Świat kolejek wąskotorowych SMF
19 Kwiecień 2024, 23:36:45 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 2 3 [4]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kursy pasażerskie na PKL  (Przeczytany 79757 razy)
ok333
Dyrektor
*****
Długość toru:: 596 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #60 : 09 Luty 2010, 09:28:31 »
0

Cytat: "obserwator"
dzisiaj kolejka pojechała


Według rozkładu , czy tylko tak ,,dla przetarcia'' szlaku ?
Też nie mogę się doczekać, a zwłaszcza mój wnuczek .

Pozdrawiamy z Kalisza

ok333
KMK Kalisz ul.,,komsomołki lwowskiej'' Hanki Sawickiej 39 :wink:
/wejście obok bankomatu - czynny : PON. 17.oo - 19.oo narazie/
Zapisane

Ratujmy Koleje Waskotorowe  !!!
-----------------------------------------------
,, Najlatwiej niszczyc .
   Trudno zachowac to , co warte zachowania.''
Wislawa Szymborska
pleszewianin
Młotkowy
**
Długość toru:: 149 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #61 : 12 Luty 2010, 21:58:09 »
0

http://w566.wrzuta.pl/film/0CDujzQq7Wa/pleszewska_kolej_lokalna_skpl_planowy_przejazd_kolejki

Film z dzisiejszego przejazdu do kowalewa:).
Jechałem wszystkimi trzema kursami:). Serdecznie Zapraszam:). W motorówce ciepło jak nigdy:). Ogrzewanie super:)
Zapisane

Nie jestem przedstawicielem PKL
MK-waskotorowiec
Mechanik
***
Długość toru:: 167 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #62 : 12 Luty 2010, 22:43:10 »
0

Jak frekwencja w tych kursach?
Zapisane
prof_klos
Mechanik
***
Długość toru:: 284 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #63 : 13 Luty 2010, 07:43:42 »
0

Łaa! Super!
Trza się bryknąć do Pleszewa.
Zapisane

Filozofia sztuką życia...!
ok333
Dyrektor
*****
Długość toru:: 596 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #64 : 13 Luty 2010, 13:35:42 »
0

Tylko nie w ,,łykend'', Kolego. Tylko nie w sobotę albo w niedzielę - bo tam są ... tłumy turystów !
Zapisane

Ratujmy Koleje Waskotorowe  !!!
-----------------------------------------------
,, Najlatwiej niszczyc .
   Trudno zachowac to , co warte zachowania.''
Wislawa Szymborska
pleszewianin
Młotkowy
**
Długość toru:: 149 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #65 : 24 Luty 2010, 22:11:17 »
0

Małe | Duże
Zapisane

Nie jestem przedstawicielem PKL
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4304 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #66 : 24 Luty 2010, 22:22:03 »
0

Nie chciał bym być odbierany jako upierdliwiec, ale czy kolega Pleszewianin nie mógłby tak troszku i w drugą stronę obiektywik komórki czasem kierować?
Zapisane

Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach.
(Edmund Burke)
vutik
Młotkowy
**
Długość toru:: 126 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #67 : 25 Luty 2010, 09:31:19 »
0

A po co? wystarczy odtworzyć filmik od tyłu  :mrgreen:

A na poważnie: przydałby się rzut oka kamery do środka, byłby pogląd na frekwencję (chyba że rozdzielczość matrycy nie pozwala na filmowanie much?)  :wink:
Zapisane
pleszewianin
Młotkowy
**
Długość toru:: 149 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #68 : 25 Luty 2010, 17:18:29 »
0

zrobi się przy najblizszej okazji:D.

Frekwencja jako tako dopisuje ale wiadomo to musi jeździć... .
Zapisane

Nie jestem przedstawicielem PKL
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2693 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #69 : 19 Marzec 2010, 18:13:36 »
0

Na stronie http://www.skpl.kalisz.pl/news.shtml czytamy:
Cytuj
W związku z trudnymi warunkami pogodowymi, niektóre pociągi pasażerskie uruchaminane na sieci PKL zostawały wzmacniane dodatkowym pojazdem trakcyjnym.
W ciągu kilku dni można było spotkać tandem planowo kursującego MBxd2 nr 216 wraz z lokomotywą spalinową Lyd1-255.
SKPL czyni starania w celu pozyskania dodatkowego wagonu pasażerskiego typu FAUR w celu utworzenia składu zastępczego.


