Świat kolejek wąskotorowych SMF
06 Grudzień 2019, 21:29:19 *
Witaj
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
w6 i... Rp 1: Serwer FTP już działa! Szczegóły na forum.
   Strona główna   Pomoc Szukaj Zaloguj się Rejestracja  
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: praca magisterska nt Sochaczewskiej Kolei Wąskotorowej  (Przeczytany 24083 razy)
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1512 m

Na służbie Na służbie



« Odpowiedz #20 : 12 Październik 2010, 22:50:02 »
0

Zawsze za to można poklepać... po ramieniu Mrugnięcie.
Dobra, starczy tych śmichów-chichów. Było i się skończyło.
« Ostatnia zmiana: 12 Październik 2010, 22:53:26 wysłane przez 2xm » Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
KLAN PALUCHOWSKICH
Minister
******
Długość toru:: 1311 m

W terenie W terenie


WWW
« Odpowiedz #21 : 12 Październik 2010, 23:05:15 »
0

BTW To w muzkolu jest człowiek zajmujący się profesjonalnym opracowaniem oferty Sochaczewa. Skontaktuj się z p. Zbigniewem Markiewiczem z  działu promocji (urzęduje w Warszawie).
Na stronie muzkolu jest informacja o konferencji "Turystyka Kolejowa 2010 - Koleje turystyczne szansą rozwoju regionów"
Zapisane

Kamil
Młotkowy
**
Długość toru:: 54 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #22 : 13 Październik 2010, 02:04:06 »
+1

Koledzy, spokojnie. Nie egzaminujmy Koleżanki. W tym celu zostanie powołana odpowiednia komisja. Zadała nam pytanie i chyba możemy na nie odpowiedzieć bez podszczypywania...
[...] Nie róbmy z innych idiotów...
[...] Przestańmy się mądrzyć i wyżywać a spróbujmy lepiej pomóc...
[...] Wy też, drodzy Koledzy spróbujcie coś dodać od siebie a jeśli nie, to dajcie dziewczynie spokój.

Generalnie zastanawiam się, czy na tym forum można jeszcze wogóle coś napisać i o coś zapytać...
Zapytać bez obawy, że zaraz pojawią się "obrońcy", czyli de facto starsi użytkownicy owego forum mający po kilka setek napisanych postów (i dzięki temu chyba takich wielkich) i gotowi zarzucić wszystkim złym dookoła wymądrzanie się i dokuczanie biednej studenckiej duszy... Wszak sam jestem studentem i pytam drugiego studenta jak równego sobie. Zaś kto tu się rzeczywiście wymądrza, pozostawię bez komentarza Kolego 2xm...  Z politowaniem Bez obrazy
Zadałem pytanie, w którym to zaprawdę nie widzę ani odrobiny uszczypliwości... (i poprawcie mnie jeśli się mylę)

Ehhh, dobra wracając do tematu  Uśmiech
Pytam naszą Koleżankę, bo jestem ciekaw jakie metody badawcze chcesz w Swojej przyszłej pracy zastosować. Być może masz jakiś ciekawy pomysł, o którym nie pomyślałem, a który mógłby okazać się przydatny chociażby dla mnie.
Ja sam jestem już niemal po identycznych badaniach terenowych na kilku kolejkach wąskotorowych na Mazowszu i również używałem kilku metod badawczych, w tym metody ankietowej i pomiaru ruchu turystycznego za pomocą metody pośredniej, tj. zebranie danych odnośnie sprzedanych biletów wstępu na przestrzeni poszczególnych lat. Do tego standardowo doszła jeszcze metoda zbierania materiałów i informacji, tzw. kwerenda, czyli zapoznawanie się z dokumentacją poszczególnych obiektów, znajdującą się w różnych instytucjach, także państwowych.
Generalnie mam jeszcze kilka innych pomysłów, które mój promotor musi zaopiniować i niejako wyrazić na nie zgodę w mojej pracy magisterskiej.
Zatem Droga Koleżanko Realkatt naprawdę nie zniechęcaj się naszym gdybaniem Mrugnięcie i gdybyś chciała jakąś pomoc, może drobne porady odnośnie metod badawczych, to śmiało pisz prywatną wiadomość i pytaj. Uśmiech
Jeżeli tylko będę w stanie, to chętnie pomogę.

