Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 00:59:24 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2] 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kp4  (Przeczytany 60393 razy)
A.Podleski
Nowicjusz
*
Długość toru:: 21 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #20 : 29 Sierpnia 2011, 20:56:56 »
0

A można się dowiedzieć czemu te próby naprawy kotła był nieudolne?? Przepraszam że takie pytanie zadaje,ale.....ciekawość mnie zżera
Zapisane
Szymek
Mechanik
***
Długość toru:: 235 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #21 : 29 Sierpnia 2011, 21:00:34 »
0

O tendrze pracownik z Chabówki również mówił, że będą poprawiać czyjąś robotę  
Co do kotła, który jest w Gnieźnie, to wygrzebałem dwie fotki z maja 2011 (nie najlepsze, ale zawsze coś):
http://750mm.pl/index.php?action=media;sa=album;in=44
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #22 : 29 Sierpnia 2011, 22:02:07 »
0

Nie bede sie wypowiadał jak sie wycina i wspawuje wycinki kotła do prób pierścieniowych i kto to robił. Partactwo firmy T rzuca na kolana i błaga o litość. Aż dziw bierze że udało im się cokolwiek naprawić co dzis jeździ. Zobaczymy jak długo...
Zapisane
Łowca
Młotkowy
**
Długość toru:: 134 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #23 : 30 Sierpnia 2011, 09:06:20 »
0

Powiedz to głośno TABOR !!!!!!
Rozmawiałem 2 lata temu w Ełku o naprawie ich peixa poprzez tą firmę. Kocioł podobno został zrobiony dobrze - zero zastrzeżeńi polecili by firmę każdemu - tak mówiła ta osoba z którą rozmawiałem. Inna sprawa o reszcie parowozu - jedna wielka porażka oraz termin wykonania całości naprawy podobnie, gehenna. Ale co do samego kotła to podobno się spisali dobrze.
Zapisane
mastif
SGKW
*
Długość toru:: 83 m

W terenie W terenie

coś tam z elektryką


« Odpowiedz #24 : 31 Sierpnia 2011, 19:14:42 »
0

hm
i mamy dwie odmienne opinie dotyczące firmy t&T
a może sami nie robili, tylko pod zlecili i ci pokpili sprawę
, znam taki przykład z własnego podwórka
pozdrawiam 
Zapisane

Używaj polskich znaków. Wszak jest różnica, czy robisz komuś "łaskę" czy "laskę". Prof. J. Bralczyk
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #25 : 31 Sierpnia 2011, 19:36:05 »
0

Z tego co pamiętam, T wyręczyło się w sprawie kotła podwykonawcą z Wielkopolski...  Spoko
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Leśny Dziadek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 919 m

W terenie W terenie


http://www.strzelnicahistoryczna.pl


WWW
« Odpowiedz #26 : 01 Września 2011, 09:48:32 »
0

No dobrze, ale w sprawie A czy w sprawie B, bo to tak jakby miało znaczenie
Zapisane

Jaco
SGKW
*
Długość toru:: 26 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #27 : 18 Grudnia 2011, 12:51:33 »
0

Kp4-3772 od 09.12.2011 jest już na stacji w Cisnej!
Zapisane

Jacek Jaco Chiżyński
MK-waskotorowiec
Mechanik
***
Długość toru:: 167 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #28 : 18 Grudnia 2011, 13:28:47 »
0

Parowóz jest już sprawny?
Zapisane
Jaco
SGKW
*
Długość toru:: 26 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #29 : 18 Grudnia 2011, 13:55:09 »
0

Nie jest sprawny i nie odbył jeszcze żadnych prób! Czeka go wiele poprawek i może dopiero wiosną można będzie coś więcej o nim powiedzieć!
Póki co przez zimę w odremontowanej lokomotywowni w Cisnej załoga BKL będzie przy nim pracować.
Zapisane

