Bartosz Uryga
|
 |
« : 26 Sierpnia 2009, 14:07:11 » |
0
|
Miło mi poinformować, że UM Bytom zakończył procedurę przekazania lokomotyw Lxd2 z Rozbarku od PKP S.A. za zaległości podatkowe, niniejszym lokomotywy te są już własnością Gminy Bytom. W związku z tym w miarę potrzeb i możliwości organizacyjnych m. Bytomia tabor ten będzie przerzucany z Rozbarku do Karbia i przekazywany do eksploatacji SGKW. W najbliższym czasie do Warsztatów zostanie wysłana ekipa serwisowa mająca za zadanie zabezpieczenie lokomotyw przed dewastacją, uruchomienie lokomotyw i wytypowanie maszyny do przewiezienia w pierwszej kolejności. Od NZ przejęte zostały maszyny: - Lxd2-371, - Lxd2-374, - Lxd2-375. Dopisek: Yyyyyyyyy, zapomniało mi się, iż już temat na temat lokomotyw istnieje...  Bardzo proszę bardziej władczych modów o scalenie tematów  Z góry thx 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #1 : 26 Sierpnia 2009, 20:57:01 » |
0
|
uruchomienie lokomotyw Ooo, to one w tak dobrym stanie się uchowały?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Bartosz Uryga
|
 |
« Odpowiedz #2 : 26 Sierpnia 2009, 21:04:12 » |
0
|
Ooo, to one w tak dobrym stanie się uchowały? Jako nieliczne lokomotywy NZ'tu nie stały pod chmurką. "Tradycyjnie" brakuje im tylko chłodnic, a także drobniejszego osprzętu. Porozwalana jest instalacje elektryczna i wskaźniki pomiarowe. Stowarzyszenie (jak jeszcze funkcjonowało na Rozbarku), a potem UM Bytom pilnował, aby lokomotywy były kompletne... Maybach był jeszcze kilka lat temu brumkany przez Gieruckiego... Na szczęście nie udało mu się go zwinąć. Pytanie, w jakim stanie są silniki po tych kilku latach postoju... Niestety, mimo naszych próśb w tej sprawie, nie dostaliśmy zgody na wcześniejsze zakonserwowanie sprzętu...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #3 : 27 Sierpnia 2009, 05:58:38 » |
0
|
Uzupelnie jeszcze, ze nie dosc, ze pod dachem, to jeszcze Warsztaty sa caly czas strzezone.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #4 : 27 Sierpnia 2009, 08:00:33 » |
0
|
Zrobię off. Jak to teraz jest z warsztatami :?:
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #5 : 27 Sierpnia 2009, 17:57:55 » |
0
|
Nic sie nie dzieje. W srodku jest jeszcze troche naszego taboru, pare maszyn w tokarni i hali wagonowej, 3 przesuwnice, 3 suwnice, 2 czy 3 komplety Kutruffow (w tym 2 nasze), stacjonuje tam tez troche taboru bedacego wlasnoscia prywatna (jakies Lyd1, Wls50, kilka wagonow, Wls75 oidp). Teren jest ogrodzony, oswietlony i calodobowo dozorowany przez fime ochroniarska. Zasadniczo warsztaty czekaja na cud w postaci inwestora i / lub pomyslu na zagospodarowanie albo (co bardziej prawdopodobne) na spektakularna katastrofe budowlana i nakaz rozbiorki wydany przez nadzor budowlany.
