Świat kolejek wąskotorowych SMF
12 Października 2025, 10:24:46 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: pociąg do nieba... :(  (Przeczytany 5308 razy)
Bart
Młotkowy
**
Długość toru:: 132 m

W terenie W terenie


« : 28 Czerwca 2010, 12:48:25 »
0

Wg mnie wydumany pomysł, a przede wszystkim to szkoda parowozu:
http://cjg.gazeta.pl/CJG_Wroclaw/1,105170,8053332.html

Swoją drogą ciekawe jak został rozwiązany sposób przymocowania go do podłoża.
Zapisane

Phinek
Gość
« Odpowiedz #1 : 28 Czerwca 2010, 12:54:52 »
0

Już było....

http://750mm.pl/index.php?topic=2356.msg40079#msg40079
Zapisane
andrzej2110
Minister
******
Długość toru:: 2697 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #2 : 28 Czerwca 2010, 12:59:13 »
0

Wg mnie wydumany pomysł, a przede wszystkim to szkoda parowozu:
Lepiej żeby trafił pod palnik i do huty??
Zapisane

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym,
ani każdym innym następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie pr
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1560 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #3 : 28 Czerwca 2010, 13:24:25 »
0

Pomysł w sumie ciekawy. Niezłe wyzwanie pod względem inżynieryjnym - jak coś takiego wystarczająco usztywnić. Fajny efekt daje odmalowane czoło przechodzące w rdzę...
Teraz jeszcze pytanie, jak będzie wyglądała konserwacja całości. Obawiam się, że za kilka lat, gdy emocje opadną i sponsorzy przestaną się sprawą interesować korozja zrobi swoje, całość zacznie się sypać zagrażając otoczeniu i tak, czy inaczej skończy się w hucie.
Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
Kucyk
Minister
******
Długość toru:: 4309 m

W terenie W terenie


Bimbrownik wąskotorowy


« Odpowiedz #4 : 28 Czerwca 2010, 18:54:55 »
0

szkoda parowozu
Pzrzypomnę podawaną już przeze mnie definicję szkody:
Szkoda to jest jak krowa do studni narżnie.

Mi inicjatywa i wykonanie zapiera dech. Chętnie sam się przekonam jak "dwójka" została przymocowana.

P.S.
W naszych umysłach zakodowany jest schemat, że pomnik myśli technicznej (np. kolejowej myśli technicznej) musi być położony poziomo, czy jakby to inaczej ująć, w pozycji roboczej. A co szkodzi obrócić go o pi drugich radiana? Panowie, łammy konwenanse!
Zapisane

Na peronie zostało wszystko to Cię męczy.
Patrząc z kabiny FAURa* świat wydaje się lepszy.


*) tu można wstawić każdą serię lokomotywy.
Paweł Niemczuk
Administrator
*****
Długość toru:: 1840 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #5 : 29 Czerwca 2010, 21:49:28 »
0

Myśłąc realistycznie - jeśli miałby trafić do huty (a jako własność PKP SA pewnie by trafił), a stać się awangardowym pomnikiem - wolę to drugie.
Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2017 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #6 : 30 Czerwca 2010, 12:29:34 »
0

Parowóz ma wielką dziurę w palenisku i przez powiększony otwór gdzie były drzwi paleniska wpuszczony jest gigantyczny dwuteownik. nie wiem gdzie jest dalej zamocowany ale w ziemi tkwi w monstrualnym fundamencie.
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!