Świat kolejek wąskotorowych SMF
11 Października 2025, 05:08:17 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 5 6 [7]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: [MBxd1] - MBxd1-168 stan aktualny  (Przeczytany 86279 razy)
adam
Zbanowany
Mechanik
***
Długość toru:: 180 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #120 : 12 Października 2010, 18:49:31 »
0

 więc ten co to zdjął może wrzucił gdzieś za jakąś szafę , albo w jakąś dziurę i leżą bo tak do czego mu sie to przyda do roweru założy czy do samochodu bez sensu , a tak po mojemu to raczej na złość
« Ostatnia zmiana: 13 Października 2010, 17:55:49 wysłane przez adam » Zapisane

Zarząd Kujawskich Kolei Dojazdowych w Krośniewicach
Phinek
Gość
« Odpowiedz #121 : 12 Października 2010, 20:16:21 »
0

Są zdjęcia że tydzień wcześniej kabiny były kompletne (niezgodnie z tem co opisał Jacek w opisie technicznym). Wszystkie elementy sterowania były kompletne.
Co?

A mógłbyś doprecyzować, co wg Ciebie oznacza kompletne* - najlepiej podaj spis wszystkich elementów układu sterowania i kontroli, które winny być w poszczególnych kabinach, wraz z opisem technicznym każdego z elementów.

* - chyba, że dysponujesz inną definicją tego słowa, wówczas z miłą chęcią się zapoznam w ramach poszerzania horyzontów  
« Ostatnia zmiana: 12 Października 2010, 20:25:03 wysłane przez Phinek » Zapisane
janeczek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 915 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #122 : 12 Października 2010, 20:27:20 »
0

Z wagonu faktycznie zginęły owe dźwignie zmiany biegów (z obu kabin!!!) w przeciągu kilku dni od momentu przekazania do załadunku.

Trzeba było auto-alarm założyć. I gdyby było AC wykupione .....
Zapisane
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #123 : 12 Października 2010, 21:25:25 »
0

Właśnie dlatego uważam ze informowanie o tego typu operacjach PRZED jest pomysłem conajmniej nieroztropnym. Tabor stoi X lat nienaruszony a tu nagle w ciągu ostatnich dwóch dni zaczynają się kradzieże ot na zasadzie nie moje, sprzedane idzie w świat to wchodzę i wybieram co mi pasuje. Ratowanie "naszego" majątku przed "złym okupantem" ?

Powiecie było wynająć ochronę. OK tylko że to MY WSZYSCY za tą ochronę zapłacimy, ja ochronę doliczę do ceny w kontrakcie, Milicz w projekcie do jewrosojuzu i w efekcie zamiast np. szerszego i lepszego remontu kasiorka pójdzie na ciecia.

Dlatego właśnie w części kontraktu za którą jestem osobiście odpowiedzialny nie było żadnej wcześniejszej informacji poza osobami zaufanymi. Tego typu historie utwierdzają mnie w przekonaniu że dobrze zrobiłem, wszak w nasielskim brankardzie w bliżej nie wyjaśnionych okolicznościach mogło zapłonąć ognisko w noc przed transportem.

A potem sie rodzą spiskowe teorie o korupcji, układach, białoruskich tirach i kosmitach u sąsiada w zagrodzie
Zapisane

Phinek
Gość
« Odpowiedz #124 : 12 Października 2010, 21:41:05 »
+1

Powiecie było wynająć ochronę...

W przypadku MBxd1 wystarczyło 4 paski papieru wycięte z jednego arkusza A4, z nadrukowaną informacją: "Plomba nie naruszać!" oraz odrobina kleju kupionego w dowolnym papierniczym.

