marekus
|
 |
« : 01 Stycznia 2010, 17:40:51 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #1 : 01 Stycznia 2010, 18:23:02 » |
0
|
Fajna piramida. Rozumiem, że Lxd2-369 była jeszcze na wózkach 785mm?
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #2 : 01 Stycznia 2010, 19:19:52 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
102N
|
 |
« Odpowiedz #3 : 03 Stycznia 2010, 17:51:21 » |
0
|
Fajna piramida. Rozumiem, że Lxd2-369 była jeszcze na wózkach 785mm? O ile się nie myle to jest zdjęcie rozładunku na GKW,a więc już wózki 750mm.
|
|
|
Zapisane
|
1. Admin / Moderator ma zawsze rację. 2. Gdy Admin / Moderator nie ma racji - patrz punkt 1.
|
|
|
marekus
|
 |
« Odpowiedz #4 : 03 Stycznia 2010, 18:42:22 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #5 : 03 Stycznia 2010, 20:01:20 » |
0
|
Fajna piramida. Rozumiem, że Lxd2-369 była jeszcze na wózkach 785mm? O ile się nie myle to jest zdjęcie rozładunku na GKW,a więc już wózki 750mm. Jeśli dobrze pamiętam, wózki 750 mm zostały ściągnięte ze Zbierska.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Piotrek
|
 |
« Odpowiedz #6 : 03 Stycznia 2010, 21:17:10 » |
0
|
Jeśli dobrze pamiętam, wózki 750 mm zostały ściągnięte ze Zbierska.
Według książki "Gnieźnieńska i Wrzesińska Koleje Wąskotorowe" Marka Torzewskiego były to wózki z Sompolna od lokomotywy tam skasowanej.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #7 : 03 Stycznia 2010, 21:28:18 » |
0
|
Jeśli dobrze pamiętam, wózki 750 mm zostały ściągnięte ze Zbierska.
Według książki "Gnieźnieńska i Wrzesińska Koleje Wąskotorowe" Marka Torzewskiego były to wózki z Sompolna od lokomotywy tam skasowanej. Zgadza się, kwestia dotyczyła 313
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #8 : 03 Stycznia 2010, 22:29:13 » |
0
|
a
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 13:04:29 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #9 : 03 Stycznia 2010, 22:50:15 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
konrad
|
 |
« Odpowiedz #10 : 03 Stycznia 2010, 23:07:10 » |
0
|
hmm... ciekaw jestem co było by tańsze, dźwig, czy użycie sprzętu ciężkiego to zbudowania tego nasypu. Oczywiście moje rozważania mogą byś słuszne tylko w przypadku jednorazowej akcji przeładunkowej, gdyby akcji było więcej, zbudowanie nasypu jest całkowicie uzasadnione.
a co do Białośliwia, zdaje się, że jest to opryskiwacz sadowniczy, więc co koledzy pryskali takim sprzętem? las?
|
|
|
Zapisane
|
Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga. 
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #11 : 03 Stycznia 2010, 23:17:27 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
lisiogonek
|
 |
« Odpowiedz #12 : 04 Stycznia 2010, 20:49:10 » |
0
|
Opryski opryskami, ale wracając do tematu to jest rampa umożliwiająca załadunek/rozładunek taboru 600/785 na/z wagonów 1435mm. Obecnie ta rampa jest częściowo zdezelowana. A załadunek/rozładunek Borsiga w 2000/01r prowadzony był ciężkim dźwigiem tak jak zresztą rozładunek V10c :smile: A wymieniając silnik w Wls posiłkowaliśmy się widlakiem... :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
TWKP : LKM 26004 - już pod parą!
|
|
|
|