Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #3380 : 25 Czerwca 2014, 12:11:21 » |
0
|
Bezbłędnie, Panie Kierowniku  Teraz Pańska kolej! I jeszcze tytułem wyjaśnienia: w moim pytaniu jest błąd. Powinno brzmieć: "PKP przekazały samorządowi terytorialnemu, a potem jeszcze dwa razy próbowały sprzedać".
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #3381 : 21 Lipca 2014, 02:09:15 » |
0
|
No to coś popchnę sprawę dalej, jako, że chętnych nie ma.
Na której kolei można było dojechać Końca?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kamlox
|
 |
« Odpowiedz #3382 : 21 Lipca 2014, 09:22:02 » |
0
|
Kujawskiej KD
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #3383 : 21 Lipca 2014, 10:37:54 » |
0
|
A dokładniej Jerzmanowo-Dobre.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #3384 : 21 Lipca 2014, 13:57:31 » |
0
|
Kamlox - prawidłowa odpowiedź. Jedziesz dalej. Andrzeju, dzięki za doprecyzowanie 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kamlox
|
 |
« Odpowiedz #3385 : 21 Lipca 2014, 23:48:12 » |
0
|
Ile rozstawów torów występowało na stacji w Rawie Mazowieckiej?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Wądzio
|
 |
« Odpowiedz #3386 : 22 Lipca 2014, 00:05:20 » |
0
|
Ile rozstawów torów występowało na stacji w Rawie Mazowieckiej?
3 wcześniejszy 600 mm przekuty na 750 mm i bocznica 1435 mm
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
kamlox
|
 |
« Odpowiedz #3387 : 22 Lipca 2014, 00:26:32 » |
+1
|
Szybko poszło, podany 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Wądzio
|
 |
« Odpowiedz #3388 : 22 Lipca 2014, 11:09:50 » |
0
|
Jaka cukrownia na Kujawach jako pierwsza wybudowała swoją zakładową wąskotorówkę?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Marcin117
|
 |
« Odpowiedz #3389 : 22 Lipca 2014, 11:41:21 » |
0
|
Cukrownia Wierzchosławice, 1882?
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Wądzio
|
 |
« Odpowiedz #3390 : 22 Lipca 2014, 12:11:51 » |
0
|
Cukrownia Wierzchosławice, 1882?
Niestety nie jest to prawidłowa odpowiedź...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #3391 : 22 Lipca 2014, 13:18:11 » |
0
|
Niestety nie jest to prawidłowa odpowiedź...
Teoretycznie Wierzchosławice 1881, ale ostatnio gdzieś widziałem, że rzekomo jeszcze wcześniej Pakość miała konną. Tylko w kwitach swego czasu trzepanych w Tucznie i AP w Inowrocławiu nic takiego nie znalazłem...
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
Wądzio
|
 |
« Odpowiedz #3392 : 22 Lipca 2014, 19:52:21 » |
0
|
Niestety nie jest to prawidłowa odpowiedź...
Teoretycznie Wierzchosławice 1881, ale ostatnio gdzieś widziałem, że rzekomo jeszcze wcześniej Pakość miała konną. Tylko w kwitach swego czasu trzepanych w Tucznie i AP w Inowrocławiu nic takiego nie znalazłem... Tak Cukrownia Pakość wybudowała swoją - jeszcze konną - wąskotorówkę w 1880 roku. Cukrownia Pakość została zamknięta w 1931 roku a jej kolejka została wcielona w sieć kolei Cukrowni Tuczno. Ariel zadaje następne pytanie. Gratuluję.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #3393 : 22 Lipca 2014, 20:27:03 » |
0
|
Cukrownia Pakość wybudowała swoją - jeszcze konną - wąskotorówkę w 1880 roku. Cukrownia Pakość została zamknięta w 1931 roku a jej kolejka została wcielona w sieć kolei Cukrowni Tuczno. Z moich wróżb wynika, że Pakość-Turlejewo było w 1896 dopiero... Ariel zadaje następne pytanie. Gratuluję. Dobrze, to jakich trzech cukrowni kolej utworzyły na Północnym Mazowszu w trakcie II w.ś. wspólną sieć o prześwicie 600 mm.
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #3394 : 22 Lipca 2014, 21:41:41 » |
0
|
Borowiczki, Glinojeck i Mała wieś.
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Wądzio
|
 |
« Odpowiedz #3395 : 22 Lipca 2014, 22:46:02 » |
0
|
Borowiczki, Glinojeck i Mała wieś.
Też o tych myślałem ale zauważyłem, że linie tych cukrowni nie są połączone. Brakuje na oko jakieś 2 km między nimi.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #3396 : 22 Lipca 2014, 22:53:43 » |
0
|
W którym miejscu??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
Ariel Ciechański
|
 |
« Odpowiedz #3397 : 22 Lipca 2014, 23:00:48 » |
0
|
W którym miejscu??
Wiedziałem, że Andrzej trafi. Jego ruch. Wądziu, połączono je w czasie II wojny, podobnie jak koleje cukrowni Młynów, Leśmierz i Irena w Łyszkowicach. Natomiast brak jest informacji o tym, by do nich podłączono linie cukrowni Dobrzelin, choć tu brakowało niby paru km...
|
|
|
Zapisane
|
Pozdr.<br />CAr.<br /> 
|
|
|
Wądzio
|
 |
« Odpowiedz #3398 : 22 Lipca 2014, 23:07:28 » |
0
|
Między Pilchowem a Szastami jest 2 km odległości. (Wg Małego Altasu Linii Kolejowych Polski 2011 wyd. Eurosprinter nie były one połączone)
Od Cukrowni Mała Wieś do Brzozowa (najbliższego w linii prostej miejsca linii Cukrowni Dobrzelin) jest ok. 18 km.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
andrzej2110
|
 |
« Odpowiedz #3399 : 22 Lipca 2014, 23:28:24 » |
0
|
Tak podejrzewam że o ten odcinek chodzi. Do dziś dawny szlak jest jako osobne działki ewidencyjne. Na starym Geoportalu było to lepiej widać niż na obecnym...
Która kolejka jako ostatnia zaprzestała wożenia towarów??
|
|
|
Zapisane
|
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie pr
|
|
|
|