Ta odrobina profesjonalizmu poparta protokołem zdawczo/odbiorczym wystarczyłaby, aby:
- zapobiec "utlenianiu" elementów
- wyciągnąć ew. konsekwencje wobec osoby odpowiedzialnej za stan wagonu

Koszt takiego zabezpieczenia... może max 5 PLN - więc to raczej nie jest kwestia oszczędności, a raczej braku przewidywania w rzeczonej materii.
Zapisane
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #125 : 12 Października 2010, 21:56:20 »
0

W przypadku MBxd1 wystarczyło 4 paski papieru wycięte z jednego arkusza A4, z nadrukowaną informacją: "Plomba nie naruszać!" oraz odrobina kleju kupionego w dowolnym papierniczym.

Obawiam się ze to by nic nie dało.

Przyjeżdżasz na miejsce plomby zerwane, i co dalej ? Dzwonisz po policję przyjeżdżają piszą protokół, właścicielem terenu jest X klucze do obiektu mają Y, Z, V i wszyscy od czasu plombowania do teraz "byli na rybach". Sprawa nie zakończy się przed terminem ukończenia prac zawartym w umowie, więc dorobić będziesz musiał sam za własne pieniądze. Dokładnie tyle będzie kosztowało pochwalenie się tematem publiczności i po co ? Ktoś powie dziękuje, pochwali, pogratuluje ?
Zapisane

Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #126 : 12 Października 2010, 22:00:06 »
0

Ja przepraszam, że tak z bokowca się wpycham, ale kompleks tajności już kiedyś przerabialiśmy na zacnym forum 750mm. Dotyczył on pewnej Księgi, a finał był nieudolną próbą rozgrzeszenia niektórych którym braku przewidywania w rzeczonej materii nie sposób było odmówić. Myślę, że warto o chwilę zastanowienia...

Już się wypycham...
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Phinek
Gość
« Odpowiedz #127 : 12 Października 2010, 22:02:54 »
0

Na protokole spisujesz, z zarządcą budynku, że stan jest taki a taki... i że pojazd został zaplombowany - tam spisujesz wszystkie ew. sprawy sporne.. czyli np. "w przypadku naruszenia plomb..." i tu następuje napisana albo kwota, albo sposób jej kalkulacji na podstawie komisyjnych oględzin i porównania ze stanem przed zaplombowaniem.

Teraz to nawet jeśli sam AXEL te rączki zdjął to i tak nikt tego nie udowodni... teraz to się można co najwyżej "kopać z koniem".

A co do "kompleksu tajności" w pełni zgadzam się z Kucem, T&T i wieloma innymi, z którymi kiedyś toczyłem spory.
Zapisane
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #128 : 12 Października 2010, 22:20:36 »
0

Na protokole spisujesz, z zarządcą budynku, że stan jest taki a taki...
A zarządca nic nie podpisuje: Paniee ja nie dam gwarancji ja się nie znam, chcesz pan to se kombinuj ochronę albo zabieraj tu i teraz.
Zapisane

Phinek
Gość
« Odpowiedz #129 : 12 Października 2010, 22:56:26 »
0

Wygoniłem tu posty "babciowe" i otworzyłem, bo sorry, ale dla sprawnego działania ścieżki rowerowej nie jest istotne kto ostatnio miał nastawnik w ręku.
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #130 : 13 Października 2010, 08:55:53 »
0

Na protokole spisujesz, z zarządcą budynku, że stan jest taki a taki...
A zarządca nic nie podpisuje: Paniee ja nie dam gwarancji ja się nie znam, chcesz pan to se kombinuj ochronę albo zabieraj tu i teraz.

I tak było. Dokładnie to usłyszałem. Zrobiłem dokumentację fotograficzną, pracownik UM podpisał mi sie pod protokołem sporządzonym na gruncie i co z tego? Zgłosisz napolicje fakt kradzieży 2 elementów wartych dla jednego 100 zł a dla innego dżylion !!?? Jaka jest szansa że to się znajdzie? Jak trafienie w totka.

A wystarczyło po prostu trzymać ryjek na kłódkę do dnia załadunku.

