2xm
|
 |
« Odpowiedz #640 : 20 Maja 2010, 17:39:33 » |
0
|
Wiki: 165 dla PKP + co najmniej 34 dla przemysłu, czyli też wychodzi coś koło 200... W innym miejscu podają, że 208. Lata budowy: 1968-1987
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #641 : 20 Maja 2010, 17:42:52 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:18:34 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #642 : 20 Maja 2010, 17:46:57 » |
0
|
Przyjmijmy dopuszczalny błąd odpowiedzi na poziomie 1% czyli defacto o 1 sztukę można sie walnąć, bo jak (zakładając 170 maszyn) można pomylic się o 1,7 rumuna 
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #643 : 20 Maja 2010, 17:54:53 » |
0
|
bo jak (zakładając 170 maszyn) można pomylic się o 1,7 rumuna  0,7 x rumun = ostoja + 2 x wózek + przekładnia + kabina :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #644 : 20 Maja 2010, 21:03:18 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:18:06 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #645 : 20 Maja 2010, 22:27:14 » |
0
|
PKP 166 a przemysł nie wiem
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Drezyniarz
Młotkowy
 
Długość toru:: 113 m
W terenie
Cenzura to początek DYKTATURY
|
 |
« Odpowiedz #646 : 21 Maja 2010, 00:08:58 » |
0
|
Z góry przepraszam za oftop gdyż chwilowo byłem nieobecny przy komputerze z powodu małej lokomotywki MLs 01. Odpowiedź Phinka jest poprawna.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #647 : 21 Maja 2010, 17:20:07 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:17:27 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #648 : 22 Maja 2010, 00:20:32 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:17:11 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Pawel
Czytelnik
Długość toru:: 4 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #649 : 22 Maja 2010, 00:36:31 » |
0
|
Witam,
Ponieważ jest to mój pierwszy post na tym forum, to serdecznie pozdrawiam wszystkich tutaj piszących.
Jako autor serwisu tabor.wask.pl jednak będę bardziej wierzył liczbie 196 sztuk, bo tyle się doliczyliśmy. Czy cytowane przez kolegę Phinka źródło pokazujące liczbę 194 na pewno jest takie wiarygodne, tego nie wiem, a nawet mam pewne podstawy, żeby sądzić że nie. Źródło to pokazuje sucho tylko liczbę bez żadnych szczegółów. Mam pewne informacje oparte o dane właśnie rumuńskie i wg nich było sztuk 197.
Pozdrawiam
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #650 : 22 Maja 2010, 00:43:24 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:17:01 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Pawel
Czytelnik
Długość toru:: 4 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #651 : 22 Maja 2010, 00:53:11 » |
0
|
Nikt nie jest doskonały. Sprawa Lyd1-204 to niestety mój błąd powstały w wyniku operacji czysto komputerowych typu kopiuj-wklej-popraw. Sprawdziłem w mojej bazie danych i faktycznie stoi czarno na białym data 09.01.1988 z adnotacją "sprzedana do Cukrowni Tuczno". A wracając do tematu ilości L45H to tak jak wspomniałem naliczyliśmy ich 196, ale jeżeli ktoś twierdzi że było ich mniej lub więcej, to bardzo chętnie poznam źródła tych informacji.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #652 : 22 Maja 2010, 01:05:04 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:16:56 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #653 : 22 Maja 2010, 01:06:00 » |
0
|
No i co ja mam teraz zrobić. Jak zwykle piątek - czas się pouczyć, a tu pytania trza wymyślać... (a specjalnie nie pisałem, ilu się po wskazówce Phinka na tabor.wask.pl doliczyłem :wink: ). Dobra - kto chce, niech pyta.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #654 : 22 Maja 2010, 02:00:45 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:16:40 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #655 : 22 Maja 2010, 06:30:44 » |
0
|
Tyle ile osi - cztery
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #656 : 24 Maja 2010, 00:34:17 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:16:31 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #657 : 24 Maja 2010, 07:30:39 » |
0
|
81. Proszę powiedzieć jak długo będzie świeciło oświetlenie (pełne) w wagonie 1Aw zasilane jedynie z akumulatorów?
Założenia: - uwzględniamy czas pracy teoretyczny uwzględniający "całkowite" rozładowania akumulatora, bez uwzględniania spadków napięć całe pytanie polega raczej na znajomości fabrycznych parametrów oświetlenia wagonu 1Aw a nie na skomplikowanych obliczeniach elektrotechnicznych 
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
Kajetan
|
 |
« Odpowiedz #658 : 24 Maja 2010, 15:28:06 » |
0
|
No dobrze:
Bateria ma 111 Ah, zaś pobór mocy wynosi 250 W na pełnym biegu lub 150 W na "pół". Przy napięciu 24 V prądy wynoszą więc odpowiednio 10,4 A i 6,25 A co daje czas działania baterii 10 h 40 min lub 17 h 45 min.
Widać więc, że bateria w 1Aw jest mocno przewymiarowana. Prawdopodobnie: - Zastosowano gotową baterię "normalnotorową" której nie opłacało się zmniejszać (inne akumulatory...) - Obawiano się awarii prądnicy
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #659 : 24 Maja 2010, 18:36:57 » |
0
|
Brawo, Kajetan odpowiedź prawidłowa.
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
|