A może by SKPL zadbał o to co już ma??
http://www.tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=51101
http://www.tabor.wask.pl/egzemplarz.php?&id=51077
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #70 : 19 Marzec 2010, 18:38:45 »
0

Obawiam się, że koszt remontu któregokolwiek z tych wagonów ZNACZNIE przekroczy koszt zakupu nowego (a precyzyjnej - używanego, ale w lepszym stanie). Z tych widocznych na fotografiach ostały się w zasadzie pudła (a i te pouszkadzane) oraz podwozia. Jakoś mnie nie dziwi, że SKPL kieruje się zdrowym rozsądkiem i rachunkiem ekonomicznym.
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4304 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #71 : 19 Marzec 2010, 18:45:57 »
0

Cytat: "Paweł Niemczuk"
zakupu nowego


Ekhm...! Z Faura? :wink:
Zapisane

Żadna namiętność nie odziera umysłu równie skutecznie ze wszystkich władz działania i myślenia, co strach.
(Edmund Burke)
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2693 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #72 : 19 Marzec 2010, 19:41:30 »
0

Cytat: "Paweł Niemczuk"
Obawiam się, że koszt remontu któregokolwiek z tych wagonów ZNACZNIE przekroczy koszt zakupu nowego (a precyzyjnej - używanego, ale w lepszym stanie).

Ale skąd kupić taki wagon?? Sprawnych (lub prawie) to raczej nie ma w nadmiarze.

Swoją drogo ile mniej więcej może kosztować remont jednego z tych wagonów?
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #73 : 20 Marzec 2010, 04:57:11 »
0

Ile może kosztować? Fortunę. Konieczne jest odtworzenie ram okiennych, okien, całego wnętrza - instalacja elektryczna, ogrzewanie, laminaty na ścianach i suficie, wykładzina podłogowa (swoją drogą nie wiadomo w jakim stanie są deski podłogowe, ale pewnie i one są do wymiany). Urządzenia cięgłowo - zderzne, instalacja hamulcowa, zestawy kołowe co najmniej do przeglądu, konieczny remont skorodowanej karoserii, odtworzenie malatury - kapitalka, a raczej odbudowa. Fortunę by to kosztowało, stawiam kwotę rzędu 100 tysięcy złotych (przez analogię do remontu dużo mniejszego i prostszego w budowie letniaka).
Zapisane
obserwator
Mechanik
***
Długość toru:: 239 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #74 : 23 Marzec 2010, 17:46:10 »
0

te wagony wymieniane przez kolegę andrzeja 2110 nie są własnością SKPL , ba nawet nie są w ich  użyczeniu . Zostały zdewastowane za czasów gdy kolejką zawiadował Zakład Komunalny UMiG w Pleszewie i są przeznaczone do kasacji.
Zapisane
mlodek
Nowicjusz
*
Długość toru:: 18 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #75 : 25 Marzec 2010, 22:24:00 »
0

Witam

W nawiązaniu do pytania o frekwencję, sprawdzone osobiście dziś:
- 15:40 do Kowalewa: 1 + 2 (ja z Małżonką) = 3
- 16:15 do Pleszewa: 3 + 2 (2 chłopaków fotografujących) + 2 (my) = 7
- 16:25 do Kowalewa: 7 + 2 (wracający fotografujący) = 9

Na każdym kursie mechanik i konduktor/kierpoć (sprzedający bilety), wszystkie 3 kursy punktualnie. Obsługa twierdzi że ostatnio jeżdżą wg rozkładu, ale frekwencja mniej więcej taka jak w opisanych powyżej kursach. Być może troszkę brakuje jakiegoś większego napisu na budynku dworca Pleszew Miasto z informacją o kursowaniu - jest tylko mała kartka z rozkładem jazdy w szybie drzwi.

W motoraku dość głośno, momentami dość mocne "telepie" na boki, ale jest bardzo klimatycznie.

Pozdrawiam
Paweł
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!