Jeśli chodzi o kompetentną osobę, która mogłaby Cię oprowadzić po kolejce sochaczewskiej, to tak jak napisał powyżej Kolega Klan, skontaktuj się z Panem Markiewiczem lub też z Kierownikiem kolejki, Panem Czesławem Gwarą. Tylko pamiętaj, że wpierw musisz mieć zgodę na badania terenowe potwierdzoną przez Dyrektora Muzeum Kolejnictwa w Warszawie!!
Zaś jeśli chodzi o kolejkę piaseczyńską, to faktycznie polecam Kolegę Kucyka, który już się zadeklarował z pomocą (i który mnie również bardzo pomógł w badaniach), bo od niego dostaniesz chyba najbardziej kompletny zestaw informacji o tejże kolejce.
Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: 13 Październik 2010, 02:07:43 wysłane przez Kamil » Zapisane
Phinek
Gość
« Odpowiedz #23 : 13 Październik 2010, 02:26:44 »
0

...Zadałem pytanie, w którym to zaprawdę nie widzę ani odrobiny uszczypliwości... (i poprawcie mnie jeśli się mylę)
...

Zdaje mi się, że po prostu "padłeś ofiarą" ogólnego zamieszania, jakie się w wątku zaczęło tworzyć... po prostu Twoje pytania można było mylnie w sposób uszczypliwy zinterpretować... ale to tak w ramach OT..
Zapisane
Kamil
Młotkowy
**
Długość toru:: 54 m

W terenie W terenie



« Odpowiedz #24 : 13 Październik 2010, 02:32:57 »
+1

po prostu Twoje pytania można było mylnie w sposób uszczypliwy zinterpretować...

Dzięki za uwagę, zatem chcąc pozostać w zgodzie z resztą użytkowników i z sobą samym, przepraszam jeżeli tak moje pytanie zostało odebrane.
Ps. ale teraz już naprawdę dajmy głos naszej koleżance Mrugnięcie
Zapisane
2xm
Minister
******
Długość toru:: 1512 m

Na służbie Na służbie



« Odpowiedz #25 : 13 Październik 2010, 11:17:58 »
0

Fakt, chodziło mi raczej o to, że na kilka postów zawierających próby merytorycznych odpowiedzi pojawia się kilkanaście zawierających tzw. "dobre rady". Swoich wypowiedzi nie adresowałem do żadnego konkretnego usera (o czym zresztą świadczy liczba mnoga). Po prostu mam zwyczaj, że jak ktoś zadaje pytanie to najpierw próbuję odpowiedzieć, a potem ewentualnie zadaję swoje, przedstawiam wątpliwości, sugeruję inne rozwiązania itp. Oczywiście sam czasem o tej pięknej zasadzie zapominam... Duży uśmiech
Cytuj
Ja sam jestem... używałem kilku metod badawczych, w tym...
I to jest zupełnie inna rozmowa (jeśli już się mogę pomądrzyć) Mrugnięcie.
« Ostatnia zmiana: 13 Październik 2010, 11:25:57 wysłane przez 2xm » Zapisane

Podejrzewam, że u źródła tej wiadomości kryje się czyjaś kpina, bardziej lubiana w Polsce niż uznanie dla prób postępu (...).
realkatt
Czytelnik

Długość toru:: 4 m

W terenie W terenie


« Odpowiedz #26 : 19 Październik 2010, 00:49:29 »
0

uf.... Panowie...wywołałam burzę Uśmiech
to dobrze Uśmiech to znaczy, że mamy każdy ma coś do powiedzenia w tym temacie i może pomóc mi wyrażając swoją opinię.
zaczynamy:
- przyznaję, jestem zielona jeśli chodzi o koleje - może stopniowo już zmieniam kolor, bo coraz więcej wiem... w każdym razie nie proszę nikogo o napisanie za mnie pracy, sama sobie z tym poradzę, prosiłam jednak o wyrażenie opinii i pomoc przy uzyskaniu kontaktów - i to mi się udało Uśmiech za co bardzo dziękuję Uśmiech
- ponadto oczywiście, że przejechałam się obydwoma kolejkami, bez tego to mogłabym sobie pisać co najwyżej opowiadanie a nie pracę mgr., byłam, badania wśród turystów zrobiłam, z wieloma turystami porozmawiałam po wypełnieniu ankiety, ten rozdział mam za sobą... kolejną metodą badawczą będzie wywiad... (przez sprawy rodzinne nie mam za bardzo na to czasu, dlatego tak rzadko tutaj piszę)
- nie robię więcej metod badawczych, bo chyba nie ma sensu - raczej chciałam się skupić na rozdziale dotyczącym promocji i zainteresowania kolejkami
dziękuję za pomoc i proszę o dalsze komentarze
Pozdrawiam

Zapisane
gajos
Minister
******
Długość toru:: 1184 m

W terenie W terenie



WWW
« Odpowiedz #27 : 23 Październik 2010, 11:46:25 »
0

W międzyczasie proponuję podróż...w czasie:
Małe | Duże
Zapisane

Maszynisto!
Dając Rp1 gdzieś na kolejce ginie wolontariusz i idzie do czyśćca łowić!
http://pl.youtube.com/user/gajosgitara
http://picasaweb.google.pl/gajosgitara
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
theme for 750mm.pl based on bisdakworldgreen design by jpacs29
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!