Świat kolejek wąskotorowych SMF
10 Października 2024, 23:07:00 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Profil 750mm.pl na facebooku
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Z książki Wydarzeń MKD  (Przeczytany 11015 razy)
gagarek
Młotkowy
**
Długość toru:: 77 m

W terenie W terenie


« : 30 Czerwca 2012, 22:57:07 »
+4

Trafiła mi się miła lektura do poduszki, mianowicie książka wydarzeń na MKD. Co jakiś czas będę coś wrzucał. Na początek zderzenie czołowe dwóch pociągów:

"W dniu 90.06.19 prowadząc pociąg nr 170/171 z kier. Gołąbkiem na szlaku Krasne-Ciechanów na km 23 wykonywaliśmy prace rozbiórkowe na tym szlaku.
O godzinie 14.45 zakończyliśmy i pociągiem nr 172 wyjechaliśmy z powrotem do stacji Krasne, na km 14 od Ciechanowa w odległości mniej niż 5m zauważyłem pociąg z przeciwnej strony od strony Krasnego, była to lokomotywa luzem nr 255 prowadzona przez maszynistę Jarzębskiego i  kierownika pociągu Krzywickiego. Zacząłem hamować hamulcem w nagłe położenie, ale była za mała odległość aby uniknąć zderzenia. Doszło do czołowego zderzenia na ostrym łuku i nie było dobrej widoczności, przeszkadzały drzewa i gałęzie. Na mojej lokomotywie przebywał pracownik z Piotrkowa, który uległ obrażeniom ciała. Po udzieleniu pierwszej pomocy rannemu zawiadomiliśmy pogotowie i milicję oraz naszych zwierzchników, którzy przybyli na miejsce wypadku."

Nazwiska osób zostały zmienione.
Następnym razem zeznanie maszynisty drugiej lokomotywy.
« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2012, 00:08:15 wysłane przez kalito » Zapisane
AXEL
Minister
******
Długość toru:: 2016 m

W terenie W terenie


www.axel-rail.pl


« Odpowiedz #1 : 30 Czerwca 2012, 23:27:34 »
0

Wypas, tylko popraw błąd ort w tytule

I czekamy na więcej.
« Ostatnia zmiana: 01 Lipca 2012, 00:08:22 wysłane przez kalito » Zapisane
kalito
Administrator
*****
Długość toru:: 1512 m

W terenie W terenie



kalito1982
« Odpowiedz #2 : 01 Lipca 2012, 00:08:36 »
0

Poprawiłem
Zapisane

Pozdrawiam
Kalito
Piszę w miarę poprawnie po polsku.
gagarek
Młotkowy
**
Długość toru:: 77 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #3 : 01 Lipca 2012, 07:58:36 »
0

Część II
Zeznanie maszynisty drugiego pociągu:

"W dniu 90.06.19 objąłem służbę w Makowie o godz. 7.00. Do stacji Krasne jechaliśmy podwójną trakcją poc Nr 1982. Po dojechaniu do stacji Krasne dostałem telefoniczne polecenie od dyżurnego ruchu w Mławie i kierownika oddziału trakcji, że lokomotywa 336 pracująca w pociągu gospodarczym jest uszkodzona i stoi w Wróblewie. Ja miałem jechać na polecenie dyżurnego ruchu do Wróblewa z konduktorem Malinowskim w celu ściągnięcia lok do stacji Krasne i oddać swoją dobrą lokomotywę, a uszkodzoną ściągnąć do Mławy. Jadąc w kierunku Wróblewa, przed mijanką Wróblewo w odległości 1km od mijanki na łuku zarośniętym krzakami skręcającym w lewą stronę w odległości około 6m spostrzegłem z naprzeciwka najeżającą lokomotywę. Mimo nagłego hamowania doszło do zderzenia. Na km  23 dostaliśmy polecenie od dyżurnego ruchu w Mławie mieliśmy jechać w charakterze przetoków, bo na stacji w Krasne brak dyżurnego ruchu, który by dał pozwolenie na wyjazd pociągu. O zaistniałym wypadku poinformowano pogotowie, milicję i zwierzchników w Mławie."
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!