Co wiecej - przeciaga sie sprawa uregulowania stanu prawnego obiektow - PKP wymiguje sie jak moze od nieodplatnego przekazania ich gminie, chce je sprzedac.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
MK-waskotorowiec
|
 |
« Odpowiedz #6 : 27 Sierpnia 2009, 18:49:29 » |
0
|
no to jak tak dalej pójdzie to PKP sprzeda kupę gruzu, a nie warsztaty.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #7 : 27 Sierpnia 2009, 20:16:20 » |
0
|
nie kupę gruzu a teren pod budowę supermarketu albo czegoś innego.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #8 : 27 Sierpnia 2009, 23:25:52 » |
0
|
Biorac pod uwage charakter dzielnicy, w ktorej sie rzeczone warsztaty znajduja, to raczej nie supermarket, a skrzyzowanie zlomowca z hurtownia tanich win, hehe.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #9 : 28 Sierpnia 2009, 08:30:49 » |
0
|
A dojazd z Karbia jest :?:
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
Bartosz Uryga
|
 |
« Odpowiedz #10 : 28 Sierpnia 2009, 10:47:44 » |
0
|
no to jak tak dalej pójdzie to PKP sprzeda kupę gruzu, a nie warsztaty. I wszyscy będą "zadowoleni". Miasto Bytom raczej też przewiduje przeznaczyć teren warsztatów pod inwestycje (ale najpierw musi go kupić od NZ).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #11 : 28 Sierpnia 2009, 18:40:41 » |
0
|
A dojazd z Karbia jest :?: Droga, tylko droga. Torem nie ma - brakuje 4 km i dwoch wiaduktow (jeden zlikwidowany ze wzgledu na zly sta, drugi ukradziony przez zlodziei).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kamicz
SGKW

Długość toru:: 298 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #12 : 06 Października 2009, 13:30:54 » |
0
|
Miło jest mi zakomunikować, że w sobotę udało się odpalić Henschla 374 :wink: Lxd2-371 Lxd2-374 Lxd2-375
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam, Kamil Górnośląskie Koleje Wąskotorowe www.sgkw.eu
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #13 : 06 Października 2009, 14:40:41 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piottr_tt
|
 |
« Odpowiedz #14 : 06 Października 2009, 21:19:49 » |
0
|
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie jest coś z misterium i coś z rytuału w odpalaniu zastałego Lxd2...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #15 : 09 Października 2009, 18:08:02 » |
0
|
Ile metrów torowiska jest dostępnych na terenie Warsztatów?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #16 : 09 Października 2009, 20:22:59 » |
0
|
zachowane jest 100% ukladu torowego warsztatow oraz fragment toru od bramy wyjazdowej do przejazdu w ul. Brzezinskiej (czyli jakies 100-150 m). Laczna dlugosc torow na terenie warsztatow to kilka kilometrow, o ile pamietam, to okolo 6. Pewnego nakladu pracy bedzie wymagalo wyciecie krzaczorow, dokonanie przegladu torowiska i, byc moze, uzupelnienie brakujacych elementow rozjazdow. Mamy nadzieje, ze lokomotywa na miejsce zaladunku dojedzie o wlasnych silach i nie bedzie koniecznosci dokonywania przetokow trakotrem, ehh.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mastif
SGKW

Długość toru:: 83 m
W terenie
coś tam z elektryką
|
 |
« Odpowiedz #17 : 10 Października 2009, 22:55:21 » |
0
|
zachowane jest 100% ukladu torowego warsztatow oraz fragment toru od bramy wyjazdowej do przejazdu w ul. Brzezinskiej (czyli jakies 100-150 m). Laczna dlugosc torow na terenie warsztatow to kilka kilometrow, o ile pamietam, to okolo 6. Pewnego nakladu pracy bedzie wymagalo wyciecie krzaczorow, dokonanie przegladu torowiska i, byc moze, uzupelnienie brakujacych elementow rozjazdow. Mamy nadzieje, ze lokomotywa na miejsce zaladunku dojedzie o wlasnych silach i nie bedzie koniecznosci dokonywania przetokow trakotrem, ehh. najświeższe wieści układ torowy cały , trasa która jest planowana do wykorzystania właściwie nie ma ubytków, krzaki, młode drzewka, trawa w większości wycięte przez 2 skromnych przedstawicieli SGKW w 3/4, widoki oraz mozliwość osobistego obcowania z tą historią niezapomniane ,
|
|
|
Zapisane
|
Używaj polskich znaków. Wszak jest różnica, czy robisz komuś "łaskę" czy "laskę". Prof. J. Bralczyk
|
|
|
OczeQ
|
 |
« Odpowiedz #18 : 26 Października 2009, 23:31:10 » |
0
|
Pewne nieśmiałe ruchy taborowe miały miejsce... :wink: 
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #19 : 20 Listopada 2009, 23:16:04 » |
0
|
Dziś zakończono przetoki na ternie rozbarskich warsztatów - dwie lokomotywy stoją pod bramą przygotowane do jutrzejszej akcji załadunku na lawety i przewozu na Karb. Do przetoków wykorzystano lokomotywę manewrową C-360 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|