Całe szczęście, że jest dokumentacja techniczna z przebudowy wagonu na motorówkę i mam nadzieję że tam są rysunki rzeczonych dźwigni.
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #131 : 13 Października 2010, 12:44:44 »
0

Halo.. halo.. TU ZIEMIA...

1. Kto miał możliwość wejścia do montowni? - Osoby z UMiG Krośniewice lub te co od UMiG dostały klucz.
2. Czy osoby wymienione w pkt. 1. czytają forum? - Szczerze wątpię.
3. Skąd osoby wymienione w pkt. 1. wiedziały o wywozie? - Z rozmów z wywożącym w dniu podpisywania protokołu
4. Gdyby były to osoba nie wymieniona w pkt. 1., która dowiedziała się o wywozie z TZF to kiedy by zajumała detale? - Zapewne dzień po ujawnieniu się informacji na forum, czyli daaawno przed sporządzeniem protokołu.

Czy dalej muszę rozwijać siąg logiczny, który doprowadzi do dalszej negacji stawianych przez Ciebie tez?

A może sam je zajumałeś, aby teraz wielkie lamenty robić i ukazywać jakie to Krośniewiczaki są złe i niedobre?
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #132 : 13 Października 2010, 13:08:37 »
0

Tak, oczywiście sam sobie wziąłem i zgłosiłem fakt kradzieży. Poświadczenie nieprawdy, znasz li waść na to paragraf?

A co do montowni to otwarta jest od 7.00 do 15.00 gdyż firma drogowa składuje tam swoje klamoty.
Zapisane
adam
Zbanowany
Mechanik
***
Długość toru:: 180 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #133 : 13 Października 2010, 16:36:58 »
0

Jacku przecież mniejsza połowa byłych pracowników czyta to forum i ten co wyciągał także.  Przecież jak bywałem to co na forum się działo już było głośno w Krośniewicach.  Popatrzę - zobaczę , chyba ,że często sledzi to wyczyta i wypindoli gdzieś - prv . -pozdr
Zapisane

Zarząd Kujawskich Kolei Dojazdowych w Krośniewicach
Phinek
Gość
« Odpowiedz #134 : 13 Października 2010, 17:38:21 »
0

No więc właśnie o to chodzi... Albo "Cała Polska czyta 750mm.pl Cieciom" i wówczas sprawa rączki winna być na priv, albo zakładamy, że ten i ów forum nie czyta i wówczas wychodzimy z tematem rączki bez marudzenia, że ktoś coś kiedyś napisał...

Prosta logika... nic więcej.
Zapisane
adam
Zbanowany
Mechanik
***
Długość toru:: 180 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #135 : 13 Października 2010, 17:54:33 »
0

moje zdanie jest takie  - zrób porządek, jeżeli śmieć czyta - to trzeba to wyczyścić i na priv i koniec
Zapisane

Zarząd Kujawskich Kolei Dojazdowych w Krośniewicach
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #136 : 13 Października 2010, 18:32:46 »
0

A co jeśli czyta znajomy złodzieja ? I co wywalimy się wszyscy ?
Jak skomentować sprawę zgłoszenia się do GKW tajemniczych kupców z Milicza w sprawie węglarek ?

Żadna z ekip się nigdzie takimi sprawami PRZED faktem nie chwali, to nie jest wymysł mój czy Osiewicza, to jest zwykła brutalna rzeczywistość. Swoją drogą firma KARPA też milczy. Od zawsze istniały dwa kręgi informacyjne "swoi" którym spokojnie mówi się wszystko i "inni" którym mówi się po fakcie lub wogóle. Zaufanie buduje się latami. Tak było, jest i jeszcze długo będzie.

