Phinek
Gość
|
 |
« : 24 Maja 2010, 22:12:39 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:15:57 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #1 : 24 Maja 2010, 22:27:19 » |
0
|
Kiedyś było tak: Proponuję bardziej aktualne zobrazowanie problemu:  Teraz jest tak A dział Infrastruktura winien zostać utworzony Jak najbardziej :!:
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #2 : 24 Maja 2010, 22:35:38 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:15:49 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Dariusz
|
 |
« Odpowiedz #3 : 24 Maja 2010, 22:40:50 » |
0
|
Witam Mała zajawka z naszego niedzielnego obchodu mostów na terenach zalewowych. Na szczęście poziom wody nie sięgnął mostownic, choć na Nidzie niewiele brakuje. Za chwilę obszerną galerie przedstawi Maciej, również z dokumentacji śladów szlaku z Kocmyrzowa do Proszowic, który za chwilę zniknie pochłonięty przez remont drogi. http://gdario.republika.pl/swkd_23_maj_2010/MOD: Przeniosłem
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Atterdag
|
 |
« Odpowiedz #4 : 24 Maja 2010, 22:52:29 » |
0
|
Ciekawie sobie Niemcy radzili z wysoką wodą na wąskich Inselbahnach gdzie torowiska notorycznie stoją pod wodą. Pamiętam kiedyś kilka zdjęć z kolejek które funkcjonowały jedynie podczas odpływów, ponieważ przy wysokiej wodzie nie było możliwości przejazdu. Na większości popruskich linii, w tym wypadku normalnotorowych wszelkie mosty nad rzekami o wiosennych wezbraniach budowane są ponad normę. Przedłużone poza koryto rzeczne. Najwięcej takowych nad Wartą i Wisłą.
|
|
|
Zapisane
|
Ha!
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #5 : 24 Maja 2010, 22:57:07 » |
0
|
.
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 15:15:39 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Atterdag
|
 |
« Odpowiedz #6 : 24 Maja 2010, 22:58:54 » |
0
|
Ot i o to chodzi. Wysokie filary, i most wyciągnięty poza teren zalewowy. Tak to się powinno robić, a nie ustawić malutki mostek i dociągnąć do niego tory lub nasyp.
|
|
|
Zapisane
|
Ha!
|
|
|
Paweł Niemczuk
|
 |
« Odpowiedz #7 : 25 Maja 2010, 00:51:06 » |
0
|
Dodać należy, że widoczna szkoda jest przyczyną aktualnego zawieszenia planowych kursów do Miasteczka Śląskiego. Jak nie trudno się domyślić w obecnej sytuacji stwierdzenie, że kursowanie pociągów zawiesza się do odwołania jest, hmmm, dość sporym eufemizmem.
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #8 : 25 Maja 2010, 00:57:24 » |
0
|
Jak sobie kiedyś radzono? Brało się wiaderko... :wink: 
|
|
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
PAFAWAG
|
 |
« Odpowiedz #9 : 25 Maja 2010, 23:52:18 » |
0
|
Warszawa Most?
|
|
|
Zapisane
|
"Jeśli kolejka tak bardzo przeszkadzała mieszkańcom, to dlaczego podczas ostatniego jej przejazdu wzdłuż trasy musiały stać oddziały milicji, bo ludzie potestowali przeciw jej zamknięciu?" Wrocław Wąsk. - Trzebnica Gaj, 27.05.1967...
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #10 : 26 Maja 2010, 00:03:59 » |
0
|
> Protest przeciw cenzurze <
|
|
« Ostatnia zmiana: 12 Stycznia 2011, 21:11:03 wysłane przez Phinek »
|
Zapisane
|
|
|
|
Jacekglm
|
 |
« Odpowiedz #11 : 04 Czerwca 2010, 15:12:49 » |
0
|
I tak oto powódź zawitała do Piaseczna. Sama kolejka nie jest zagrożona,choć 100 metrów od stacji podtopiło kilkanaście budynków. Ale o czym to ja miałem...A! Mało brakowało a by został odcięty szlak. Po zalaniu ulicy 3 maja w Zalesiu Dolnym ktoś wpadł na pomysł,żeby zrobić przekop w nasypie kolejowym i nadmiar wody spuścić do rowu. Na szczęście kolejki szybko sobie dano z tym spokój...
