Świat kolejek wąskotorowych SMF
11 Października 2025, 23:36:19 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 215   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wieczny Konkurs  (Przeczytany 1758236 razy)
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #2500 : 30 Października 2013, 16:41:07 »
0

Myślę że nic poza strzelaniem nie zostaje. Jeśli większa i 750mm to może Jędrzejowska?
Jak Jędrzejowska a dokładnie kilkaset metrów za Rakowem torowisko przecinało drogę i po chwili wracało spowrotem. Później wykonano wykop wzdłuż drogi i tam położono tory. Ślady po tym do dziś są widoczne.
https://maps.google.pl/maps?q=rak%C3%B3w&ie=UTF8&ll=50.670225,21.05209&spn=0.003787,0.009624&hnear=Rak%C3%B3w,+kielecki,+%C5%9Bwi%C4%99tokrzyskie&t=h&z=17
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #2501 : 30 Października 2013, 19:25:41 »
0

No dobrze. Więc pytanie będzie fotograficzne. Podaj numer peiksa widocznego na zdjęciu w załączniku.


* DSC06321.JPG (311.06 KB, 1024x768 - wyświetlony 495 razy.)
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #2502 : 30 Października 2013, 19:34:25 »
0

1723
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #2503 : 30 Października 2013, 19:36:28 »
0

Sądząc po jakości oczyszczenia blach to wykonawca prac mógłbyć tylko jeden...
Zapisane
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #2504 : 30 Października 2013, 20:08:47 »
0

Obaj macie racje Jednak pytanie było o numer, więc Kucyk zadaje następne. Jako mała nagroda - kilka kolejnych fotek 1723 i nie tylko pod linkiem:
https://picasaweb.google.com/113404547577072837659/Px481723Remont?authuser=0&feat=directlink
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #2505 : 30 Października 2013, 20:31:07 »
0

Zadam pytanie wymyślone przez Kolegę Bartka074, gdyż On nie umie pisać. Proszę się nie zniechęcać zawiłościami technicznymi, gdyż jest to lekko złośliwy egzamin z czytania ze zrozumieniem poszerzający wąskotorowe horyzonty.

Prawidłowy rozruch sprawnego silnika Henschla w lokomotywie L45H przebiega w sposób następujący: po naciśnięciu przycisku start następuje uruchomienie pompy wstępnego smarowania i olej, poprzez filtr dokładny, jest tłoczony do wszystkich kanałów smarnych wału korbowego. Na samym końcu drogi podłączone są dwa czujniki: czujnik ciśnienia oleju który w przypadku jeśli ciśnienie jest mniejsze niż 0,07 MPa nie pozwala pompie wtryskowej podać paliwa do wtryskiwaczy (przy niskim ciśnieniu oleju silnik nie tylko nie odpali, ale również, jeśli chodzi, zatrzyma się samoczynnie niezależnie od tego jak by mocno ciągnąć dźwignie gazu) oraz automatyczny wyłącznik ciśnieniowy (presostat), który pod wpływem ciśnienia oleju powoduje przełączenie pary styków tak, że wyłącza pompę wstępnego smarowania i jednocześnie załącza rozrusznik.

Przy jakim ciśnieniu oleju ów presostat załączy rozrusznik?
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
dobrzyn
Minister
******
Długość toru:: 1486 m

W terenie W terenie



bartek.dobrzynski
« Odpowiedz #2506 : 30 Października 2013, 22:10:01 »
0

Wyższym niż 0,07MPa
Zapisane

Trabant 1.3 '91 "Stanisław"
Trabant 601 '66 "Dziadek"
Romet 100 '83 "Henio"
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #2507 : 31 Października 2013, 08:19:13 »
0

Nie wiem jak na Rumunie ale na 401Da 1 Atm. trzeba nabić.
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #2508 : 31 Października 2013, 08:22:48 »
0

Obie odpowiedzi nie są prawidłowe. Proszę o powtórne, uważne przeczytanie pytania.
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
dino
Młotkowy
**
Długość toru:: 102 m

W terenie W terenie

M-sta spalinowych i elektrycznych poj. tr.


« Odpowiedz #2509 : 31 Października 2013, 08:36:37 »
0

przy poprawnie skalibrowanych czujnikach odbywa się to w granicy trójeczki
Zapisane
Filip Bebenow
Mechanik
***
Długość toru:: 185 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2510 : 31 Października 2013, 08:47:18 »
0

Przy Maybachu jest to ok. 0,03 MPa (przed chwilą odpaliłem ;-) )
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #2511 : 31 Października 2013, 08:54:13 »
0

Kolega Dino coś tam w dobrą stronę kombinuje... Dla lekkiego ułatwienia podpowiem, że nie chodzi mi tu o wartość liczbową.
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #2512 : 31 Października 2013, 08:58:45 »
0

Czyli pomiędzy skrajnymi ustawieniami jednego i drugiego czujnika.

Musi być zatem wyższe niż na czyjniku odcinającym dopływ paliwa i wyższe od ustawionego na presostacie a przełączającego pompa wstpna/rozrusznik.
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #2513 : 31 Października 2013, 09:20:26 »
0

AXEL też jest już bardzo blisko, ale wciąż nie jest to odpowiedź na moje pytanie: przy jakim ciśnieniu oliwy przełączy się presostat dając napięcie na rozrusznik?
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #2514 : 31 Października 2013, 09:25:08 »
0

Jak ciśnienie owo pokona opory presostatu i przełączy go w położenie zasilania rozrusznika.
Zapisane
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #2515 : 31 Października 2013, 11:07:24 »
0

No, prawie, prawie, ale przy jakim ciśnieniu to nastąpi?
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
kamlox
Mechanik
***
Długość toru:: 224 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2516 : 31 Października 2013, 14:36:48 »
0

Przy właściwym 
Zapisane
NTP-13
Młotkowy
**
Długość toru:: 105 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #2517 : 31 Października 2013, 14:53:59 »
0

jak będzie właściwe to sama odpali
Zapisane

Ptr
Minister
******
Długość toru:: 1106 m

W terenie W terenie


FPKW


kolejka
WWW
« Odpowiedz #2518 : 31 Października 2013, 15:35:34 »
0

Przy takim, że jak się odłączy pompkę wstępnego smarowania, to do czasu startu silnika nie zdąży spaść poniżej 0,07 MPa + trochę marginesu bezpieczeństwa.
Zapisane

To jest przekaz.
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #2519 : 31 Października 2013, 15:55:08 »
0

Technicznie jesteście dobrzy, ale z czytaniem ze zrozumieniem są problemy.
Nie pytam przy jakim ciśnieniu presostat powinien załączyć, ale przy jakim załączy.

Ptr - bardzo trafna uwaga, myślę że zaraz ktoś udzieli poprawnej odpowiedzi, a potem długo oczekiwany wykład Kuca o oliwie, rozruszniku i rozruchu.
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Strony: 1 ... 124 125 [126] 127 128 ... 215   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!