Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 10:40:37 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Ankieta
Pytanie: Wielkanoc - organizujemy kursy w Poniedziałek Wielkanocny  (Głosowanie skończone: 13 Lutego 2005, 12:20:03)
Tak - 7 (58.3%)
Nie - 3 (25%)
Tylko 1 kurs - 2 (16.7%)
Głosów w sumie: 10

Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Wielkanoc 2005  (Przeczytany 18191 razy)
Rogoz
Minister
******
Długość toru:: 1038 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #20 : 17 Lutego 2005, 09:10:45 »
0

Cytat: "Przemek"
Racja.

Większość chce imprezy więc myśle że można już uznać że impreza ta będzie i należy już zacząć ją przygotowywać i na tym proponuje zakończyć ten temat.


Tak szybko tematu nie zakończymy :-).
Przed uruchomienim kursu w Swięta należy wykonać parę niezbędnych prac, jak m.in:
- przejrzenie szlaku, oczyszczenie przejazdów, oczyszcenie namyć z piasku w okolicach Równych Dołów (nieco powyżej Iłżeckiej),
- przesmarowanie i udrożnienie zwrotnic, oczyszczenie przejadów na trókącie (robota na cały dzień dla kilku chłopa)
- przygotowanie taboru do jazdy (wypada zobić porzadek w letniakach. gdyż się pokryły niezłą warstwą kurzu).

Sam tego wszytkiego nie zrobię. Czy mogę liczniejszą obecność kolegów wolontariuszy niżn jest to obecnie? Jak nie przygotoujemy szlaku i taboru to będzie guzik a nie kurs w święta.

Kto się deklaruje (oprócz mnie) do wykonania tych prac?
Zapisane
fidzio
Gość
« Odpowiedz #21 : 17 Lutego 2005, 15:47:29 »
0

Jak pojedziesz z Warszawy przez Pionki to możesz na mnie liczyć...
Zapisane
Rogoz
Minister
******
Długość toru:: 1038 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #22 : 17 Lutego 2005, 16:10:08 »
0

Cytat: "fidzio"
Jak pojedziesz z Warszawy przez Pionki to możesz na mnie liczyć...


Ja niestety odpadam, bo przyjeżdzam w piątek a wyjeżdżam w niedzielę. Ale kolega AXEL może coś pomoże? Ewentualnie Prezes - ponoć też ma jechać w sobotę do Starachowic - ale to informacja nie potwierdzona- zapytaj się go.
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #23 : 17 Lutego 2005, 18:59:44 »
0

No widzę że robi się gorąco...
Panowie, na luz...

Po pierwsze.
Mam wrażenie że co do odpalenia Wls-ki nie dogadaliście się.
Korki lodowe a korki parafinowe to różnica, chyba mówicie o dwóch różnych układach tj. zasilania i chłodzenia. Mniejsza o to.
Napalenie w piecu przy tak szczelnym dachu raczej nie ogrzeje Wlski natomiast śmiem wątpić by w marcu były takie mrozy jeszcze... Poza tym mamy zamiar uruchomić loka jeszcze w zimę do manewrów... spalimy letnie paliwo (moja w tym głowa jak) i szafa gra, zalejemy zimowym

Co do kursów.
Myślę że racja jest gdzieś w połowie.
Z jednej strony faktycznie lipa wyjdzie jak rozpropagujemy przejazdy w święta a potem wyjdzie że brakuje nam 2m toru tuż za Iłżecką, ale dopóki nie zaczniemy jeździć regularnie i ogólnodostępnie bedą nas rozkradać. Poza tym taka sytuacja może się zdażyc nawet w sezonie, nie musi to być przejazd specjalny, świąteczny. Ot i ryzyko zaodowe...
Myślę że możemy akcję reklamową zrobić. Jak się uda to OK jak nie to pojedziemy sami a oddzwięk jakiś w społeczeństwie starachowickim pozostanie. Im częściej nas widać na szlaku tym lepiej...

Aha. Ja będe na bank
Zapisane
Rogoz
Minister
******
Długość toru:: 1038 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #24 : 24 Lutego 2005, 13:26:50 »
0

Informuję szanowne grono, że z powodu planowanego remontu WLSki przed sezonem 2005 impreza może nie dojść do skutku.
W sobotę planujemy z maszynistą zdjąć wiązary.

Zakes remontu:
- regeneracja walików w wiazarach
- wymiana głowicy silnika
- rozebranie i uszczelnienie instalacji pneumatycznej.
- (prawdopodbnie) wymiana chłodnicy
Zapisane
Przemek
Dyrektor
*****
Długość toru:: 531 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #25 : 24 Lutego 2005, 17:07:54 »
0

Silnik proponowałbym zostawić sobie na osbne spotkanie żeby zrobić odrazu jak najwięcej. ZTCW bierze olej. Napoczątek można wlać mu Motodoktora lub coś podobnego i zmierzyć kompresje przed i po wlaniu Mdr. Trzaby też rozrząd sprawdzić w jakim jest stanie i ewentualnie wymienić (lub zregenerować) i wyregulować. Układ zasilania wstępnie oceniam jako wystarczająco sprawny. Jeśli chcecie wymienić całą głowice to niezapnijcie wymienić wszystkich uszczelek!!!! które napotkacie.
Zapisane
maszynista
Czytelnik

Długość toru:: 8 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #26 : 24 Lutego 2005, 18:13:35 »
0

oprócz remontu loka ,wymagany jest porzadek na stanowisku pierwszym ... i uważam, ze szanowne grono oprócz rad mądrych bedzie fizycznie uczestniczyć przy tych pracach..bo sam kolega Marcin R. i Rafał nie są w stanie tego wszystkiego zrobić...[/list]
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #27 : 24 Lutego 2005, 21:32:44 »
0

O właśnie, słuszna uwaga...
Witam Pana Maszynistę
I choć za możliwość pojeżdżenia lokiem jestem gotów na wiele to myslę, że coś mało rąk do pracy ostatnio...
Szczególnie jak przychodzi do brudnej roboty typu odkuwanie torowiska z 10-cio cm warstwy lodu... Nagle robi się nas mało... tzn. Ja, Marcin i p. Józek...

Szczerze do bólu....
Zapisane
Michał
Młotkowy
**
Długość toru:: 55 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #28 : 07 Marca 2005, 22:46:07 »
0

Zapomniales kolego jeszcze mnie dodac
Zapisane

Ciasne tory???............... wąskie tory
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!