Phinek
Gość
|
|
« Odpowiedz #20 : 07 Styczeń 2010, 22:04:38 » |
0
|
a
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2011, 12:54:41 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Patrol
Nowicjusz
Długość toru:: 39 m
W terenie
Żniniak
|
|
« Odpowiedz #21 : 13 Luty 2010, 11:38:31 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Patrol
Nowicjusz
Długość toru:: 39 m
W terenie
Żniniak
|
|
« Odpowiedz #22 : 06 Kwiecień 2010, 21:46:46 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
|
« Odpowiedz #23 : 06 Kwiecień 2010, 22:01:55 » |
0
|
O, widzę, że teraz będzie jeździć w DB (Schenker?) :wink:. Ale wali po oczach.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
SMKZnin
|
|
« Odpowiedz #24 : 16 Maj 2010, 22:04:01 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Profil Stowarzyszenia Miłośników Kolei w Żninie
|
|
|
SMKZnin
|
|
« Odpowiedz #25 : 21 Maj 2010, 22:31:47 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Profil Stowarzyszenia Miłośników Kolei w Żninie
|
|
|
Phinek
Gość
|
|
« Odpowiedz #26 : 21 Maj 2010, 22:35:19 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2011, 15:17:18 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
|
« Odpowiedz #27 : 21 Maj 2010, 22:59:10 » |
0
|
No, tak dobrze to chyba nawet po wyjeździe z fabryki nie wyglądała :wink: Robi wrażenie.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Leśny Dziadek
|
|
« Odpowiedz #28 : 22 Maj 2010, 09:24:32 » |
0
|
I ten czyściutki silnik - cudo- można poprosić jakieś fotki wnętrzności?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
SMKZnin
|
|
« Odpowiedz #29 : 22 Maj 2010, 10:34:06 » |
0
|
I ten czyściutki silnik - cudo- można poprosić jakieś fotki wnętrzności? Jutro udostępnię fotki kabiny oraz silnika.
|
|
|
Zapisane
|
Profil Stowarzyszenia Miłośników Kolei w Żninie
|
|
|
Miki12barcin
Młotkowy
Długość toru:: 114 m
W terenie
|
|
« Odpowiedz #30 : 05 Luty 2012, 16:59:38 » |
0
|
Sorki za lekki off-topic i odświeżanie kotleta, ale nurtuje mnie jedno pytanie, a mianowicie : Czy za czasów świetności linii 206 lokomotywy były wożone do Krzyża na naprawy koleją??
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
lisiogonek
|
|
« Odpowiedz #31 : 05 Luty 2012, 20:23:35 » |
0
|
Sądzę że nie były wożone do Krzyża na naprawę z bardzo prostego powodu: Kiedyś rewizje i mniejsze naprawy wykonywano na miejscu, a większe naprawy były robione najprawdopodobniej w Krośniewicach; co prawda to są moje domysły - kwitów na to nie widziałem - ale loki z Białośliwia tam wożono na naprawy to i ze Żnina pewnie też :0
|
|
|
Zapisane
|
TWKP : LKM 26004 - już pod parą!
|
|
|
SMKZnin
|
|
« Odpowiedz #32 : 15 Luty 2012, 14:17:48 » |
0
|
Z informacji od maszynistów wynika, że naprawami lokomotyw Lyd2 zajmował się wytwórca czyli FAUR oraz Nowy Sącz, ale to latach 70-80. Lokomotywy ze Żnina naprawiał wytwórca czyli FAUR i prawdopodobnie wożone je koleją. Tyle wiem.
|
|
|
Zapisane
|
Profil Stowarzyszenia Miłośników Kolei w Żninie
|
|
|
Harry Potter
|
|
« Odpowiedz #33 : 15 Luty 2012, 20:46:02 » |
0
|
Z tego co kiedyś rozmawiałem kiedyś z serwisem Newagu to po transformacji ZNTK Nowy Sącz wydzieliła się jakaś firma od dźwigów która obsługiwała wąskie tory- Lxd2, Lyd2... Były to po prostu za małe/nieopłacalne wtedy zlecenia. Niestety też papierologi do tych sprzętów też już nie było... Sugerowali w sprawie papierów kontakt z CBK w Poznaniu... (to tak już full off top...)
|
|
|
Zapisane
|
Jak się nie ma co się lubi, To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
|
|
|
Dariusz
|
|
« Odpowiedz #34 : 15 Luty 2012, 21:03:12 » |
0
|
Z tego co kiedyś rozmawiałem kiedyś z serwisem Newagu to po transformacji ZNTK Nowy Sącz wydzieliła się jakaś firma od dźwigów która obsługiwała wąskie tory- Lxd2, Lyd2...
Czyżby chodziło o firmę ŻURAW ?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Harry Potter
|
|
« Odpowiedz #35 : 15 Luty 2012, 22:21:17 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Jak się nie ma co się lubi, To się lubi co się ma...ja mam Elf' y, Impulsy i inne "perełki"
|
|
|
brok
|
|
« Odpowiedz #36 : 16 Luty 2012, 21:13:56 » |
0
|
Żuraw robił ostatnie naprawy Lxd2 dla PKP, następnie naprawy dla cukrowni Tuczno, i na 99% jednego loka dla "nowych" Górnośląskich Kolei Wąskotorowych.
|
|
|
Zapisane
|
Najpiękniejsze są takie podróże, Które pamięć na zawsze zachowa, Gdy dziewczyna jest piękna nad podziw, A kolejka wąskotorowa...
|
|
|
OczeQ
SGKW
Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
|
« Odpowiedz #37 : 16 Luty 2012, 22:10:31 » |
0
|
na 100% była tam 352
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
|
|
|
lisiogonek
|
|
« Odpowiedz #38 : 16 Luty 2012, 22:23:53 » |
0
|
Z informacji od maszynistów wynika, że naprawami lokomotyw Lyd2 zajmował się wytwórca czyli FAUR oraz Nowy Sącz, ale to latach 70-80. Lokomotywy ze Żnina naprawiał wytwórca czyli FAUR i prawdopodobnie wożone je koleją. Tyle wiem.
O tym że FAUR miał swoich "przedstawicieli technicznych" na miejscu słyszałem w Białośliwiu, tak jak i to że w dawniejszych czasach parowozy miały być wożone do Nowego Sącza na duże remonty. Nie mogę sobie tylko dokładnie przypomnieć czy Krośniewice miały robić parowozy i diesle, czy też same diesle.
|
|
|
Zapisane
|
TWKP : LKM 26004 - już pod parą!
|
|
|
brok
|
|
« Odpowiedz #39 : 17 Luty 2012, 10:51:54 » |
0
|
na 100% była tam 352
Dzięki za potwierdzenie, tak też myślałem, ale jak się pisze na szybko z pamięci, lepiej się asekurować. Nie mogę sobie tylko dokładnie przypomnieć czy Krośniewice miały robić parowozy i diesle, czy też same diesle.
A możesz rozwinąć myśl? Krośniewice dokonywały napraw parowozów. Z tego co mi wiadomo, jeszcze w okolicach 1996/97 roku parowozy z Gniezna przyjeżdżały tam na naprawy okresowe, jadąc przez całe Kujawy...
|
|
|
Zapisane
|
Najpiękniejsze są takie podróże, Które pamięć na zawsze zachowa, Gdy dziewczyna jest piękna nad podziw, A kolejka wąskotorowa...
|
|
|
|