Natomiast nasza dyskusja schodzi w kierunku "gdyby". Forumowicze mają swoje zdanie (nie dziwię się, ja też bym chętnie o takich sprawach poczytał) ja mam swoje rafał ma swoje i raczej nikt już nikogo ani nie przekona ani nie zmieni.
Zapisane

Bartosz Uryga
SGKW
*
Długość toru:: 343 m

W terenie W terenie


WRS Bytom Karb


« Odpowiedz #137 : 13 Października 2010, 23:32:34 »
0

Jak skomentować sprawę zgłoszenia się do GKW tajemniczych kupców z Milicza w sprawie węglarek ?
Rozmowa z cieciem dozorującym stację, to jeszcze nie zgłoszenie się kupców Poza tym z Karbia nic nie wyjedzie bez wspólnej decyzji UM Bytom i SGKW, przynajmniej póki w mieście i w stowarzyszeniu działa obecna ekipa.
Zapisane

'Każdy dzień jest podróżą...'

www.sgkw.eu
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1332 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #138 : 14 Października 2010, 00:00:48 »
0

Rozmowa z cieciem dozorującym stację, to jeszcze nie zgłoszenie się kupców
Dla mnie bulwersującym jest sam fakt że się ktoś taki pojawił. Naprawdę szalenie trudno byłoby uwierzyć w dobre intencje takiej osoby, ponieważ:
1. Absolutnie cały tabor milicki ma mieć 750mm
2. Milicz nigdy nie szukał wagonów stricte towarowych
3. Przetarg na zakup taboru w momencie pojawienia się gościa był dawno zamknięty

Dla mnie intencje pytającego były mocno nieczyste. Tak właśnie rodzą się realne podejrzenia o lewe interesy a nie dlatego że nikt nie chwali się transportem.
Zapisane

Phinek
Gość
« Odpowiedz #139 : 14 Października 2010, 01:19:46 »
0

Dla mnie intencje pytającego były mocno nieczyste. Tak właśnie rodzą się realne podejrzenia o lewe interesy a nie dlatego że nikt nie chwali się transportem.

Rozdzielmy może informację dotyczącą pozyskania taboru względem informacji o transporcie tegoż.

Jak widać na przykładzie Karbiowym, rzetelna informacja o tym co Milicz kupił i jakie są plany wyklucza możliwość mataczenia przez osoby postronne (patrz "Heńki" kombinujące w Bytomiu). I to właśnie TAKA informacja zniknęła onegdaj w pomroczności jasnej.

Ba zniknięcie tejże informacji zdziwiło mnie tym bardziej, że był to tylko wyłącznie wyciąg z SIWZ zamieszczonych na BIPie... a teraz niektórzy robią z tego oręż do gnojenia chłopaków z Krośniewic, którzy wbrew insynuacjom:

...Gamoniu nie pomyślałeś co będzie jak jedno czy drugie pomroczne stowarzyszenie przygłupawych idiotów dowie sie że zabieramy im parowóz, wagon czy lokomotywę?Co?? Pomyślałeś o tym co bede musiał zwalczać na gruncie? Idiotów przykutych do taboru żeby nie wyjechał? Ty siedzisz przed kompem i bzdurnie klepiesz w klawiaturę a ja będę szarpał się z policją, Gminą i innymi oszołomami. Pomyślałeś o tym? Otrzeźwiej !!!

Weź sie puknij w drezyniarskie czoło, zamknij w Piasecznie na 3 miesiące i wyjdź jak zaczniesz myśleć bo takich chorych reakcji mam dosyć już po Praszce !

Pozwolili spokojnie wyjechać wagonowi... ba teraz sami na własną rękę szukają tego co miał lepkie rączki i zajumał dźwigienkę z pulpitu.

Czy można by mieć w tym miejscu (zwłaszcza do kolegów AXELa i KLANu) prośbę o pisanie nie tylko i wyłącznie totalnych domysłów, "co by było gdyby", tylko o przedstawianie logicznie trzymających się kupy ciągów przyczynowo-skutkowych?
Zapisane
Strony: 1 ... 5 6 [7]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!