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Kucyk
|
 |
« Odpowiedz #12 : 04 Czerwca 2010, 17:48:59 » |
0
|
Ciekawie sobie Niemcy radzili z wysoką wodą Jak to ongiś Chrystus powiedział do apostołów: Po palach, idioci! Po palach!ktoś Nie ktoś, a radny Mizerski - specjalista od rowowego piaru . Piszę piaru a nie PR'u, bo bardziej te działania piarami (gigantycznymi pierdami) pachną, niż rozsądkiem. Otóż ów baran (bez obrazy dla męża Pani Owcy) postanowił zrobić... rów pod torem. Ot tak. Wsiadł w koparę, wjechał na tory i sru - kopie. Szczęściem akurat drezynka Grażynka nadjechała. Już pisałem na tym oto zacnym forum 750mm że słaby materiał ludzki pozyskiwany jest w Piasecznie w wyborach samorządowych. Zostawił po sobie taki pierdolnik (nie PR)! Krótka relacja ze szkód jakie wyrządziła wczorajsza ulewa w Gołkowie i Głoskowie. Dwa wymyte kaniony, podmycie przęsła i sprzątnięcie bokowca nasypu.      
|
|
|
Zapisane
|
Na peronie zostało wszystko to Cię męczy. Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.
*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
|
|
|
Ogoniasty
|
 |
« Odpowiedz #13 : 04 Czerwca 2010, 21:48:25 » |
0
|
No to ładna dupa. Kiedy w planach macie wizyte u torowego dentysty na łatanie tłuczniem szlaku? Bo ubytki są poważne. jeżeli w czerwcu, to zdążę wam pomóc  Taka właśnie jest wada podsypki pospółkowej :wink: Kiedy była ta burza, wracałem motocyklem z warszawy. Niestety nie zdążyłem i wiechałem prosto w serce dwóch burz  Ulice zalane, wiele aut staneło w potężnych kałużach , a mój motorek mimo że nie było widać wydechów dalej jechał przez wode  Piorun strzelił 20 m ode mnie, uderzając w słup energetyczny niskiego napięcia powodując awarie oświetlenia na ul Nadwiślańskiej od Falenicy do Otwocka. Swiatła zgasły i Ogon miał problem. Mam awarię oczu i znawcy wiedzą jak widzę wieczorem a jak w nocy :mrgreen: Mimo to dojechałem do celu jadąc na tzw. "Zająca" :mrgreen:
|
|
|
Zapisane
|
POZDRAWIAM !!!
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #14 : 04 Czerwca 2010, 21:49:01 » |
0
|
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
buczek_pkp
|
 |
« Odpowiedz #15 : 06 Czerwca 2010, 13:11:38 » |
0
|
A co do ul. 3 Maja to osobiście (jako strażak OSP) tą wode pompowałem przez poł nocy do rowu za torami kolejki. W gospodzie koło torów woda sięgala około metra:)
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
Phinek
Gość
|
 |
« Odpowiedz #16 : 08 Czerwca 2010, 07:05:07 » |
0
|
Trochę OT bo to tor normalny, ale film zacny:
dodatkowych walorów dodaje "ale urwał"
|
|
|
Zapisane
|
|
|
|
|
OczeQ
SGKW

Długość toru:: 524 m
W terenie
Wariat torowy
|
 |
« Odpowiedz #18 : 01 Lipca 2010, 17:33:58 » |
0
|
http://www.rynek-kolejowy.pl/16724/Szkody_powodziowe_na_Naleczowskiej_KD.htmSzkody powodziowe na Nałęczowskiej KD W Gminie Wilków na Lubelszczyźnie na skutek powodzi ucierpiał jeden z odcinków kolei wąskotorowej. Jak poinformował Michał Stateczny, Prezes Zarządu Stowarzyszenia na Rzecz Nadwiślańskiej Kolei Wąskotorowej, wody powodziowe zerwały most na Wrzelowiance i uszkodziły nasyp. Fot. Rafał Jasiński Uszkodzony odcinek linii Nałęczowskiej Kolei Dojazdowej położony jest na nieczynnym od lat odcinku Polanówka – Wilków. Jednak po uruchomieniu kolejki, w dalszej perspektywie czasowej, przewidywano „ożywienie” i tej trasy. Szkody powodziowe mogą utrudnić realizacje tego pomysłu. foto: http://img708.imageshack.us/img708/7954/urzadkowmost.jpg niezły hardcore.. :/
|
|
|
Zapisane
|
Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem? 
|
|
|
2xm
|
 |
« Odpowiedz #19 : 14 Sierpnia 2010, 01:43:56 » |
0
|
Kilka zdjęć z normalnego toru. Rollercoaster, czyli zniszczenia na linii Mikołów - granica państwa  .  http://www.tvn24.pl/12503,2365211,0,0,1,0,powodz-zniszczyla-tory,zniszczone-tory,galeria.html
|
|
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpnia 2010, 01:46:59 wysłane przez 2xm »
|
Zapisane
|
Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
|
|
|
|