Świat kolejek wąskotorowych SMF
11 Października 2025, 16:50:21 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Identyfikacja  (Przeczytany 20822 razy)
janeczek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 915 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #20 : 24 Marca 2015, 20:14:29 »
0

Nie jest to raczej Jędrzejów, ale na wszelki wypadek zapytam Naczelnika.
Masz rację,  przyjrzałem się powtórnie. Z prawej strony zdjęcia widać pracowników zajętych przeładunkiem. Jak przypominam sobie w zarówno w Jędrzejowie jak i w Nałęczowie przeładunek nie odbywał się na wysokości peronu osobowego.
Zapomniałem o Charsznicy. Tam były lok. serii Lyd1 i trakcja elektryczna w tamtym okresie.
Zapisane
arti281
Dyrektor
*****
Długość toru:: 512 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #21 : 25 Marca 2015, 05:43:31 »
0

A może Piotrków Trybunalski?
Wiem, że nasi przechodzili tam szkolenia jeśli chodzi o obsługę składów transporterowych. Jakie to mogły być lata?
W Piotrkowie do czasu zakupu przez Towarzystwo nigdy nie było Lyd 1
Zapisane
Cordylus
Zawiadowca
****
Długość toru:: 334 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #22 : 25 Marca 2015, 17:47:16 »
0

A więc nie jest to Jędrzejów. Na Koło to też zdecydowanie nie wygląda, Nałęczów chyba też nie bo perony się nie zgadzają w stosunku do tej przeładowni.

Mi przychodzą do głowy jeszcze stacje takie jak Aleksandrów Kujawski lub może Włocławek.

Na jakich kolejkach prasowały wtedy Lyd1? Górnośląska to nie jest na pewno.
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #23 : 25 Marca 2015, 19:51:48 »
0

A jakich lata był montowany układ pneumatyczny w Lyd2??
Może też być to Nieszawa Waganiec ale tam elektryfikacja była w połowie lat 80.
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
gajos
Minister
******
Długość toru:: 1201 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #24 : 09 Marca 2016, 23:49:52 »
0

Na FB https://www.facebook.com/photo.php?fbid=968778373213617&set=gm.1271251692901523&type=3&theater
trwa dyskusja o miejsce wykonania tego zdjęcia. Ja również nie potrafię skojarzyć bo powiedzieć że to linia Grójecka to jak nic nie rozpoznać . Warszawa lub okolice rok 1969.
 Może tu ktoś coś?
 
Zapisane

Maszynisto!
Dając Rp1 gdzieś na kolejce ginie wolontariusz i idzie do czyśćca łowić!
http://pl.youtube.com/user/gajosgitara
http://picasaweb.google.pl/gajosgitara
LXD2-454
Nowicjusz
*
Długość toru:: 33 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #25 : 10 Marca 2016, 19:05:02 »
0

Jest to parowóz Txn8-3812, stwierdzam to po reflektorach przy dymnicy oraz prądnicy przy reflektorze.
Zapisane
majster
Mechanik
***
Długość toru:: 168 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #26 : 12 Marca 2016, 14:57:43 »
0

Wracając do zdjęcia Lyd1 nie jest to na pewno Aleksandrów, Nieszawa i Włocławek bo tam sieć trakcyjna jest dopiero od połowy lat 80-tych, nie jest to też Jędrzejów gdyż tam na stacji przeładunkowej nie było torów zelektryfikowanych, biorąc pod uwagę umiejscowienie peronu, torów przeładunkowych i stacjonowanie lokomotyw Lyd1 w końcu lat 60-tych jedyne co przychodzi mi do głowy to wspomniana wcześniej Charsznica.
Zapisane
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!