Adam W
|
 |
« Odpowiedz #1720 : 16 Grudnia 2010, 13:46:07 » |
0
|
Stare Bojanowo także nie.
Dla ułatwienia dodam, że nie była to stacja styczna z linią normalnotorową. Może to coś ułatwi.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #1721 : 16 Grudnia 2010, 18:00:34 » |
0
|
Może stacja Krośniewice.
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
PAFAWAG
|
 |
« Odpowiedz #1722 : 16 Grudnia 2010, 23:12:09 » |
0
|
Strzał drugi: Śmigiel.
|
|
|
Zapisane
|
"Jeśli kolejka tak bardzo przeszkadzała mieszkańcom, to dlaczego podczas ostatniego jej przejazdu wzdłuż trasy musiały stać oddziały milicji, bo ludzie potestowali przeciw jej zamknięciu?" Wrocław Wąsk. - Trzebnica Gaj, 27.05.1967...
|
|
|
Adam W
|
 |
« Odpowiedz #1723 : 17 Grudnia 2010, 06:13:29 » |
0
|
Może stacja Krośniewice.
Tak jest, chodziło o Krośniewice. Pozostałości tych urządzeń można było jeszcze jakiś czas temu zobaczyć na stacji.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #1724 : 17 Grudnia 2010, 19:23:06 » |
0
|
czyli strzeliłem z dokładnością do jednej kolejki, ale przestrzeliłem 
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
Brood.K
|
 |
« Odpowiedz #1725 : 18 Grudnia 2010, 11:02:25 » |
0
|
A w Śmiglu są dwie tablice kluczowe. Jedna u dyżurnego ruchu, a druga pochodząca ze Str.Bojanowa leży w rupieciarni ;-)
Jedźcie z 240-tym - ja się wetnę na pyt.241 w takim razie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #1726 : 18 Grudnia 2010, 13:39:06 » |
0
|
A to w takim razie jak tak liczyć, to w Rogowie są 3 tablice... 1 "rogowska", druga "nasielska" i trzecia "sulejowska"
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #1727 : 19 Grudnia 2010, 16:05:49 » |
0
|
240.Proszę podać poprawną kolejność zapłonów silnika V12 71H12A.
|
|
« Ostatnia zmiana: 19 Grudnia 2010, 16:09:01 wysłane przez Jakub Szadkowski »
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #1728 : 19 Grudnia 2010, 17:50:50 » |
0
|
1 lewy, 6 prawy, 5 lewy, 2prawy, 3 lewy, 4 prawy, 6 lewy, 1 prawy, 2 lewy, 5 prawy, 4 lewy, 3 prawy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #1729 : 19 Grudnia 2010, 19:38:17 » |
0
|
Kolejność błędna i podana w sposób bardzo nieprzejrzysty*
*kolejność zapłonów należy podać jako szereg liczb 1-12.
|
|
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #1730 : 20 Grudnia 2010, 03:33:26 » |
0
|
1-8-5-10-3-7-6-11-2-9-4-12
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #1731 : 20 Grudnia 2010, 18:16:09 » |
0
|
Kolega Phinek podał prawidłową kolejność i we właściwy sposób,więc jest proszony o zapodanie następnego pytania.
