Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 23:34:59 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 215   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wieczny Konkurs  (Przeczytany 1759307 razy)
Phinek
Gość
« Odpowiedz #580 : 09 Maja 2010, 00:15:32 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:25:16 wysłane przez Phinek » Zapisane
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1560 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #581 : 09 Maja 2010, 00:20:39 »
0

No cóż, Marcin117 był jednak o kilka sekund szybszy i to on niech się teraz męczy :cool: .

Trafił tam również drugi egzemplarz.
Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1020 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #582 : 09 Maja 2010, 22:46:43 »
0

Dobrze, to może w takim razie coś łatwiejszego:
70. Która kolejka nie dojeżdża już do miasta które ma w swojej nazwie?

Nie chodzi tutaj o kolejkę Nałęczowską gdyż zakładam że brak możliwości dojazdu do stacji o tej samej nazwie jest tylko tymczasowy.
Zapisane

gajos
Minister
******
Długość toru:: 1201 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #583 : 09 Maja 2010, 22:54:36 »
0

Kaliska Panie
Zapisane

Maszynisto!
Dając Rp1 gdzieś na kolejce ginie wolontariusz i idzie do czyśćca łowić!
http://pl.youtube.com/user/gajosgitara
http://picasaweb.google.pl/gajosgitara
Phinek
Gość
« Odpowiedz #584 : 09 Maja 2010, 22:55:20 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:24:52 wysłane przez Phinek » Zapisane
Marcin117
Minister
******
Długość toru:: 1020 m

W terenie W terenie


Student - Drezyniarz


WWW
« Odpowiedz #585 : 09 Maja 2010, 22:56:16 »
0

Tym razem przekazuje pałeczkę koledze Gajosowi.
Zapisane

gajos
Minister
******
Długość toru:: 1201 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #586 : 09 Maja 2010, 23:11:21 »
0

Cytat: "Phinek"

PS. Zbyt wolno czytam  :sad:


To już na co najmniej jeden czerwony pasek się kwalifikuje!!



Szybko przejąłem pałeczkę, ale być może szybko oddam:

 
71. Gdzie wykonano/użytkowano wąskotorowy trójczłonowy wagon motorowy?
Zapisane

Maszynisto!
Dając Rp1 gdzieś na kolejce ginie wolontariusz i idzie do czyśćca łowić!
http://pl.youtube.com/user/gajosgitara
http://picasaweb.google.pl/gajosgitara
Phinek
Gość
« Odpowiedz #587 : 09 Maja 2010, 23:15:51 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:24:47 wysłane przez Phinek » Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #588 : 09 Maja 2010, 23:32:02 »
0

A tak swoją drogą masz Jacek jakieś zdjęcia tego cuda?
Zapisane
gajos
Minister
******
Długość toru:: 1201 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #589 : 10 Maja 2010, 00:00:30 »
0

Czerwony pasek dla Phinka za prawidłową odpowiedż, oraz podane zielone światło na kolejne pytanie o przekładniach parowych w drezynach atomowych

Poza konkursem dodam iż toto miało oznaczenie Mxx, mierzyło 32 metry, środkowy człon był bez osi i mieścił tylko układ napędowy. Żywota dokończył po dwukrotnym spaleniu.

@ AXEL

Ciekawy artykuł o Mxx ze zdjęciami jest w 100 numerze Świata Kolei. W chwili wolnego czasu zeskanuję całość.
Zapisane

Maszynisto!
Dając Rp1 gdzieś na kolejce ginie wolontariusz i idzie do czyśćca łowić!
http://pl.youtube.com/user/gajosgitara
http://picasaweb.google.pl/gajosgitara
grzegorz_sykut
Global Moderator
*****
Długość toru:: 846 m

W terenie W terenie


waskotorowka
« Odpowiedz #590 : 10 Maja 2010, 00:28:29 »
0

Czyżby o to cudo chodziło?


MOD: Poprawiono link
Zapisane

Pozdrawiam

Grzegorz Sykut
Stowarzyszenie
Na Rzecz Rozwoju
Nadwiślańskiej KW
gajos
Minister
******
Długość toru:: 1201 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #591 : 10 Maja 2010, 00:54:41 »
0

Tak to jest Mxx
Zapisane

Maszynisto!
Dając Rp1 gdzieś na kolejce ginie wolontariusz i idzie do czyśćca łowić!
http://pl.youtube.com/user/gajosgitara
http://picasaweb.google.pl/gajosgitara
Phinek
Gość
« Odpowiedz #592 : 10 Maja 2010, 00:57:57 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:24:40 wysłane przez Phinek » Zapisane
MichałŁ
Dyrektor
*****
Długość toru:: 673 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #593 : 10 Maja 2010, 15:48:10 »
0

Inne mocowania do ostoi
Inna konstrukcja wału ślepego.
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #594 : 10 Maja 2010, 16:34:58 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:24:33 wysłane przez Phinek » Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #595 : 10 Maja 2010, 17:20:22 »
0

Swoją drogą najważniejszą różnicą wobec WLs czy Ls150 jest przełożenie. ZTCW SM03 miała Vmax tuż ponad 40km/h .
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #596 : 10 Maja 2010, 17:38:06 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:24:24 wysłane przez Phinek » Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #597 : 10 Maja 2010, 18:15:40 »
0

Dlatego napisałem nie Ls150 a SM03 jak Ty w pytaniu bo moim zdaniem obie te lokomotywy różniły się właśnie przekładnią. A sama SM03 na PKP jako 2Ls150 miała Vmax właśnie ponad 40km/h.
Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #598 : 10 Maja 2010, 18:51:14 »
0

.
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:24:14 wysłane przez Phinek » Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #599 : 10 Maja 2010, 19:31:18 »
0

Zapewne nie Jacku.

409D to była SM03 a 409Da to SM04, której to też kilka sztuk (bodaj 3) zawieruszyło się na PKP. Różniły się wyłącznie przełożeniami skrzyni a co za tym idzie prędkościami na każdym z biegów. SM03 faktycznie miała skrzynie pozwalającą rozpędzić maszynę do 45km/h na 4 biegu.
Zapisane
Strony: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 215   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!