Ptr
|
 |
« Odpowiedz #240 : 24 Marca 2010, 23:44:16 » |
0
|
to może 60? :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #241 : 25 Marca 2010, 08:25:30 » |
0
|
Około 90 miesięcy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #242 : 25 Marca 2010, 10:57:48 » |
0
|
Według moich informacji: Ptr, dłużej janeczek, krócej game on, granice już ustalone :cool:
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #243 : 25 Marca 2010, 11:00:24 » |
0
|
W/g moich informacji od 1997 do 04.2004. Nie znam dokładnej daty ustawienia czyli strzelam - 80
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #244 : 25 Marca 2010, 11:23:51 » |
0
|
Pytanie uznaję za rozwiązane. :mrgreen: Parowóz zjechał z pomnika 2.05.2004, natomiast ciężko jest jednoznacznie ustalić kiedy się tam znalazł. Wg tygodnika "Nowe sygnały" nr 2/1998 pomnik w skadzie Las27+Wh+Ph ustawiony został przed dniem kolejarza 1997 roku. Więc licząc: 2 miesiące 1997 roku; 6 lat pełnych; 4 miesiące 2004; wychodzi 78 miesięcy "pomnikowania" na Bytomiu głównym, wiec 80 miesięcy uznaję za prawidłowe (źródło nie podaje dokładnej daty wstawienia na pomnik, więc mogło się to stać te 2 miesiące wczesniej  ) Janeczek, teraz Twój ruch
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
Bartosz Uryga
SGKW

Długość toru:: 343 m
W terenie
WRS Bytom Karb
|
 |
« Odpowiedz #245 : 25 Marca 2010, 15:25:00 » |
0
|
Parowóz zjechał z pomnika 2.05.2004, natomiast ciężko jest jednoznacznie ustalić kiedy się tam znalazł. Zdaje się, że w kronice ZKD Bytom jest fotorelacja z ustawienia pomnika. Ale teraz nie powiem, bo Centralne Archiwum jest 96 km ode mnie (koleją  ).
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #246 : 25 Marca 2010, 20:53:04 » |
0
|
Jeszcze raz zadam pytanko z gatunku " Z przymrużeniem oka" 30. Stacyjka przed wypłatą ....
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #247 : 25 Marca 2010, 20:59:39 » |
0
|
Ostatni Grosz to piękna nazwa, choć to raczej przystanek.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #248 : 25 Marca 2010, 21:03:16 » |
0
|
Bida z Nędzą...
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #249 : 25 Marca 2010, 21:10:35 » |
0
|
Ostatni Grosz to piękna nazwa, choć to raczej przystanek. Widzę, że nie sprawiło najmniejszej trudności ..... Pytanko proszę. PS. Wiem, że to był przystanek ale konia z rzędem temu ..... kto się wyraził, że idzie na przystanek w Ostatnim Groszu.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #250 : 25 Marca 2010, 21:25:05 » |
0
|
To w takim razie test na refleks: 31. Na jakiej stacyjce była wypłata?
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #251 : 25 Marca 2010, 21:26:50 » |
0
|
Bogatka
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #252 : 25 Marca 2010, 21:27:49 » |
0
|
Jesteś najszybszy. Zaledwie jeden kilometr od nędzy do bogactwa :grin:
EDIT: Strach pytać, co było potem (choć to później zmieniono)...
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #253 : 25 Marca 2010, 21:32:40 » |
0
|
To w takim razie ..... z innej .... cysterny :wink: 32. Proszę wymienić wszystkie rodzaje połączeń jakich dokonywał pomocnik maszynisty, łącząc parowóz ze składem na linii Otwock - Karczew - Otwock. Jako odpowiedź prawidłową uznam tylko tą, która będzie zawierała wszystkie połączenia i tylko te, które występowały na tej Kolei.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #254 : 25 Marca 2010, 21:41:44 » |
0
|
Dobrze...
-Sprzęg (jedno ucho, a potem drugie, wszak to sprzęg orczykowy) -Przewód hamulcowy -Przewód ogrzewania parowego (1Aw zimą)
Coś pominąłem?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #255 : 25 Marca 2010, 21:43:06 » |
0
|
Odpowiedź błędna.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #256 : 25 Marca 2010, 21:59:30 » |
0
|
Sprzęg i prund (Lilpopy nie miały hamulca zespolonego, prądnic ani akumulatorów. Miały za to własny piecyk)
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
janeczek
|
 |
« Odpowiedz #257 : 25 Marca 2010, 22:03:44 » |
0
|
Bardzo dobra odpowiedź. W porze wieczornej pomocnik dodatkowo łączył przewody do oświetlenia składu.
Pytanko proszę.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #258 : 25 Marca 2010, 22:53:03 » |
0
|
ad 31: oczywiście po Bogatce, następna stacja to Odrzygość, zmieniona później na Przejazdowo :wink: . Teraz będzie łatwe: 33. Przez ile lat można było dojechać pociągiem osobowym do Rzymu? +/- 1 rok
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #259 : 26 Marca 2010, 02:16:49 » |
0
|
Nadal można. I nie przyjmuję odpowiedzi,że nie o ten Rzym chodziło, a o Rzym pałucki. Trzeba pytania precyzyjnie formułować 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|