepraszam.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
|
« Odpowiedz #44 : 20 Października 2009, 16:09:45 » |
0
|
Warto dodać że za nastawnią normalnotorową i przejazdem z ulicą Jana Pawła II znajdowało się jednopoziomowe skrzyżowanie z normalnotorową bocznicą do hurtowni po lewej stronie patrząc w kierunku przelewni od przeładunku.Dodam jeszcze że skrzyżowanie to zostało zbudowane na początku lat 90 ub.w. i zlikwidowane wraz z rozbiórką torów do przelewni.Nigdy nie widziałem pociągu z cysternami bo jezdzili podobno tylko w nocy,za to nieraz widziałem cysterny stojące na przelewni jednak nie podchodziłem nigdy zbyt blisko bo teren był pilnowany przez wartoników z kałachami.
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
Harry Potter
|
|
« Odpowiedz #45 : 20 Października 2009, 20:06:26 » |
0
|
Andrzej2110, co ma Łódz do tego? Podałem jako przykład Poprad (co do taboru), więc raczej będę się tego trzymał- 60km/h to żaden problem na prostych odcinkach. Jechałem i tu po prostu porównuje obie kolejki (tam jest ruch planowy-polecam, warte zobaczenia jak to działa)... Tu możesz zobaczyć o czym mowa: http://pl.wikipedia.org/wiki/Tatrza%C5%84skie_Koleje_Elektryczne...a wracając do wątku zasadniczego (kończąc OT/RF)... Pozdrawiam...
|
|
|
Zapisane
|
Jak się nie ma co się lubi, To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
|
|
|
andrzej2110
|
|
« Odpowiedz #46 : 20 Października 2009, 20:52:03 » |
0
|
Chodzi mi o stan torowiska kolejki i tramwajów w łodzi. Czy jest gdzieś tak wyglądający tor??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #47 : 01 Lipca 2015, 20:31:40 » |
+2
|
Nie masz racji Kolego Phinek - było całkowicie inaczej: https://youtu.be/c_PN62yLFf0
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
Ariel Ciechański
|
|
« Odpowiedz #48 : 01 Lipca 2015, 22:31:52 » |
+3
|
Kucyk, gdzie jest Twój kucyk!!!!!???
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br />
|
|
|
Kucyk
|
|
« Odpowiedz #49 : 02 Lipca 2015, 07:19:51 » |
+3
|
Musiał widać bryknąć gdzieś... IHAHA!
|
|
|
Zapisane
|
Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach. (Edmund Burke)
|
|
|
CX MANIAK
|
|
« Odpowiedz #50 : 03 Lipca 2015, 01:29:16 » |
+2
|
Witam. Świetnie Kucyk opowiadasz o historii stacji w tym materiale. Masz talent. Naprawdę wielki szacun. Pozdrawiam.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Harry Potter
|
|
« Odpowiedz #51 : 13 Lipca 2015, 00:28:03 » |
0
|
Kucyk, gratuluje humoru ( zajefajne podsumowanie jak wyglądał przeładunek ziarna...). ps. Żona nawet stwierdziła, że z głosu to jakby " Siara" opowiadał ps do ps. po tylu staraniach w końcu obejrzałem materiał...
|
|
« Ostatnia zmiana: 13 Lipca 2015, 22:05:50 wysłane przez Harry Potter »
|
Zapisane
|
Jak się nie ma co się lubi, To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
|
|
|
gkw
|
|
« Odpowiedz #52 : 28 Września 2015, 18:41:04 » |
+1
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AndrzejPx48
Młotkowy
Długość toru:: 102 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #53 : 19 Października 2015, 14:06:52 » |
+7
|
1989 rok.
|
|
|
Zapisane
|
Kleję kolej w kartonie.
|
|
|
AndrzejPx48
Młotkowy
Długość toru:: 102 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #54 : 22 Października 2015, 10:06:45 » |
+4
|
I jeszcze jedno znalazłem,z tego samego roku.
|
Kleję kolej w kartonie.
|
|
|
sinyou135
Młotkowy
Długość toru:: 85 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #55 : 21 Maja 2016, 23:29:39 » |
0
|
Można prosić o schemat stacji Piaseczno Przeładunek, wraz z długością torów? Link do niego wygasł, a chce zrobić małą dioramkę do ekspozycji pociągów transporterowych i cystern.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
ksiezyc_nad_gieesem
Gość
|
|
« Odpowiedz #56 : 26 Sierpnia 2018, 14:00:12 » |
+4
|
Najsamwpierw wyglądało to w ten sposób. Bądźcie zdrowi. Jarek
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pcichomski
Nowicjusz
Długość toru:: 33 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #57 : 17 Września 2018, 18:12:54 » |
0
|
Pytanie do piaseczyńskich Kolejarzy: ostro zasuwające łopaty odgrzebujące tory na Przeładunku to co oznaczają? Pozdrawiam.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jacekglm
|
|
« Odpowiedz #58 : 18 Września 2018, 22:42:16 » |
+2
|
Pytanie do piaseczyńskich Kolejarzy: ostro zasuwające łopaty odgrzebujące tory na Przeładunku to co oznaczają? Pozdrawiam.
Przygotowania do wznowienia ruchu towarowego A serio panowie od modernizacji linii kolejowej narobili bałaganu i teraz po sobie sprzątają. Więcej może napisze @Kuc.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
pcichomski
Nowicjusz
Długość toru:: 33 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #59 : 18 Września 2018, 23:23:27 » |
0
|
Ale w dołku na lewo or rampy to chyba nie zasypali torów podczas robót?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|