E583.002
|
 |
« Odpowiedz #520 : 25 Kwietnia 2010, 08:00:34 » |
0
|
60 - Ile pozycji zaworu H14K1 jest wykorzystywanych na kolejach wąskotorowych? Czyli należy dokonać interpretacji konstrukcji zaworu z uwzględnieniem trakcyjnych możliwości lokomotyw stosowanych na wąskotorówkach. Myślę że odpowiedzi jest na to pytanie przynajmniej tyle co pozycji tego kranu... No ale po kolei 1) odhamowanie i napełnianie - znając strasznie dłuuuuuuuuuuuuuuuuugie składy oraz ilośći wagonów z hamulcem zespolonym, uważam za NIEWYKORZYSTANĄ 2) jazda - wykorzystana 3 ) tr. wielokrotna - nie widziałem dwóch lidek w tr. ukrotnionej więc podaje jako NIEWYKORZYSTANA 4) odcięcie - hmmm w przypadku lokomotyw wielokabinowych przyaje się czy w przypadku lidki też?, zawsze można ją wykorzystać:) np na postoju 5) ham. służbowe - przydaje się 6) ham. nagłe - czasami nagle się przydaje Reasumując : w mojej ocenie oraz nie da się na to pytanie odpowiedzieć jednoznacznie stąd napisałem że pytanie głupie to i odpowiedź będzie głupia  Powiedziałbym że wykorzystane są więc 4 pozycje.
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #521 : 25 Kwietnia 2010, 08:26:26 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:34:21 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #522 : 25 Kwietnia 2010, 09:02:18 » |
0
|
Dziękuje wobec tego moje pytanie brzmi. 61. Prosze wymienić przynajmniej jedną z dwóch przyczyn które zadecydowały o konieczności zakupu lokomotyw Wls40 na potrzeby kolei leśnych?
Popdpowiedź: Stosowanie Wl40 to nie był wybór to była konieczność:)
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #523 : 25 Kwietnia 2010, 09:34:31 » |
0
|
dwuosiowość - ze względu na stan torowisk
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #524 : 25 Kwietnia 2010, 10:58:58 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:34:13 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #525 : 25 Kwietnia 2010, 11:19:52 » |
0
|
Wszystkie podane odpowiedzi w zasadzie są poprawne aczkolwiek chodzi mi o coś innego  Popołudniem dodam podpowiedź jeżeli nie pojawią się inne propozcyje. Niższe zagrożenie pożarowe względem parowozów.
To się tyczy ogólnie spalinówek a pytanie jest o Wls40 
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #526 : 25 Kwietnia 2010, 11:29:39 » |
0
|
hmmm, z innej beczki: dostępność nowego taboru lub/i cena?
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #527 : 25 Kwietnia 2010, 11:44:26 » |
0
|
OczeQ chyba ma rację. Nic innego o podobnej mocy na tor 600 mm właściwie w kraju nie produkowano.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #528 : 25 Kwietnia 2010, 20:25:38 » |
0
|
Chodziło mi o następujące przyczyny: - zaprzestane wykonywania napraw parowozów przez warsztaty KL i ZNTK (głównie Nowy Sącz) - brak odpowiedniego taboru spalinowego produkcji krajowej oraz długi okres oczekiwania na "motowozy" z niemiec (V10C) Wobec tego uznaje iż OczQ udzielił odpowiedzi prawidłowej gdyż jego odpowiedź zawiera się w mojej drugiej "przyczynie" 
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #529 : 26 Kwietnia 2010, 16:40:16 » |
0
|
Pozwolicie, że wrzucę zagwiozdkę we wtorek, dzisiaj mam jutrzejszego kolosa na głowie... :  :
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #530 : 28 Kwietnia 2010, 16:46:36 » |
0
|
To może tak: 62. Jakiej długości/ilości ogniw łańcuchy (i dlaczego akurat takie) stosowane są do sprzęgania składów pasażerskich na GKW? [/size][/b]
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #531 : 28 Kwietnia 2010, 17:25:10 » |
0
|
2 ogniwa i szekla (można liczyć jako 3 ogniwa). musi być nie parzyście aby skrajne ogniwa były w poziomie. 5 byłoby za długie.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #532 : 28 Kwietnia 2010, 19:41:37 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:31:56 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #533 : 28 Kwietnia 2010, 19:48:07 » |
0
|
Tam pociąg jadący w jedno stronę może być na kompaku a wracając na łańcuchu. A miedzy wagonami orczyk (klasy rumuńskie)
1 pociąg a 3 sprzęgi.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #534 : 28 Kwietnia 2010, 20:49:52 » |
0
|
Phinek, uderzył celnie  W pociągach pasażerskich długość łańcucha wynosi zero, gdyż letniaki są spięte laszą "na sztywno", a maszynę do składu zapina się na Compact :wink: Your move Jacku
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #535 : 28 Kwietnia 2010, 21:46:36 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:31:48 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #536 : 28 Kwietnia 2010, 22:02:08 » |
0
|
Te trójkąty nie są równoramienne i za ich pomocą można regulować długość łańcucha.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #537 : 28 Kwietnia 2010, 22:06:02 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:31:43 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #538 : 28 Kwietnia 2010, 22:16:39 » |
0
|
...nie są...
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #539 : 28 Kwietnia 2010, 22:33:11 » |
0
|
Mówisz zapewne o tym radzieckim patencie z ciężarkiem, który ustawiał "oczko" w odpowiedniej pozycji, zarazem naciągając sprzęg. 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|