|
|
« Ostatnia zmiana: 20 Grudnia 2010, 18:22:22 wysłane przez Jakub Szadkowski »
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #1732 : 20 Grudnia 2010, 19:09:35 » |
0
|
Numeracja cylindrów wg. producenta: (12 ) (11 ) (10 ) ( 9 ) ( 8 ) ( 7 )|-| |K|=== ( 6 ) ( 5 ) ( 4 ) ( 3 ) ( 2 ) ( 1 ) |_| K- koło zamachowe
Numeracja cylindrów wg. współcześnie przyjętych standardów*: ( 1 ) ( 2 ) ( 3 ) ( 4 ) ( 5 ) ( 6 )|-| |K|=== ( 7 ) ( 8 ) ( 9 ) (10 ) (11 ) (12 ) |_|* - Numeracja cylindrów następuje kolejno od przodu silnika (niezależnie od umieszczenia silnika w pojeździe koło zamachowe znajduje się z zawsze tyłu silnika). W silnikach widlastych numeruje się najpierw rząd lewy a potem prawy. Stąd prawidłowa odpowiedź wedle współczesnych standardów winna brzmieć: 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9 Co "graficznie" można przedstawić następująco: ( 1 ) ( 9 ) ( 5 ) (11 ) ( 3 ) ( 7 )|-| |K|=== ( 8 ) ( 4 ) (12 ) ( 6 ) (10 ) ( 2 ) |_|Pokrywa się to z: 1 lewy, 6 prawy, 5 lewy, 2prawy, 3 lewy, 4 prawy, 6 lewy, 1 prawy, 2 lewy, 5 prawy, 4 lewy, 3 prawy.
Więc uchylając się od zadania pytania, przekazuję pałeczkę sztafety MichałŁowi
|
|
« Ostatnia zmiana: 20 Grudnia 2010, 19:13:43 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #1733 : 21 Grudnia 2010, 07:31:58 » |
0
|
Nie ma tak łatwo niech autor pytania rozsądzi bo jemu chyba właśnie o to chodziło że ten silnik ma na odwrotnie ponumerowane cylindry.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #1734 : 22 Grudnia 2010, 11:14:02 » |
0
|
To może... Jedźcie z 240-tym - ja się wetnę na pyt.241 w takim razie.
Wszak teraz 241 właśnie będzie.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jsz
|
 |
« Odpowiedz #1735 : 22 Grudnia 2010, 19:47:25 » |
0
|
Numeracja cylindrów wg. producenta:
(12 ) (11 ) (10 ) ( 9 ) ( 8 ) ( 7 )|-| |K|=== ( 6 ) ( 5 ) ( 4 ) ( 3 ) ( 2 ) ( 1 ) |_| K- koło zamachowe O taki fabryczny sposób numeracji cylindrów i kolejności zapłonów z nim związanych mi chodziło.
|
|
« Ostatnia zmiana: 22 Grudnia 2010, 19:50:14 wysłane przez Jakub Szadkowski »
|
Zapisane
|
Jakub Szadkowski
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #1736 : 23 Grudnia 2010, 00:40:59 » |
0
|
Więc może skoro nikt się nie kwapi do przejęcia sztafety... 241. Jakie inne silniki kolejowe posiadają "nieznormalizowaną" numerację cylindrów? Wystarczy podać jeden przykład.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
PAFAWAG
|
 |
« Odpowiedz #1737 : 23 Grudnia 2010, 01:06:07 » |
0
|
Ja znowu strzelę (więc jak napiszę bzdurę to plis nie śmiać się  ) - przychodzi mi na myśl silnik konstrukcji prof. Ludwika Ebermanna.
|
|
|
Zapisane
|
"Jeśli kolejka tak bardzo przeszkadzała mieszkańcom, to dlaczego podczas ostatniego jej przejazdu wzdłuż trasy musiały stać oddziały milicji, bo ludzie potestowali przeciw jej zamknięciu?" Wrocław Wąsk. - Trzebnica Gaj, 27.05.1967...
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #1738 : 23 Grudnia 2010, 08:31:00 » |
0
|
Akurat ten strzał jest chybiony... mimo, że dawno temu, to był to silnik konstruowany przez naukowca, który wiedział, gdzie jest przód, a gdzie tył... podpowiem, że chodzi o firmę istniejącą do dziś.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
MichałŁ
|
 |
« Odpowiedz #1739 : 23 Grudnia 2010, 10:36:44 » |
0
|
Produkty fabryki z Kołomny. Np. 14D40 gdzie gdzie cylindry mają właśnie oznaczenie 1 lewy, a prawy itd. albo np silniki z rodziny D49 gdzie jeden rząd nazywa się A a drugi B a numeracja zaczyna się od strony prądnicy.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|