janeczek
|
 |
« Odpowiedz #20 : 16 Września 2010, 10:44:37 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #21 : 29 Września 2010, 12:24:32 » |
0
|
Kuc.. Twój avatar świeci:
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #22 : 30 Września 2010, 11:53:05 » |
0
|
Świeci, ale i zwisa.  A teraz prosto z piekła, z najczarniejszego odbytu Belzebuba, dzieło natchnionego przez samego Beliara Jacentego:
. 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
AmaSoft
Młotkowy
 
Długość toru:: 66 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #23 : 30 Września 2010, 17:38:29 » |
0
|
Zna ktoś tytuł utworu w filmie ? 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Jacekglm
|
 |
« Odpowiedz #24 : 30 Września 2010, 18:26:53 » |
0
|
Zna ktoś tytuł utworu w filmie ?  Efekt Uboczny-Era PKP

|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
gajos
|
 |
« Odpowiedz #25 : 09 Października 2010, 01:08:35 » |
0
|
Może dać to jako avatar? 
|
|
« Ostatnia zmiana: 09 Października 2010, 01:12:07 wysłane przez gajos »
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #26 : 09 Października 2010, 11:52:47 » |
0
|
To zdjęcie to bardziej do wątku "Trunki na wąskim torze pasuje". Hehehehe, ale mega-krasnal z Gajosa!
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #27 : 19 Listopada 2010, 23:30:59 » |
0
|
Rozmowy przy podłączaniu rozjazdu, czyli wóda czyni cuda. 
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #28 : 19 Listopada 2010, 23:57:37 » |
0
|
A Ogon czuwa 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
AmaSoft
Młotkowy
 
Długość toru:: 66 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #29 : 22 Listopada 2010, 05:46:35 » |
0
|
Ciekawostkę znalazłem podczas przeglądania Google Earth: 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #30 : 22 Listopada 2010, 16:38:05 » |
0
|
Mi się widzi, że ten Parowóz spalinowy to jest chyba na prąd, bo przecież druty widać 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #31 : 22 Listopada 2010, 16:55:04 » |
0
|
Panie!! To jest elektryczna ciufa na parę 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Bogdan_KRK
|
 |
« Odpowiedz #32 : 22 Listopada 2010, 22:05:05 » |
0
|
Witam! To i ja coś dorzucę w temacie parowozu spalinowo-elektrycznego  39-ta sekunda po prostu rozwala http://www.youtube.com/watch?v=C10ifphB7mM Polecam również komentarze! Pozdrawiam .Bogdan
|
|
|
Zapisane
|
"Mędrzec ciągle się uczy, głupiec już wie wszystko"
|
|
|
Ptr
|
 |
« Odpowiedz #33 : 22 Listopada 2010, 23:09:25 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
To jest przekaz.
|
|
|
AmaSoft
Młotkowy
 
Długość toru:: 66 m
W terenie
|
 |
« Odpowiedz #34 : 22 Listopada 2010, 23:15:15 » |
0
|
Pewnie jak zjeżdżał z linii gdzie była trakcja to uruchamiano kocioł  Ale pani z filmu wymiata 
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #35 : 22 Listopada 2010, 23:24:13 » |
0
|
Raczej próbowano zamiast paleniska wsadzić grzałkę elektryczną. Nie było to najbardziej wydajne rozwiązanie, ale awaryjnie (wojna brak i brak węgla) dało się zastosować w posiadanym taborze. Oczywiście minimalny koszt energii z elektrowni wodnych (mówimy o Szwajcarii) też odgrywał swoją rolę.
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
konrad
|
 |
« Odpowiedz #36 : 22 Listopada 2010, 23:46:04 » |
0
|
Raczej próbowano zamiast paleniska wsadzić grzałkę elektryczną.
taki wielki czajnik elektryczny  Tylko właśnie, zamiast paleniska czy też do przestrzeni wodnej montowano dodatkowo grzałki? wtedy powstawał by parowóz hybrydowy.
|
|
|
Zapisane
|
Urok sapiącej ciuchci jest niepodważalny ale lokomotywa spalinowa to potęga. 
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #38 : 22 Listopada 2010, 23:52:22 » |
0
|
Zgadza się. To był skrót myślowy  .
|
|
« Ostatnia zmiana: 22 Listopada 2010, 23:54:30 wysłane przez 2xm »
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
|
|