A.Podleski
Nowicjusz

Długość toru:: 21 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #20 : 29 Sierpnia 2011, 20:56:56 » |
0
|
A można się dowiedzieć czemu te próby naprawy kotła był nieudolne?? Przepraszam że takie pytanie zadaje,ale.....ciekawość mnie zżera 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Szymek
|
 |
« Odpowiedz #21 : 29 Sierpnia 2011, 21:00:34 » |
0
|
O tendrze pracownik z Chabówki również mówił, że będą poprawiać czyjąś robotę  Co do kotła, który jest w Gnieźnie, to wygrzebałem dwie fotki z maja 2011 (nie najlepsze, ale zawsze coś): http://750mm.pl/index.php?action=media;sa=album;in=44
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #22 : 29 Sierpnia 2011, 22:02:07 » |
0
|
Nie bede sie wypowiadał jak sie wycina i wspawuje wycinki kotła do prób pierścieniowych i kto to robił. Partactwo firmy T rzuca na kolana i błaga o litość. Aż dziw bierze że udało im się cokolwiek naprawić co dzis jeździ. Zobaczymy jak długo...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Łowca
Młotkowy
 
Długość toru:: 134 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #23 : 30 Sierpnia 2011, 09:06:20 » |
0
|
Powiedz to głośno TABOR !!!!!! Rozmawiałem 2 lata temu w Ełku o naprawie ich peixa poprzez tą firmę. Kocioł podobno został zrobiony dobrze - zero zastrzeżeńi polecili by firmę każdemu - tak mówiła ta osoba z którą rozmawiałem. Inna sprawa o reszcie parowozu - jedna wielka porażka oraz termin wykonania całości naprawy podobnie, gehenna. Ale co do samego kotła to podobno się spisali dobrze.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
mastif
SGKW

Długość toru:: 83 m
W terenie
coś tam z elektryką
|
 |
« Odpowiedz #24 : 31 Sierpnia 2011, 19:14:42 » |
0
|
hm i mamy dwie odmienne opinie dotyczące firmy t&T a może sami nie robili, tylko pod zlecili i ci pokpili sprawę , znam taki przykład z własnego podwórka pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
Używaj polskich znaków. Wszak jest różnica, czy robisz komuś "łaskę" czy "laskę". Prof. J. Bralczyk
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #25 : 31 Sierpnia 2011, 19:36:05 » |
0
|
Z tego co pamiętam, T wyręczyło się w sprawie kotła podwykonawcą z Wielkopolski... 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Leśny Dziadek
|
 |
« Odpowiedz #26 : 01 Września 2011, 09:48:32 » |
0
|
No dobrze, ale w sprawie A czy w sprawie B, bo to tak jakby miało znaczenie 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jaco
SGKW

Długość toru:: 26 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #27 : 18 Grudnia 2011, 12:51:33 » |
0
|
Kp4-3772 od 09.12.2011 jest już na stacji w Cisnej!
|
|
|
Zapisane
|
Jacek Jaco Chiżyński
|
|
|
MK-waskotorowiec
|
 |
« Odpowiedz #28 : 18 Grudnia 2011, 13:28:47 » |
0
|
Parowóz jest już sprawny?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jaco
SGKW

Długość toru:: 26 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #29 : 18 Grudnia 2011, 13:55:09 » |
0
|
Nie jest sprawny i nie odbył jeszcze żadnych prób! Czeka go wiele poprawek i może dopiero wiosną można będzie coś więcej o nim powiedzieć! Póki co przez zimę w odremontowanej lokomotywowni w Cisnej załoga BKL będzie przy nim pracować.
|
|
|
Zapisane
|
Jacek Jaco Chiżyński
|
|
|
marekus
|
 |
« Odpowiedz #30 : 15 Stycznia 2012, 00:03:04 » |
0
|
http://www.komunikacja.krakow.pl/prasa/kraj/3344,6,artykul,ciuchci_niespieszny_bieg_przez_lasy_i_laki.htmlCoś chyba jest nie tak w tym artykule... Napisano tam, ze w Cisnej jest ostrowicki Kp, czy to prawda? 3792 na pewno stoi obok piekarni w Ostrowitem, a 3762 z tego co mi wiadomo stoi w zakładzie komunalnym przy Mławskiej w Rypinie, więc albo jest błąd w tym artykule, albo ja czegoś nie wiem. To pierwsze, czy to drugie?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #31 : 15 Stycznia 2012, 00:20:47 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
marekus
|
 |
« Odpowiedz #32 : 15 Stycznia 2012, 00:47:38 » |
0
|
Wiem, że 3772 jest z Kruszwicy. Myślałem tylko, że na BKL kupili 3762 bądź 3792 ze względu na ciągnącą się sprawę z 3772. No ale chyba był to jednak błąd w artykule, pewnie autor usłyszał coś o spalinówkach z Ostrowitego i źle skojarzył fakty.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #34 : 15 Stycznia 2012, 13:36:29 » |
0
|
W wiecie może czy sprzęg między parowozem i tendrem został przywrócony do stanu fabrycznego, czy został kruszwicki?
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
A.Podleski
Nowicjusz

Długość toru:: 21 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #35 : 18 Stycznia 2012, 21:24:49 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Romas
|
 |
« Odpowiedz #36 : 03 Maja 2012, 18:57:31 » |
+9
|
Miło mi poinformować że w dniu wczorajszym "kapeć" po raz pierwszy o własnych siłach wyjechał poza bramę stacji w Majdanie. Była to brama w kierunku na Balnicę. Parowóz bez wagonów dotarł za przejazd z drogą nr. 897. No a potem oczywiście wrócił na stację  Jak się nieco pozbieram, to jakieś zdjęcia zapodam.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #37 : 05 Maja 2012, 20:01:28 » |
+5
|
Są już filmiki z inauguracji Kp4
Taki mały apel do mechaników BKL: ustawcie porządnie rozrząd.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Romas
|
 |
« Odpowiedz #38 : 08 Maja 2012, 08:40:18 » |
+7
|
Melduję że już się pozbierałem  Zdjęcia z 02.05.2012. czyli na dzień przed inauguracją.   Pociąg z Balnicy mija rozpalanego "kapcia".  Rzadko ostatnio widywany widok na wąskich. Dwa parowozy w czasie rozpalania.  Kp4-3772 gotowy do wieczornej jazdy próbnej.  Postój na stacji Żubracze.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #39 : 08 Maja 2012, 10:29:06 » |
0
|
Ale fajny widok - gratuluję 
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
|