Jacek Jaco Chiżyński
marekus
Mechanik
***
Długość toru:: 279 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #30 : 15 Stycznia 2012, 00:03:04 »
0

http://www.komunikacja.krakow.pl/prasa/kraj/3344,6,artykul,ciuchci_niespieszny_bieg_przez_lasy_i_laki.html

Coś chyba jest nie tak w tym artykule... Napisano tam, ze w Cisnej jest ostrowicki Kp, czy to prawda? 3792 na pewno stoi obok piekarni w Ostrowitem, a 3762 z tego co mi wiadomo stoi w zakładzie komunalnym przy Mławskiej w Rypinie, więc albo jest błąd w tym artykule, albo ja czegoś nie wiem. To pierwsze, czy to drugie?
Zapisane
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1560 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #31 : 15 Stycznia 2012, 00:20:47 »
0

Chyba to pierwsze. Kp4-3772 to parowóz z Kruszwicy.
Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
marekus
Mechanik
***
Długość toru:: 279 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #32 : 15 Stycznia 2012, 00:47:38 »
0

Wiem, że 3772 jest z Kruszwicy. Myślałem tylko, że na BKL kupili 3762 bądź 3792 ze względu na ciągnącą się sprawę z 3772. No ale chyba był to jednak błąd w artykule, pewnie autor usłyszał coś o spalinówkach z Ostrowitego i źle skojarzył fakty.
Zapisane
Jaco
SGKW
*
Długość toru:: 26 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #33 : 15 Stycznia 2012, 13:11:41 »
0

Tak, Kp4-3772 jest z Kruszwicy http://www.holdys.pl/tomi/index.php?desc=on&par=kp4-3772
BKL nie inwestowała w inne parowozy, bo z Laskiem i Kp4-3772 ma już sporo wydatków.
Zapisane

Jacek Jaco Chiżyński
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #34 : 15 Stycznia 2012, 13:36:29 »
0

W wiecie może czy sprzęg między parowozem i tendrem został przywrócony do stanu fabrycznego, czy został kruszwicki?
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
A.Podleski
Nowicjusz
*
Długość toru:: 21 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #35 : 18 Stycznia 2012, 21:24:49 »
0

Na zdjęciach widać że dość mocno zaawansowane są prace przy Kp4-3772.

http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=36939

http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=36940

Czyżby docelowy kolor parowozu był czarny? Chyba tak,sądząc po tendrze....
http://fotozajezdnia.pl/details.php?image_id=36942
Zapisane
Romas
Zawiadowca
****
Długość toru:: 410 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #36 : 03 Maja 2012, 18:57:31 »
+9

Miło mi poinformować że w dniu wczorajszym "kapeć" po raz pierwszy o własnych siłach wyjechał poza bramę stacji w Majdanie. Była to brama w kierunku na Balnicę. Parowóz bez wagonów dotarł za przejazd z drogą nr. 897. No a potem oczywiście wrócił na stację
Jak się nieco pozbieram, to jakieś zdjęcia zapodam.
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #37 : 05 Maja 2012, 20:01:28 »
+5

Są już filmiki z inauguracji Kp4

Bieszczadzka Kolejka Leśna - Lokomotywa KP4 Małe | Duże


Taki mały apel do mechaników BKL: ustawcie porządnie rozrząd.
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Romas
Zawiadowca
****
Długość toru:: 410 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #38 : 08 Maja 2012, 08:40:18 »
+7

Melduję że już się pozbierałem 
Zdjęcia z 02.05.2012. czyli na dzień przed inauguracją.





Pociąg z Balnicy mija rozpalanego "kapcia".


Rzadko ostatnio widywany widok na wąskich. Dwa parowozy w czasie rozpalania.


Kp4-3772 gotowy do wieczornej jazdy próbnej.


Postój na stacji Żubracze.

 
Zapisane
Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1106 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #39 : 08 Maja 2012, 10:29:06 »
0

Ale fajny widok -  gratuluję
Zapisane

To jest przekaz.
Strony: 1 [2] 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!