Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #580 : 09 Maja 2010, 00:15:32 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:25:16 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #581 : 09 Maja 2010, 00:20:39 » |
0
|
No cóż, Marcin117 był jednak o kilka sekund szybszy i to on niech się teraz męczy :cool: . Trafił tam również drugi egzemplarz. 
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #582 : 09 Maja 2010, 22:46:43 » |
0
|
Dobrze, to może w takim razie coś łatwiejszego: 70. Która kolejka nie dojeżdża już do miasta które ma w swojej nazwie? Nie chodzi tutaj o kolejkę Nałęczowską gdyż zakładam że brak możliwości dojazdu do stacji o tej samej nazwie jest tylko tymczasowy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #583 : 09 Maja 2010, 22:54:36 » |
0
|
Kaliska Panie 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #584 : 09 Maja 2010, 22:55:20 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:24:52 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #585 : 09 Maja 2010, 22:56:16 » |
0
|
Tym razem przekazuje pałeczkę koledze Gajosowi.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #586 : 09 Maja 2010, 23:11:21 » |
0
|
PS. Zbyt wolno czytam :sad: To już na co najmniej jeden czerwony pasek się kwalifikuje!!  Szybko przejąłem pałeczkę, ale być może szybko oddam: 71. Gdzie wykonano/użytkowano wąskotorowy trójczłonowy wagon motorowy?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #587 : 09 Maja 2010, 23:15:51 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:24:47 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #588 : 09 Maja 2010, 23:32:02 » |
0
|
A tak swoją drogą masz Jacek jakieś zdjęcia tego cuda?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #589 : 10 Maja 2010, 00:00:30 » |
0
|
Czerwony pasek dla Phinka za prawidłową odpowiedż, oraz podane zielone światło na kolejne pytanie o przekładniach parowych w drezynach atomowych Poza konkursem dodam iż toto miało oznaczenie Mxx, mierzyło 32 metry, środkowy człon był bez osi i mieścił tylko układ napędowy. Żywota dokończył po dwukrotnym spaleniu. @ AXEL Ciekawy artykuł o Mxx ze zdjęciami jest w 100 numerze Świata Kolei. W chwili wolnego czasu zeskanuję całość.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
grzegorz_sykut
|
 |
« Odpowiedz #590 : 10 Maja 2010, 00:28:29 » |
0
|
Czyżby o to cudo chodziło? MOD: Poprawiono link
|
|
|
Zapisane
|
Pozdrawiam
Grzegorz Sykut Stowarzyszenie Na Rzecz Rozwoju Nadwiślańskiej KW
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #591 : 10 Maja 2010, 00:54:41 » |
0
|
Tak to jest Mxx
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #592 : 10 Maja 2010, 00:57:57 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:24:40 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #593 : 10 Maja 2010, 15:48:10 » |
0
|
Inne mocowania do ostoi Inna konstrukcja wału ślepego.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #594 : 10 Maja 2010, 16:34:58 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:24:33 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #595 : 10 Maja 2010, 17:20:22 » |
0
|
Swoją drogą najważniejszą różnicą wobec WLs czy Ls150 jest przełożenie. ZTCW SM03 miała Vmax tuż ponad 40km/h .
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #596 : 10 Maja 2010, 17:38:06 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:24:24 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #597 : 10 Maja 2010, 18:15:40 » |
0
|
Dlatego napisałem nie Ls150 a SM03 jak Ty w pytaniu bo moim zdaniem obie te lokomotywy różniły się właśnie przekładnią. A sama SM03 na PKP jako 2Ls150 miała Vmax właśnie ponad 40km/h.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #598 : 10 Maja 2010, 18:51:14 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:24:14 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #599 : 10 Maja 2010, 19:31:18 » |
0
|
Zapewne nie Jacku.
409D to była SM03 a 409Da to SM04, której to też kilka sztuk (bodaj 3) zawieruszyło się na PKP. Różniły się wyłącznie przełożeniami skrzyni a co za tym idzie prędkościami na każdym z biegów. SM03 faktycznie miała skrzynie pozwalającą rozpędzić maszynę do 45km/h na 4 biegu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|