Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #2660 : 13 Listopada 2013, 11:11:49 » |
0
|
te same cyfry tylko w innej kolejności   2,185 t  1,852 t 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
NTP-13
Młotkowy
 
Długość toru:: 105 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #2661 : 13 Listopada 2013, 18:45:57 » |
0
|
E583.002 jedziesz:)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #2662 : 13 Listopada 2013, 19:27:21 » |
0
|
Myślę, że bardzo proste Która kolejka w Polsce posiada czynne przekaźnikowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym?
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
dobrzyn
|
 |
« Odpowiedz #2663 : 13 Listopada 2013, 19:39:38 » |
0
|
GKW
|
|
|
Zapisane
|
Trabant 1.3 '91 "Stanisław" Trabant 601 '66 "Dziadek" Romet 100 '83 "Henio"
|
|
|
matek123
Nowicjusz

Długość toru:: 21 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #2664 : 13 Listopada 2013, 20:32:52 » |
0
|
Maltanka.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #2665 : 13 Listopada 2013, 21:09:50 » |
0
|
Na GKW są urządzenia mechaniczne z sygnalizacją świetlną. Przekaźniki są oczywiście na Maltance więc kolega matek123 zadaje następne pytanie.
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
matek123
Nowicjusz

Długość toru:: 21 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #2666 : 13 Listopada 2013, 21:27:43 » |
0
|
Jak zabezpieczony jest wjazd na most obrotowy w Rybinie?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
aronek
|
 |
« Odpowiedz #2667 : 13 Listopada 2013, 21:36:19 » |
0
|
żeberkami ochronnymi. chyba tak to się nazywa, ten tor do nikąd
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #2668 : 13 Listopada 2013, 21:38:51 » |
0
|
Zamki na zwrotnicy na żeberko połączone zamkami na moście.
|
|
« Ostatnia zmiana: 13 Listopada 2013, 21:44:48 wysłane przez AXEL »
|
Zapisane
|
|
|
|
dimekk
Młotkowy
 
Długość toru:: 137 m
W terenie
Dyżurny ruchu
|
 |
« Odpowiedz #2669 : 13 Listopada 2013, 22:28:05 » |
0
|
Na GKW są urządzenia mechaniczne z sygnalizacją świetlną. Przekaźniki są oczywiście na Maltance więc kolega matek123 zadaje następne pytanie.
Na GKW również - semafory świetlne sterowane przekaźnikowo z nastawni TGB.
|
|
|
Zapisane
|
Panta rhei a nad tym most 
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #2670 : 13 Listopada 2013, 23:00:01 » |
0
|
Uwaga Dimkka celna. Uważam, że Dobrzyn pierwszy udzielił prawidłowej odpowiedzi.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
E583.002
|
 |
« Odpowiedz #2671 : 14 Listopada 2013, 06:40:21 » |
0
|
Tylko, że urządzenia sterowania są stricte na stacji PKP PLK do której GKW jest dodatkiem  Stacja Tarnowskie Góry nie jest stacją GKW tylko PKP PLK a GKW korzysta tam jedynie z semaforów osłonnych, czyż nie tak? Dlatego uważam, że odpowiedź GKW jest mniej trafna niż maltanka.
|
|
|
Zapisane
|
Nazywam się Roman i od 35 lat naprawiam pralkę
|
|
|
matek123
Nowicjusz

Długość toru:: 21 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #2672 : 14 Listopada 2013, 15:26:26 » |
0
|
Na pytanie o most obrotowy dobrze odpowiedzieli obaj panowie, ale AXEL udzielił pełniejszej odpowiedzi.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #2673 : 14 Listopada 2013, 15:53:37 » |
0
|
Ale nikt jeszcze nie wspomniał o połączeniu kluczowym z semaforami osłonowymi.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #2674 : 14 Listopada 2013, 16:10:18 » |
0
|
Na pytanie o most obrotowy dobrze odpowiedzieli obaj panowie, ale AXEL udzielił pełniejszej odpowiedzi.
A zatem pytanie: Dlaczego w parowozie smarowanie osi (nawet jeśli jest to smarowanie centralne z prasy smarnej) nie jest smarowaniem ciśnieniowym tak jak to jest w przypadku wału korbowego silnika?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #2675 : 14 Listopada 2013, 16:50:31 » |
0
|
Bo smar jest puszczany do spodków maźniczych i dopiero potem za pomocą tzw baranków kapilarnie jest podnoszony na oś i pod panewkę. W wale korbowym ujście przewodów smarnych jest bezpośrednio w obszarze roboczym panewki.
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #2676 : 14 Listopada 2013, 19:06:50 » |
+1
|
Gdyż panwie osiowe obciążone są jedynie z góry, czyli inaczej niż w przypadku łożysk wału korbowego, zaś zasadą jest że smar podaje się od strony najmniejszego ciśnienia, gdyż wtedy tylko istnieje możliwość wytworzenia klina smarnego zapewniającego tarcie płynne do którego zawsze należy dążyć.
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
AXEL
|
 |
« Odpowiedz #2677 : 14 Listopada 2013, 20:23:27 » |
0
|
Dokładnie Kucu.
Chodziło mi o różnicę pomiędzy panewką otwartą jak w parowozie a panewką zamkniętą smarowaną ciśnieniowo gdzie obciążenia są dynamiczne zmieniające się wraz z obrotem wału.
Mechaniku Kuc, podany.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #2678 : 14 Listopada 2013, 22:05:44 » |
0
|
Mając możliwość skorzystania z głosu wyjaśnię na czym polegała moja niewłaściwa odpowiedź w temacie wagi silnika MB836Bb o którą zapytywał Kolega NTP - otóż każdy wie, znaczy ja wiem, Antek wie, dziadek (uch, dziadek - zakała rodziny) że silnik Majbach waży dwa tysiące sto osiemdziesiąt pięć kilogramów. Wie to z instrukcji do Lxd2. Zamysłem moim było udzielić odpowiedzi złożonej z cyfr które są bardzo podobne do prawdy, jednak nie są nią. NTP w ferworze zaakceptuje mą odpowiedź, a wtedy ja zadam pytanie: Dlaczego moja odpowiedź jest niewłaściwa? Hehehe, nie udalo się. Ale to nic - dziś zadziwię Was równie prowokacyjnym pytaniem: Jakie pytanie zada teraz Kolega Ptr?No, czekam na odpowiedź... 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #2679 : 14 Listopada 2013, 22:46:05 » |
+1
|
Pytanie związane z koleją 
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
|